Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 194
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 5 053
Аз не говоря за цената на гумите,а за сумата,която взимат за смяната им....
Всичко над 30 лв е лакомия и цена изградена на принципа-търсенето определя цената.Реално,като услуга,консумативи,труд и тн ,не струва повече от 30 лв.Говоря за стандартните гуми-14-15-16 инча.Сега,няма как да идеш с трактор и да искаш да платиш 5 лв на гума Grinning

# 151
  • Варна
  • Мнения: 5 090
Колата е vw polo 2007 година (не е автоматик) и обслужването включваше смяна на ремъци, масла, филтри. Общо взето казах да сменят всичко, което по принцип се сменя като си купиш кола, плюс задната чистачка, че старата беше изпечена.

# 152
  • Мнения: 5 053
Възможно е да са ти взели толкова пари.Зависи какви ремъци са сменяли.
700 лв е допустима цена за цялостно стягане на автомобил втора ръка.
Съвсем скоро познат си взе бус ,хвърли над 1500 лв за "стягане" и не всичко направи. Simple Smile

# 153
  • Мнения: 8 928
Аз като карам колата на севриз, ми дават документ с разбивка, кое колко струва. На вас не ви ли дадоха?

# 154
  • Варна
  • Мнения: 5 090
Дадоха ми, разбира се, даже май го бях качвала тук в една друга тема, но беше преди  една година. Както и да е, въпросът ми беше за абс-ът.

# 155
  • София
  • Мнения: 4 547
Последно тая процедура я правих на клемата на третия стоп. Не ми свтеха всички стопове. Купих нова стоп-машинка. Един колега ми я смени, обаче третият стоп продължаваше да не свети. След почистването се оправи и той.
Не е имало нужда да сменяте стоп-машинката, ако само един от стоповете свети, значи машинката е здрава.
 Поддръжката на колата е мъжка работа, вие мъже нямате ли?
Не светеха и трите стопа. Проверих крушките за всеки случай, бяха си ок. След смяната на стоп-машинката. не светеше само третият, та чистих клемата и той светна. А като няма мъж наоколо, какво без стопове ли да карам Wink Каквото мога с помощта на приятели и роднини оправям, иначе сервиз.

Последна редакция: сб, 18 авг 2018, 18:25 от mlv

# 156
  • Мнения: 3 732
Мааалко ударих задния капак/врата. Вдлъбнатината е голяма, има и резка в метала над удареното. Колко струва да се оправи?

# 157
  • Мнения: 1 503
Мааалко ударих задния капак/врата. Вдлъбнатината е голяма, има и резка в метала над удареното. Колко струва да се оправи?
Какъв е автомобила?

# 158
  • Мнения: X
Мааалко ударих задния капак/врата. Вдлъбнатината е голяма, има и резка в метала над удареното. Колко струва да се оправи?
Какъв е автомобила?

Това ням значение. Най-евтиното читаво чясто в София - 100лв на детайл. Аз там ходя и съм доволен.

# 159
  • София
  • Мнения: 4 547
С какво мога да залича драскотини по боята? Отдолу белее, но почти не се усеща да са вдлъбнати. Съвсем тънки са, но ме дразнят. Има някакви маркери, но дали вършат работа?

# 160
  • Мнения: X
С какво мога да залича драскотини по боята? Отдолу белее, но почти не се усеща да са вдлъбнати. Съвсем тънки са, но ме дразнят. Има някакви маркери, но дали вършат работа?

Не става, всичко ще е цигания. Само ако не е минало лака може да се пастира, но щом белее не е такъв случая.

# 161
  • Мнения: 3 732
Имам нужда да споделя ...

Ходих като втора кола миналата седмица на разходка близо до София. Днес решавам сама да отида до там.
Много ме беше страх от едно кръгово, но успях да нацеля верния изход. От там пътя е един, табела преди следващия квартал и пътя се вие през полето. Има едно - единствено разклонение в полето и огромна табела. Подминах я. Озовах се в гора, минах мост над рекичка. Пътя кален, коловози дълбоки, добре, че имаше нахвърлян чакъл. От едната страна - дървета, от другата - нанадолнище, самия път - под наклон. Опитен шофьор би могъл да обърне и да се върне, но аз с моите пет месеца зад волана само градско - не. Страх ме беше, че ако нещо стане с колата - там си оставам, в средата на нищото. Накрая стигнах до къща в гората с паркирана кола отпред и едно куче. Беше ме страх от него, но нуждата от помощ беше по - голяма.
Натисках клаксон, накрая излязох и викнах Има ли хора? От къщата се показа един господин и ми обясни като се върна да гледам за табелата.
Как да обърна обаче? От едната страна ограда, от другата - храсти, а пътя напред - баир. Със сто маневри обърнах и ме хвана големия страх как ще мина гората. Нямаше как да се откажа. Минах я.
Стигнах благополучно до търсеното място.

Гората ... Коловозите бяха много дълбоки. Гледах да ги избягвам. Ако минавах през такъв, колата бързо издрапваше.
Имаше дупки които неволно целех и подскачах здраво.

Чудя се дали ако колата не беше тази щях ли да се справя?
Първа ми е и затова питам.
Сузуки Вагон р, 2000 година е. Убийствено грозна, но висока.

Още съм малко в шок от объркания път и гората. Имах нужда да споделя през какво минах днес.
Всякакви мнения ще са ми от полза, дори и критиките.




# 162
  • Мнения: 2 998
Колата е висока, не високопроходима.
Не разбрах за кое се чудиш дали щеше да се справиш с различна кола? Да обърнеш по-лесно или друго?

# 163
  • Мнения: 3 732
Да се обърна, да се счупя заради терена ...

# 164
  • Мнения: 5 053
Имало едно време една гора,черна,мрачна гора,а по средата и къщурка Grinning
Интересна история.Предполагам ти си мис тигрова Grinning

Общи условия

Активация на акаунт