Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Оферти с ваучери - "Грабо, ВипОферта, Почивка ..."

  • 4 469
  • 34
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 206
Благодаря за линка!

# 16
  • Мнения: 294
Напоследък ,последните 4-5 месеца,Грабо свалиха доста нивото.Премахнаха плащанията с криптовалути.
Ползваме ги няколко години и в началото бе най-добре.В момента услугата на подобни сайтове се влошава и вървят към точката на замръзване.
Забелязваме от личен опит вече в две екскурзии,че се премълчават разни неща в офертите.Примерно пише
"Безплатно ползване на парна баня" а всъщност трябва да се обадиш на рецепция и ти я пускат за 1 час и после пак.Като до рецепцията няма топла връзка и отделно трябва да минеш по бански/халат през пълния ресторант само за да дадеш заявка.И докато намерят "майстора" да дойде да я пусне и тя загрее,минали още 1 час.И после цялата процедура отново.
Друг случай в Калина Палас Трявна."Безплатно ползване на джакузи" а то всъщност е чрез предварителна резервация на рецепция за ползване и то само 30мин и в нашия случай нямаше свободни места за целия ден.
В Групово пък гледам се пускат най- най-долнопробните хотели с оценки 3 и надолу в гугъл.

Наскоро забелязах и нещо друго,винаги в офертите на Грабо има  десетки от положителни по- положителни и явно фалшиви мнения.Отиваме на място,няма нищо общо с реалността.Пиша негативно мнение и то излиза най-отпред.Обаче ако излезна от профила си или отворя Грабо от друг компютър  моето мнение е 50-60 -то а отпред са наблъскани тези положителните.
Така че имайте едно на впредвид.
И още нещо,миналия месец бяхме в  "Балканско бижю" до Разлог.Каква беше изненадата ни като видяхме, че в booking.com цената е 20% по ниска от ваучера на Грабо Rolling Eyes

# 17
  • Мнения: 4 310
Аз съм забелязала, че отрицателните коментари никога не излизат в началото, а са сбутани някъде навътре измежду другите. Затова преди да взема решение, си набелязвам четири-пет оферти, влизам и чета абсолютно всички коментари. В букинг пък чета отзивите и на други езици.
Наскоро търсех ваучер за уикенда, предпопитах да е ол инклузив или поне закуска и вечеря на блок маса. И какво ми направи впечатление?! Имаше няколко хотела, уж на ол инклузив с включени напитки, а в коментарите пишеше, че в пакета влизало само по едно питие, ама това го разбирали вече на място, след като са платили. Не се научиха тия хора, че така туристи не се привличат.

    # 18
    • Мнения: 255
    Някой би ли могъл да обясни какъв е редът при резервации на хотели? Виждам, че се звъни първо в хотела на посочения телефон, но давате ли им информация, че смятате да почивате с ваучер (опасявам се да не ни сложат в някоя кофти стая заради намалената цена)? След закупуването на ваучерите, звъни ли се отново или още при първия разговор резервацията е направена? Получавате ли някакво потвърждение?

    # 19
    • Мнения: 14 139
    Доста хотели имат "ваучерни" стаи и пакети, аз винаги обявявам че съм с ваучер. И ако не те устройва, че те настаняват в кофти стая не си взимаш ваучер просто, а почиваш на редовна цена. Но ако това не е обявено още в офертата е кофти и аз бих изразила недоволство, да не говорим, че ще задраскам завинаги хотела като клиент.

    # 20
    • Мнения: 255
    Обявена е обикновена стая (която изглежда ок), но тук-там сред отзивите споделят, че са настанени на приземен етаж и т.н. И определено не ме устройства да съм в кофти стая, все пак те са определили тази промоция, и макар да е на по-ниска цена, аз си заплащам за услугата.

    # 21
    • Мнения: 14 139
    Обаждаш се по телефона, обявяваш, че искаш да си купиш ваучер, описват ти стаята, ако е приземна и не те устройва не взимаш ваучер. Ако те устройва, проверяваш за свободни дати, правиш резервация, купуваш ваучера, обаждаш се на хотела с номера му.

