Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Пазаруване от joom

  • 13 691
  • 20
  •   1
Отговори
# 15
  • Бургас
  • Мнения: 7 749
Разглеждам сайта и харесахме неща, които искаме да поръчаме, но нямам никакъв опит с подобни сайтове.
Моля, някой запознат да се включи в инфо. За актуална информация!
Всичко, около сайта ще ми е от полза.
Коректни ли са, продуктите им качествени ли са?

# 16
  • Мнения: 26
Разглеждам сайта и харесахме неща, които искаме да поръчаме, но нямам никакъв опит с подобни сайтове.
Моля, някой запознат да се включи в инфо. За актуална информация!
Всичко, около сайта ще ми е от полза.
Коректни ли са, продуктите им качествени ли са?
[/quote

Не са особено качествени,но ако има проблем възстановяват платеното.

# 17
  • Мнения: 1
Искам да споделя моя горчив опит с пазаруването ми в Joom.
Поръчах си сандали, като предваритено бях прочела, премерила дължината на ходилото, сравнила дължината с тяхната таблица, прочела отзиви, снимки на потребители и т.н., но като дойдоха се оказаха доста широки на глезена, толкова, че ми се вадеше кракът без да разкопчавам сандала. Започна една кореспонденция по имейл, като ме накараха да им изпратя снимка как аз съм измерила дължината на сандала със шивашки метър. След като им я изпратих ми отговориха, че те са написали същото, което се вижда на моя шивашки метър и няма как да ми върнат парите. Аз им отговорих, че не само дължината се гледа, но всеки крак е различно широк и отовора беше, че сандалите се представят от продавача в плюс размер, което означавало, че можело да очаквам да са по широки. Това беше първото и последното пазаруване от там.

# 18
  • Мнения: 399
balkankars - Здравей, аз съм поръчвала телефон и таблет, телефона не беше някаква марка, оказа се че не е толкова добър, бих казала дори че е зле, после поръчах таблет - при него се оказа че: поработи около месец и след това почна само да примигва, нищо не помогна от това което се опитах да направя, тъй като дори не ми показваше след това ресет, усетих се и в последния момент пратих рекламация, отговора им беше - направете клип и ни го пратете за да видим проблема и ако отговаря на това което казвате ще ви възстановим парите, направих около 5 - 10 минутен клип как се опитвам да го включа а той не иска и да помръдне, клипа трябваше да го компресирам за да може да се изпрати, след като го изпратих, малко по - късно ( не съм чакала много ) ми отговориха че ще ми върнат сумата, да я очаквам в срок до 14 дена, еее, наистина ми върнаха цялата сума която бях заплатила, в това отношение са много коректни.
Това го слагам в скрит текст, защото стана малко дълго, и да не стане че спамя, дано съм била полезна.

Скрит текст:
Друг случай - поръчах на детето някакви джинджурийки, всички пристигнаха с изключение на една, срока за доставката отдавна беше изтекъл, детето все ме питаше дали ще дойде изобщо, казах и че може и да дойде след известно време след обявения срок, случват се забавяния, и какво се случи, срока за доставка мина, писах им че не съм получила пратката, отговориха ми че ще ми върнат сумата, направиха го, сумата беше възстановена, а пратката след около 10 - на дни пристигна, отидохме до пощата да си я вземем, и наистина се оказа че е забавената, чудихме се с детето дали да им пишем или не че пратката е пристигнала, и накрая реших да им пиша, казах им че е дошла и че ако искат могат да си вземат сумата за нея, а те ми отвърнаха че няма да си връщат парите, тази пратка си остава като подарък, вярно че и сумата не беше някаква фрапираща, но все пак са си пари, и така детето получи безплатен подарък. От там сме поръчвали и от часовниците тип майки, няма меню на български, но не е труден за настройки, все още си работи, то даже после още един и взех че си го беше харесала, той също си работи.
Та от този сайт, каквото и да си поръчате цените са фиксирани, няма такса доставка тъй като е включена в общата цена, парите се възстановяват до последната стотинка, нямат никакви удръжки ако решите да откажете поръчката или при възстановяване на сума за стока която не е качествена, пратките ми пристигаха до обявения срок, сега с това положение не знам как стоят нещата с доставката, може да има някакво забавяне, което ще е нормално, доставките са до 45 дена, може и по - рано да пристигне, доставят се с бг пощи, само таблета пристигна с някакъв куриер, всичко което сме поръчвали е както е описано и на снимките и клиповете които  са качвали други потребители. Винаги е добре да четем и отзивите, както и описанието, има случаи в които четем едно а го разбираме по друг начин, винаги може да си направим превод за да сме сигурни в това което ще поръчваме.
Правила съм поръчки и на други неща и с тях нямах не съм имала проблем, освен горе описаните, ако ще си поръчвате техника, според мен е най - добре да е на някоя марка, за телефона и таблета не ми се е налагало да се разправям с митница, на етикета на пратката цената не е тази която е в действителност, поне не всеки път, това може би го правят с цел да не се обмитяват част от стоките, предполагам че ако има съмнение купувача за по - скъпа стока че може да мине през митница, може да поиска да се напише по - ниска стойност.

