WIZZ AIR - 31

  • 65 248
  • 735
  •   1
Отговори
# 270
  • Вестерос
  • Мнения: 38 251
Ясно, мерси!

# 271
  • Мнения: 4 312
от самолета съм. гарантирано в холандия искат съгласие за извеждане на дете,когато пътува с единия родител. и в амстердам и в айндховен. незнам дали е свързано с това,че живеем тук. и освен това още не сме излетели. вече е 18.11, полетът беше за 16.20. върви да закръглим 2 часа закъснение при излитане. ще навакса,предполагам
още си чакаме и да си допулня за местата. едва ли не в последния моменр се чекирах,доста нгажименти имаше тази седмица.аз и детето на 10. чудесни места ми се паднаха,двойна седалка до аяарийния. поне на това съм доволна,в самолета се диша трудно от запотени или сигурно въобще не къпани хора,за съжаление. как пък не ми се слупва,когато пътувам дори и в претъпкат градски автобус тук. та,не мож си избягаш от културата

Последна редакция: пн, 16 юли 2018, 19:18 от red soul

# 272
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 1 263
Здравейте!
Извинявам се, че пиша тук, но който е пътувал, моля да сподели!
Wizzair отмениха полета на 07.08 и аз избрах този на Alitalia. За втори път ще пътувам с тази авиокомпания, но за пръв път попадам на опция "само с ръчен багаж", като при нискотарифните. Избрах нея , защото отивам само за 3 дни в Рим и финансово ми е изгодна. Но ме интересува дали чекирането се прави онлайн, или трябва да се редя на гише в летището? И дали ръчният го взимат в багажното, или мога да си го взема в салона? Thinking
 Благодаря ви!
 

Последна редакция: вт, 17 юли 2018, 17:16 от mamsity

# 273
  • Мнения: 4 335
Ръчния багаж си го вземаш с салона, чекирането както ви е по-удобно. Не взимат пари за чекиране на летището. Има и автомати за чекиране.

# 274
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 1 263
Ръчния багаж си го вземаш с салона, чекирането както ви е по-удобно. Не взимат пари за чекиране на летището. Има и автомати за чекиране.
Много Ви благодаря!

# 275
  • Варна
  • Мнения: 389
Toчно чекирах полетите до София и после до Рим отиване и връщане. ДО София и връщане от Рим сме заедно тримата едно до друго, на отиване за Рим детето е до мен, мъжа ми през 7 реда.

# 276
  • Пловдив
  • Мнения: 5 938
Здравейте!
Изчетох тази тема, но имам няколко въпроса. Ще се върна да прочета още няколко, но като за начало да питам.

Искам да направя резервация за края на август до Копенхаген - еднопосочен билет, защото ще комбинирам до крайна дестинация Осло.

1. Първият ми въпрос е често ли има отменени полети и какво се случва при отмяна - предлагат ли други варианти или сам се спасяваш?

2. Относно дъвканата напоследък тема за багажа  Simple Smile - ще закупя билет с чекиран багаж 20кг. Какво се случва с ръчния 10кг? Мога да го взема в кабината? Трябва да го чекирам в багажното заедно с големия? (Това чекиране на място на летището ли става? ) Ако ми го вземат, мога ли поне да си взема мъничка чанта с пари и документи?

3. Няколко пъти вече чета за зарязани хора по летищата из ЕВропа - честа практика ли е това или по-скоро инцидентни случаи?

4. Кога става чекирането и онлайн ли се прави? Четох, че е 48 часа преди полет, правилно ли съм се ориентирала? Разпечатва ли се някаква бордна карта/резервация, която да се показва на летището?

5. Правят ли често 20% намаления и струва ли си да чакам или да взимам билетите, докато са евтини?


Благодаря предварително!

# 277
  • Мнения: 4 335
1. Случва се. Винаги предлагат смяна на полета или връщане на парите. Да се има предвид, че това не е компания с партньори и ще можете да смените само с Уиз. Т.е. ако Копенхаген отпадне като дестинация няма как да ви предложат друг полет до там. Проблема е ако имате други билети от Копенхаген до Осло с друга компания тях няма да ви ги възстановяват/променят
Но за август мисля няма да отпадат резервации, отпадат за зимата, пък и те вече достатъчно орязаха
3. зависи от дефиницията за "зарязани", както и от преувеличенията с цел да има драма
4. да
5. правят, но гаранция няма, ако са ви добри цените, не чакайте, особено за август

# 278
  • Пловдив
  • Мнения: 5 938
А ако сменят или отменят полет,колко време преди самия полет го правят? Имам предвид в последния момент ли е (седмица-две) или преди това?
Ще имам купен билет от Копенхаген до Осло и ако отменят първия,изгаря и този билет. Едва ли в последния момент ще мога да купя нещо изгодно.