    # 22
    • Мнения: 4 310
    Много често при резервацията даже и не споменавам, че ще сме с ваучер. Понякога от хотела ме питат. Понякога изискват потвърждение след заплащането на ваучера, друг път не. Но винаги чета много внимателно офертата, отзивите също, за да знам какво е включено и какво мога да изисквам. Например държа на стая с тераса и ако в офертата пише, че е такава, очаквам наистина да има тераса. Почти нямам греда до момента, повечето сайтове си спазват условията, но и аз много чета и не избирам хотели с лоши отзиви. Освен това винаги проверявам рейтинга на хотела в букинг или другаде, ако е под 7,5 в букинг, рядко резервирам. А и така сравнявам цените, имала съм случаи с ваучер да е по-скъпо при едни и същи условия.

    # 23
    • Мнения: 14 139
    За ваучерите отдавна не чета отзиви. Така преди години отидох при фризьорка, която ме намаза с боя и изчезна да си върши някаква нейна работа. Така си седях и накрая ме изми маникюристката. Отзивите за работата й бяха перфектни иначе.

    # 24
    • Мнения: 255
    Много често при резервацията даже и не споменавам, че ще сме с ваучер. Понякога от хотела ме питат. Понякога изискват потвърждение след заплащането на ваучера, друг път не. Но винаги чета много внимателно офертата, отзивите също, за да знам какво е включено и какво мога да изисквам. Например държа на стая с тераса и ако в офертата пише, че е такава, очаквам наистина да има тераса. Почти нямам греда до момента, повечето сайтове си спазват условията, но и аз много чета и не избирам хотели с лоши отзиви. Освен това винаги проверявам рейтинга на хотела в букинг или другаде, ако е под 7,5 в букинг, рядко резервирам. А и така сравнявам цените, имала съм случаи с ваучер да е по-скъпо при едни и същи условия.

    Аз също държа стаята да е с тераса, като четох, че специално трябва да попиташ за такава стая. Иначе точно това ми е и дилемата - дали да спомена за ваучерите (с риск да ни набутат в по-кофти стая) или да си замълча (като в случая опасенията ми са да не стане някакъв фал, че не съм предупредила).
    Няма хотел, за който да няма и лоши отзиви, което е разбираемо до някъде - различни хора, различни претенции. Като цяло оценката на въпросният в букинг е 8.1, което не ми звучи уау, но пък като цяло отзивите са прилични.

    С риск леко да изляза от темата, другата ми дилема е дали да закупя ваучери през грабо, като сама си направя резервацията или да използвам услугие на onfire, където фирмата директно урежда нещата (като не знам това дали би донесло допълнителна сигурност или по-скоро объркване с това предаване на информацията). Ще съм благодарна ако някой сподели впечатления.

    # 25
    • Мнения: 4 310
    Letter, ако споделиш кой е хотелът, може някой да е ходил там с ваучер и да даде инфо от първо лице. Чета отзивите, защото обикновено там пише ако има различно отношение към гостите с ваучери. И също се опитвам когато аз пиша отзиви, да съм максимално точна и полезна.

    # 26
    • Мнения: 255
    За Гранд хотел Банско става въпрос, масово са добри отзивите и в грабо, но тази извадка ми направи лошо впечатление - "настаниха ни в мухлясала приземна стая без тераса и климатик"...

    # 27
    • Мнения: 14 139
    За този хотел имай предвид, че ако искаш да ползваш външен басейн се пресича едно шосе. То вече май не е за външни басейни, но лятото това ми беше направило неприятно впечатление. Сигурно се чува шумът от колите докато си на шезлонга, това също трябва да се предвиди. А в стая с мухъл няма да стоя нито с ваучер, нито без.

    # 28
    • Мнения: 255
    Прочетох за външния басейн, а и отзивите са, че водата е много студена, но за това време на годината, той не ни е топ приоритет. Ако сте го посещавали, бихте ли споделили отзив (може и на лично, да не разводняваме темата)?

    Може би опасенията ми са от части глупави, тъй като може нещо подобно да се случи и с нормална резервация, но имам чувството, че при наличието на ваучер директно попадаш в друга категория и се предлагат по-неугледните стаи.

    # 29
    • Мнения: 14 139
    Не, лично не съм посещавала хотела, не мога да дам отзив. Ако искате да ползвате СПА и топъл басейн, потърсете нещо с топъл вътрешен басейн. В съседната Баня например или в Добринище.

    Общи условия

    Активация на акаунт