# 19
  • Мнения: 26
balkankars - Здравей, аз съм поръчвала телефон и таблет, телефона не беше някаква марка, оказа се че не е толкова добър, бих казала дори че е зле, после поръчах таблет - при него се оказа че: поработи около месец и след това почна само да примигва, нищо не помогна от това което се опитах да направя, тъй като дори не ми показваше след това ресет, усетих се и в последния момент пратих рекламация, отговора им беше - направете клип и ни го пратете за да видим проблема и ако отговаря на това което казвате ще ви възстановим парите, направих около 5 - 10 минутен клип как се опитвам да го включа а той не иска и да помръдне, клипа трябваше да го компресирам за да може да се изпрати, след като го изпратих, малко по - късно ( не съм чакала много ) ми отговориха че ще ми върнат сумата, да я очаквам в срок до 14 дена, еее, наистина ми върнаха цялата сума която бях заплатила, в това отношение са много коректни.
Това го слагам в скрит текст, защото стана малко дълго, и да не стане че спамя, дано съм била полезна.

Скрит текст:
Друг случай - поръчах на детето някакви джинджурийки, всички пристигнаха с изключение на една, срока за доставката отдавна беше изтекъл, детето все ме питаше дали ще дойде изобщо, казах и че може и да дойде след известно време след обявения срок, случват се забавяния, и какво се случи, срока за доставка мина, писах им че не съм получила пратката, отговориха ми че ще ми върнат сумата, направиха го, сумата беше възстановена, а пратката след около 10 - на дни пристигна, отидохме до пощата да си я вземем, и наистина се оказа че е забавената, чудихме се с детето дали да им пишем или не че пратката е пристигнала, и накрая реших да им пиша, казах им че е дошла и че ако искат могат да си вземат сумата за нея, а те ми отвърнаха че няма да си връщат парите, тази пратка си остава като подарък, вярно че и сумата не беше някаква фрапираща, но все пак са си пари, и така детето получи безплатен подарък. От там сме поръчвали и от часовниците тип майки, няма меню на български, но не е труден за настройки, все още си работи, то даже после още един и взех че си го беше харесала, той също си работи.
Та от този сайт, каквото и да си поръчате цените са фиксирани, няма такса доставка тъй като е включена в общата цена, парите се възстановяват до последната стотинка, нямат никакви удръжки ако решите да откажете поръчката или при възстановяване на сума за стока която не е качествена, пратките ми пристигаха до обявения срок, сега с това положение не знам как стоят нещата с доставката, може да има някакво забавяне, което ще е нормално, доставките са до 45 дена, може и по - рано да пристигне, доставят се с бг пощи, само таблета пристигна с някакъв куриер, всичко което сме поръчвали е както е описано и на снимките и клиповете които  са качвали други потребители. Винаги е добре да четем и отзивите, както и описанието, има случаи в които четем едно а го разбираме по друг начин, винаги може да си направим превод за да сме сигурни в това което ще поръчваме.
Правила съм поръчки и на други неща и с тях нямах не съм имала проблем, освен горе описаните, ако ще си поръчвате техника, според мен е най - добре да е на някоя марка, за телефона и таблета не ми се е налагало да се разправям с митница, на етикета на пратката цената не е тази която е в действителност, поне не всеки път, това може би го правят с цел да не се обмитяват част от стоките, предполагам че ако има съмнение купувача за по - скъпа стока че може да мине през митница, може да поиска да се напише по - ниска стойност.
Здравей Тони! Поръчах оттам телефон, който постоянно забиваше.Писах им, направих клип и по - късно ми върнаха парите. Но скъпа техника вече не купувам от китайските сайтове, само от Бг.

# 20
  • Мнения: 399
balkankars, преди да взема и аз този за когото писах бях взела един друг който пак не беше с марка, детето си го ползваше доста време и си работеше екстра, но умишлено го счупи до неузнаваемост за да се купи нов и то какъвто си харесваше и искаше.
Иначе във връщането на сумите са много коректни, и до последната стотинка, но сега гледам че има доста неща които са си малко по - скъпи от алито, но ще видим от къде ще се поръчват нещата които искаме, тъй като ако има проблем в алито доколкото знам искат да им се връщат развалените стоки и тогава да си получиш новата, а в joom като гледах пък имат промяна в срока за доставки, та да видим на коя страна ще наклонят везните. То затова споменах че ако няма да е маркова техниката по - добре да не се поръчва.

Общи условия

Активация на акаунт