# 279
  • Мнения: 4 335
планови промени се правят поне 2 седмици предварително, защото иначе се плащат големи неустойки. Но при извънредни обстоятелства (лошо време, стачки) не се дължат неустойки и може и в последния момент да правят. Направете някаква застраховка и гледайте да включва стачки (това не е Райън, нито Италия де, но все пак), или пък платете с кредитна карта, която включва застраховка. Ако имате застраховка, тя ще плати билета в последния момент.
Според мен вълната планови откази мина, пак да кажа, това не е Райън със стачките, така че всичко ще е наред.

# 280
  • Велико Търново
  • Мнения: 245
Здравейте,
и аз имам отменен полет до Атина 8 септември и връщане на 15 септември. По точно ми променят датите на полета.
От опциите, които ми предлагат, искам да си презаверя резервацията си за други дати в рамките на 14 дневния разрешен срок. Тъй като това упражнение ще ми бъде за пръв път, и не зная кое как, дали ще ми искат ли доплащане за новите дати? ( В момента цените за новите дати са по-високи от тези, които съм платила за отменените дати).

# 281
  • Пловдив
  • Мнения: 5 938
neuromancer, много благодаря за насоките за застраховките. Къде обаче в сайта на Wizz мога са се ориентирам какви цени са и на кой етап от резервацията се плащат?

Това със застраховката с кредитна карта не го разбрах,ако може още малко пояснения. Самата карта ли трябва са има такава застраховка или е нещо допълнително?

Много се колебая какво са правя,защото в момента цените до Копенхаген за края на август са добри,но ще купувам и билет до Осло за същия ден с няколко часа престой и се притеснявам,дали ще се получат нещата. Може би и другият билет трябва да е със застраховка,в случай че се наложи промяна или отказ на полет.

# 282
  • Мнения: 507
Здравейте,
и аз имам отменен полет до Атина 8 септември и връщане на 15 септември. По точно ми променят датите на полета.
От опциите, които ми предлагат, искам да си презаверя резервацията си за други дати в рамките на 14 дневния разрешен срок. Тъй като това упражнение ще ми бъде за пръв път, и не зная кое как, дали ще ми искат ли доплащане за новите дати? ( В момента цените за новите дати са по-високи от тези, които съм платила за отменените дати).
Нищо не се доплаща. Simple Smile

# 283
  • София
  • Мнения: 1 476
Здравейте,
и аз имам отменен полет до Атина 8 септември и връщане на 15 септември. По точно ми променят датите на полета.
От опциите, които ми предлагат, искам да си презаверя резервацията си за други дати в рамките на 14 дневния разрешен срок. Тъй като това упражнение ще ми бъде за пръв път, и не зная кое как, дали ще ми искат ли доплащане за новите дати? ( В момента цените за новите дати са по-високи от тези, които съм платила за отменените дати).
Тонитa , звънни на НЕ импулсния телефон, който можеш да намериш на 1ва страница. Преди някоко дни го ползвах, чакаш доста да вдигнат /аз 2 пъти звънях и двата пъти чаках около 7мин, преди да се включи оператор/. Имах закупени билети София-Варна в единия ден и Варна-София на следващия...те отменили полета на отиване и в сайта ми даваше опция, която нямаше как да ме устройва Grinning /отиване и връщане в един ден, като разликата между двата полета беше 30мин от кацане до излитане/. А полетите в дните преди резервираното връщане ми бяха по 300-400лв...Без доплащане ми промениха полета на предния възможен самолет и те оправиха всичко по регистрацията, аз не съм пипала нищо в профила си.

# 284
  • Мнения: 4 335
neuromancer, много благодаря за насоките за застраховките. Къде обаче в сайта на Wizz мога са се ориентирам какви цени са и на кой етап от резервацията се плащат?

Това със застраховката с кредитна карта не го разбрах,ако може още малко пояснения. Самата карта ли трябва са има такава застраховка или е нещо допълнително?

Много се колебая какво са правя,защото в момента цените до Копенхаген за края на август са добри,но ще купувам и билет до Осло за същия ден с няколко часа престой и се притеснявам,дали ще се получат нещата. Може би и другият билет трябва да е със застраховка,в случай че се наложи промяна или отказ на полет.

самата карта си идва със застраховка и тя важи за пътуване, при което сте платили нещо от пътуването с нея, примерно билети, хотел, храна на място. Вижте си условията на картата
Иначе може външна застраховка, от застр. компания, може и от уиз каквото предлагат (има го някъде из екраните като купувате билета), там има и условията
Не вярвам да правят големи промени за полети през август, оставяйте си поне 3 часа буфер между отделните полети, за да няма проблем при закъснение...

Общи условия

Активация на акаунт