Лидл 118 - Август

  • 122 166
  • 1 514
  •   1
Отговори
# 1 020
  • Мнения: 4 058
Thirteen#, а ако не е тайна, каква е политиката в случаите, като този, който описах от днес - един клиент да прави забележка на друг, че поврежда стоката? То ясно, че управител няма да извикат Joy
Интересно ми беше, как служителят прекъсна работата си и ни наблюдаваше, докато си говорихме. Ако не беше приключило всичко бързо, дали и как щеше да се намеси? Дали щеше да каже, например, ама никакъв проблем няма, госпожо. Скубете си зърно по зърно от всички чепки в касетката. Grinning

# 1 021
  • Мнения: 75 366
Не могат да правят забележки на клиентите...така разбрах. Най-много да вземе и да махне касетката да не мачка лимоните. И така до сл.път..
Политика...

# 1 022
  • Мнения: 4 058
Не могат да правят забележки на клиентите...така разбрах. Най-много да вземе и да махне касетката да не мачка лимоните. И така до сл.път..
Политика...
Въпросът е ние дали можем да правим. След като не могат те. Или да си коментираме само тук на какви свинщини се натъкваме.

Те забележки не правят, за да не отблъснат клиенти. Но ако се премине някаква приемлива граница и самите клиенти си тръгнат?

Аз например в Била вече не стъпвам. Преди години няколко пъти се отвратих в един от клоновете, че беше голяма кочина. Може и хубаво да е вече, не знам, чета че много хора пазаруват. Но аз приключих. За мен не е приемливо да пазарувам от място, където ме възприемат като какво? Най-вероятно като всеядно прасе, щом прилича на кочина.

Харесвам си Лидл, асортимента, цените, обслужването. Не искам да се чувствам принудена да си тръгна и от тях.

# 1 023
  • Мнения: X
Написах цял роман, но нещо стана преди да го публикувам и се изтри.
За касите: Снощи бяхме на смяна с още 3 колежки, едната трябваше да пече хляб, другата да зарежда стока и заместник мениджъра да поръчва стока, да намалява и т.н. Аз бях основна каса магазина беше пълен. Ами няма как в мига, в който викна колежка за каса, тя да дойде, а докато тя дойде, защото примерно трябва да сложи нещо да се пече, защото вече липсва, се събират хора за още една каса. По една време работехме и на четирите каси, т.е. в залата нямаше никакви служители, няма кой да зарежда, няма кой да пече... Ами напрегнато е..

# 1 024
  • Мнения: 2 333
А пък пилешкото филе защо така поскъпна? Само допреди месец беше 5,70, сега вече 7,20! Не е плавно повишение, ами отведнъж. Гледам, че са се появили партиди с нови опаковки, от Градус, но дори и старите от Пилко са с новата цена. Има ли някаква конкретна причина за това драстично повишение?
И аз пробвах от хумуса, взех от този с тиква и очаквах да е сладък, но не би - киселее доста! Не съм очарована. Предния месец в ориенталската седмица бяха по-хубави.

Последна редакция: сб, 25 авг 2018, 16:10 от killpop

# 1 025
  • Мнения: 6 881
Бледолилава,в твоя случай( говоря за себе си),в разговор м/у клиенти,няма да се намеся. Да не казвам,че най-вероятно няма и да го чуя. Имам толкова много работа,разпределена по минути даже,а и знаейки,че всеки момент ще ме повикат и на каса,та си вършея по задачите и почти не виждам и чувам какво става около мен .
Политиката на Лидл е поставена навсякъде из магазина .Друг е въпроса,че няма разбиране или по-скоро не им се иска на повечето клиенти,освен права,да се усетят,че имат и задължения. Както е и навсякъде,разбира се,не само в магазина . Но ако пък дочуя разговора,друго освен мисленно да те поздравя,няма да направя. Нямаме кой знае какъв избор за реакция,но пък не се търпи и някои случаи,не ги подминавам и съответно си нося последствията от това.
Друго да спомена. Аз не искам клиентите да ми влизат в обувките, образно казано. Трудно е да се работи с такава динамика,с клиенти и т.н. В края на краищата не ме държат на сила  там и ми се плаща,това ми е работата.
Но пък и липсата на всякакво възпитание,усещане,грубия тон към мен и колеги,само щото е Клиент,нали ..не търпя и няма да търпя.

# 1 026
  • Мнения: 75 366
Бледолилава...свободна си да правиш забележка или да не направиш на друг клиент...никой не те е спрял,  нито ще те спре. Може дори да му тупнеш касетката на главата...всичко може.

Не приемам да ми се вменява колективна вина че мълча като овца например...нещо такова разчетох в поста ти. Ако не съм разбрала правилно,  се извинявам ☺

# 1 027
  • Мнения: 5 284
Вчера пробвах пастата от маслини - черната много ми хареса.

Много съм доволна от нашия Лидл. Ако има някой от Лидл Бургас 156 - супер сте Heart Eyes

Бледолилава, можем, можем. Персоналът не може, но ние да Mr. Green

# 1 028
  • Мнения: 4 058
Вина - в никакъв случай. Просто вариант да направим нещо по проблем, от който очевидно повечето се дразним, освен бъркащите с нокът в опаковките.

