Не е съвсем така.
дете в ІV клас е малко, няма вкл и социален опит, приемливо е да не е изрядно, в процес на начално обучение е.
Обаче мързелът и съпротивата, особено при по-голямо дете като моето, не толерирам. Водила съм го по психолози, дори при детски психиатър, платени, безплатни- училищни и общински и какви ли не. Е, не можаха да му открият проблема, като няма проблем, значи е характерова особеност.
На почти 13/ след дни навършва 13/ трябва да съумее да разпределя времето си и да се научи, че не може като му скефне, времето да спре заради него.Седи над домашното и 10 мин си върти химикала., чудейки се как да НЕ започне да пише. Днес един преразказ за домашно- стр и половина- от училище домашно, не от школата- 3-4 часа-чернова и препис.При текст пред него.Не с парцалите, ами с все помагала ще го изям
Между другото, много се изкушавам да захвърля всичко и да кандидатства в музикалното, ама... и там като стане задължително, предполагам, че ще му угасне страстта.