PANDORA

  • 91 712
  • 708
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 1 866
Аз от сайта пазарувам от година, вече няколко поръчки имах, втората беше две гривни с талисман. Отварям аз пакета в спиди, като искам да уточня, че тогава нямаше опция преглед, камо ли тест и ако искаш да връщаш нещо първо заплащаш доставката, и тогава плащаш обратната доставка също. Та отварям и вътре друга гривна, бах поръчала 17 плетката, получавам 15 см Дисни Simple Smile
Наясно съм, че даже беше по скъпа изпратената от тях грияна от поръчаната от мен, ама все пак не е моята!
Платих си обратната доставка и после ми звънят, защо съм я връщала, ами не ми повярваха, че е друга гривната, когато я получиха и сравниха с моята поръчка се извиниха и даже ме компенсираха за ситуацията, другата поръчка под 200 лв ми беше с безплатна доставка, и аз все пак поръчах отново. Всичко си е с печати, сертификат. Те и ментетата имат печати, ама не са оригинални, така че спокойно.  Дано се реваншират.

# 661
  • софия
  • Мнения: 30 830
Здравейте, някой успял ли е да пусне поръчка за по-малко 200 лв. от silvercourt с безплатна доставка? Скъсаnха ми нервите. Не, че не мога да отида, но не съм сигурна, че това, което искам да поръчам е налично в магазина. Писах във ФБ, писах през формата за контакт - н-и-к-о-й не желае да отговаря. Доста лош сървис.
Да имате техен телефон?

Последна редакция: чт, 13 дек 2018, 12:49 от zvаnchе

# 662
  • Пловдив
  • Мнения: 4 800
Пиша на лични.

# 663
  • Мнения: 78
Аз дави питам как почиствате Pandor Rose? Гривната ми е такава и не знам как да я почистя, страх ме е ако е нещо по-специфично да не взема да я... Grinning Grinning

# 664
# 665
  • Лайпциг / Перник / София
  • Мнения: 1 036
Аз почиствам всички Пандора бижута еднакво. Не разделям сребърните от Роузголд. Blush

# 666
  • Мнения: 45
Здравейте, имам въпрос - в сряда пуснах запитване през сайта им дали ще могат да ми съберат три определени талисмана в един магазин ( и трите бяха в различни магазини) и да ги взема от тях. Отговориха ми, че няма проблем и в най-скоро време ще са в магазина. Та да ви попитам за колко дни става въпросното пренасочване от един магазин в друг? За подарък са и предполагах, че до неделя ще са дошли, а все още нямам отговор кога ще са в магазина Simple Smile

# 667
  • Мнения: 15 763
Вчера влязох да зяпам в заложната къща на трамвайната спирка зад съдебната палата.Яяя,чисто нови гривни пандора!Я,пак?Вторачих се,оглеждах,не е както трябва надписа.Иначе пипната.Питах какви са тези гривни.А,реплика на пандора.И затова ''чудо'' 76лв.?! Shocked

# 668
  • Лайпциг / Перник / София
  • Мнения: 1 036
Хахаха ужас! Joy

# 669
  • Мнения: 1 866
Не знам какъв е този наплив, но в олх и в почти всички бижутерии в града има реплики на Пандора, то гривни, чармове, къде по грозни, къде дори перфектна изработка, но много са, чак става прекалено натрапчиво. Взех да се чудя дали си заслужават вече, но си ги обичам и не мога да се спра да ги купувам..

# 670
  • ГО
  • Мнения: 3 955
Аз май ще се ориентирам към поръчка/покупка от Щатите. Имам близка приятелка, която ми поръча, и ще донесе, от там. Възползвах се от промоцията с твърда гривна подарък. Поръчах си коледния талисман, който тук нямат, както и една балерина, която тук пак я нямат. Балерината я нямаха налична, само в определени магазини можеше да си я вземеш, поръчах си друг талисман на същата стойност и после тя го замени ( без никакви проблеми) за балерината.

Много ме издразниха тукашните представители. Нали се бях възмутила, че предния ден ходих да си взема грината и др. неща, а на следващия ден пуснаха промоцията.

Та писах им, а те ме поканиха да ми дадат подарък/компенсация. Познайте - един тефтер за замазване на очите ми дадоха. Просто съм... Мислех да се заяда и да върна гривната и талисманите, че да се възползвам от подаръците, ама като видях, че нямат никакво отношение към клиента се отказах.
Както и да е. Разочарованието си остана и съм решила да си пазарувам от чужбина. И по-интересни промоции имат, както и неща, дето в Бг. ги нямаме.

# 671
  • Лайпциг / Перник / София
  • Мнения: 1 036
Милата... аз по всяка вероятност щях да съм също толкова афектирана, колкото си ти. Confused
Наистина, не е за вярване как подхождат към клиентите си....
и да, в чужбина имс много повече промоции, артикули в разпродажба и определено отношението към клиента е различно! Казвам го, като клиент пазарувал и от България и от Германия и за съжаление, това е грозната истина Disappointed Relieved

kama4e, да ни се похвалиш с новите красоти, когато пристигнат Simple Smile Hug

# 672
  • Мнения: 2 533
Значи, пореден потребител се оплаква от отношение на персонал. Всъщност какво отношение, липса на такова.
Аз също не съм доволна от промоциите, от персонала в магазините, от условията на връщане/замяна, от случаите в които може да предявиш рекламация(те никога не я приемат) .. Само от бижутата им съм доволна.
Лелята на мм живее в Англия. Разглеждам си Английската Пандора, купувам, поръчвам. Там идва поръчката от 2 до 4 работни дни, лелята после  ми я праща. Има и разнообразие, и цени и така.
В България повечето неща са Шменти-Капели, ама кво да се прави :=)

# 673
  • Down south
  • Мнения: 9 303
В момента тук има коледно намаление, при покупка от $150, се ползва 25% отстъпка.
Но, аз ще го подмина, то, не може да се възползваме от всяко намаление, всъщност може, но не трябва  Stop

Преди година-две се чудех на дъщеря ми, как може да иска и събира всичките тези "мъниста" и то, толкова скъпи.
 Е, вече не се чудя  Crazy

# 674
  • Лайпциг / Перник / София
  • Мнения: 1 036
Определено нещата опират до пазара в съответната държава. На големите пазари няма място за ослушване и подминаване нуждите, изискванията и очакванията на клиента. На малкия пазар (какъвто е този в България), сякаш тези бижута са за богопомазани и как да се изкажа.... затова продавачките са с едни такива вирнати носове и затова не зачитат политиката на “клиента винаги има право”, а се “карат” на клиента, че бижуто му е за почистване... Жалко.... Confused

Общи условия

Активация на акаунт