Защото от друга страна мен пък много ме дразни като почне да се сравнява в чужбина така, в България иначе - "така е то", "такива сме си българите", "побългарена работа". Е дайте да нямаме нормални магазини още 100 години, докато се промени манталитета. Аз не искам това да продължава така, ако някой иска, ще трябва да му се напомни, че живее в общество. И като човърка в маслото с нокът, утре това масло може моето или твоето дете да го яде.

Иначе съм убедена, че ако усетят негативното отношение на останалите към действията си, до голяма степен ще се променят нещата. Сега са свикнали само с охрана и с персонал да се съобразяват, и като гледат че "минава номерът" и давай. Ами няма да е така, ако знаят, че всеки един човек може да реагира.

# 1 029
  • Мнения: 31 773
В Италия някои от маслата (но не всички) са с опаковки запечатани с капси  Mr. Green Там е трудно забиването на нокът  Laughing
Относно толеранса-
Скрит текст:
не ми пречи да почакам малко докато дойде касиер. Е, не е приятно да ми се разтапя сладоледа, но никога не съм си го изкарвала на касиерите, предполагам, че си имат работа когато не идват "на секундата". Толерансът ми към клиентите обаче започва все повече да се изчерпва  Crazy Онзи ден изчаках една жена докато си избираше нещо от фризера над сладоледите- въпреки че и беше ПРЕДЕЛНО ясно, че детето ми вече е избрало точно кой сладолед ще вземем, не се помръдна, не се разбърза, бавно и славно.....Почакахме. В мига в който най-сетне отварям плъзгащата врата на фризера, навеждам се  да взема 3 сладоледа (просто да ги взема, не забивам нокти, не опипвам, хващам най-горните 3 броя) идва някаква госпожа и "Госпожо, може ли да се дръпнете?" ooooh! ooooh! Това казано с безцеремонен, груб тон.... Тя не можеше да почака 3 секунди явно на фризерите.  Crazy Crazy
От уредите съм много доволна- имаме блендер, тостер, пасатор, чопър. Тостерите и блендерите сега са с малко повече ватове даже. Мисля, че и пасаторите са с 50 вата повече (този който имаме е 300 вата по спомени, а не 350).  Peace Относно каните- имаше доволни от тях. На мен лично по-компактни ми се струват каните които не са тип чайник, иначе не знам функционално дали имат разлики (т.е. освен визията), кои се почистват по-лесно и т.н.

# 1 030
  • Мнения: 546
Явно някой ме е чел, защото днес много бързо се отвори каса. Имаше две каси с огромни опашки и докато се чудя, на коя да чскам и хоп се отвори трета. Наистина бързо. Но защо се чака да се оформят толкова големи опашки, за да се отвори нова също не ми е ясно.

Купих диня и пъпеш. Пъпешът не става. Динята ще я видя утре, уж българска беше. Пуешките наденички/кремвирши и рикотата са хванали крака и са изчезнали. Вече втори магазин проверявам. Е, когато тогава и без това съм на диня този уикенд. Открих си на касата едно барче с кашу , благодарение на един господин преди мен, много е вкусно и сладко според моята норма. Не лоша междинна закуска. Намалените банини са много вкусни, купих си още. Не всички банани принципно са хубави. В Била продават понякога едни много лигави и безвкусни.

# 1 031
  • Варна
  • Мнения: 245


От уредите съм много доволна- имаме блендер, тостер, пасатор, чопър. Тостерите и блендерите сега са с малко повече ватове даже. Мисля, че и пасаторите са с 50 вата повече (този който имаме е 300 вата по спомени, а не 350).  Peace Относно каните- имаше доволни от тях. На мен лично по-компактни ми се струват каните които не са тип чайник, иначе не знам функционално дали имат разлики (т.е. освен визията), кои се почистват по-лесно и т.н.


Много благодаря! Ще се пазарува в четвъртък Laughing

# 1 032
  • Мнения: 546
В Лондон още преди десет години има и каси без касиери, тоест маркираш си сам продуктите. Има един служител, който наглежда, ако някой има проблем.

# 1 033
  • Мнения: 4 387
В БГ го има също - в Промаркет. Поне, имаше го преди няколко години, сега не знам. Не ми е в близост този магазин, а и не ми е особено приятен, не го посещавам.

# 1 034
  • Мнения: 6 792
 
Вчера пробвах пастата от маслини - черната много ми хареса.

Много съм доволна от нашия Лидл. Ако има някой от Лидл Бургас 156 - супер сте Heart Eyes

И аз от нашия 109 Simple Smile
Да похваля пъпешите от 1,99 лв/кг много ароматни и сладки.

Общи условия

Активация на акаунт