Лидл 120 - Октомври

  • 141 427
  • 1 837
  •   1
Отговори
# 1 575
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 719
Не живея в България. Роботът е в испанската брошура. Тук имам право да върна стока до 2 седмици след покупката, без обяснения. Учудвам се обаче, че в България срокът е 90 дни( всъщност един казва, че връщане важи само за онлайн покупки, друг- 90 дни за всички, не разбирам).
И ако някой има отзиви за прахосмукачката- робот, ще се радвам да ги сподели. Не й възлагам особени надежди.

# 1 576
  • Мнения: 42 112
Като заговорихме за политиката за връщане, се сетих за едно нещо, за което отдавна се чудя. Не мисля, че има логично обяснение.
А именно - големите вериги, включително и Лидл, понякога продават в кошниците (с намаления) неща, които са за боклука. Например - виждала съм кутия с шоколади (от празничните комплекти на Киндер), в която повечето неща липсват, но седи в кошницата и е намалена на половин цена. Или калиграфския комплект, в който не е останало почти нищо (буквално само кутията и няколко плика за писма), но се продава на половин цена... Естествено, всеки си решава какво да купи, но тези продукти, при които не е останало почти нищо от първоначалния им вид, според мен са пълен брак. Ако искат някой да ги купи, трябва да ги пуснат по 1 лв - дори и тогава бих се замислила за някои...

# 1 577
  • Мнения: 27 783
Не живея в България. Роботът е в испанската брошура. Тук имам право да върна стока до 2 седмици след покупката, без обяснения. Учудвам се обаче, че в България срокът е 90 дни( всъщност един казва, че връщане важи само за онлайн покупки, друг- 90 дни за всички, не разбирам).
И ако някой има отзиви за прахосмукачката- робот, ще се радвам да ги сподели. Не й възлагам особени надежди.
Он лайн връщането е регламентирано за всички продавачи,  ако не се лъжа 14дневен срок. Във физическите магазини е малко по различно, според зависи. Има магазини където дори и да искаш, няма да ти приемат стоката. Както и плащането, на много места все още е само в брой.

# 1 578
  • Мнения: 6 891
Петя,надявам се не смяташ, че персонала така намаля тези артикули. Впоследствие стават такива Joy и ако някой служител не обърне внимание,а там доста рядко наобикаляме...намаленият артикул "от само себе си", се изпарява.
Това се случва най-редовно с ненамалени,какво остава за тези.

# 1 579
  • Мнения: 76 031
По закон за онлайн продажбите - правото на връщане е 14 дена. Търговецът обаче може да уговори и по-дълъг срок - например мебели Виденов имат 1 месечен срок за връщане на продукт, закупен онлайн.

Правото на връщане в лидл няма нищо общо с цитираният по-горе текст от закона, който касае продажбите от разстояние, тоест онлайн закупените стоки.
Прилага се с предимство политиката на магазина - тоест имаме право да върнем стока в Лидл в 90 дневен вече срок.

Отидох за чай сутринта и .....забравих да си взема от този с крушките.

# 1 580
  • Мнения: 6 067
Като заговорихме за политиката за връщане, се сетих за едно нещо, за което отдавна се чудя. Не мисля, че има логично обяснение.
А именно - големите вериги, включително и Лидл, понякога продават в кошниците (с намаления) неща, които са за боклука. Например - виждала съм кутия с шоколади (от празничните комплекти на Киндер), в която повечето неща липсват, но седи в кошницата и е намалена на половин цена. Или калиграфския комплект, в който не е останало почти нищо (буквално само кутията и няколко плика за писма), но се продава на половин цена... Естествено, всеки си решава какво да купи, но тези продукти, при които не е останало почти нищо от първоначалния им вид, според мен са пълен брак. Ако искат някой да ги купи, трябва да ги пуснат по 1 лв - дори и тогава бих се замислила за някои...
точно това говори за недобрата 'политика' на някои клиенти Wink в смисъл точно те дърпат, късат, отварят, гепват и т.н. от нещата
Тарталета, преди срокът за връщане в Лидл беше 1 месец, сега са го направили 3, не за онлайн продукти

# 1 581
  • Мнения: 42 112
Ужас! Лятото, като пуснаха нещата по 5 лв , една от служителките ми каза да си знам, че са с дефекти и да разглеждам внимателно... Но в кошниците съм виждала неща, които са направо съсипани, а струват повече от 5 лв...

# 1 582
  • София
  • Мнения: 10 733
Ужас! Лятото, като пуснаха нещата по 5 лв , една от служителките ми каза да си знам, че са с дефекти и да разглеждам внимателно... Но в кошниците съм виждала неща, които са направо съсипани, а струват повече от 5 лв...
Oсобено в по-крайните райони...

# 1 583
  • Мнения: 6 891
Ужас! Лятото, като пуснаха нещата по 5 лв , една от служителките ми каза да си знам, че са с дефекти и да разглеждам внимателно... Но в кошниците съм виждала неща, които са направо съсипани, а струват повече от 5 лв...
Oсобено в по-крайните райони...
За съжаление няма крайни или централни райони. Всичко под ножа.

# 1 584
  • Мнения: 114
Здравейте, някой с пресни наблюдения дали все още дават от книгите с рецепти - по телефона ми казаха че било до вчера....ама хич не им вярвам. За София става дума и предварително благодаря!

# 1 585
  • Мнения: 1 953
Я да сменим малко темата Wink.

Тета, а какъв чай си купи?

Кои чайове са хубави, чела съм за пирамидките само?! Бях си набелязала чай, мед и лимони. За меда прочетох 1 лош отзив, за лимоните 1 лош отзив в друга тема, остана да пия само чай, евентуално.

# 1 586
  • Мнения: 76 031
Кафе купих .Joy...  от намалената Нова Бразилия - 450г което е за 5.20 лв...

# 1 587
  • Мнения: 1 953
Благодаря, ама го отказах кафето, много целулит ми се образува от него Grinning!

# 1 588
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 674
Как от кафето целулит нали кафето е най-добрия фетбърнар Simple Smile
Аз се радвам че върнаха чая лайка с нова опаковка - само него купувам от Лидл защото спряха 4 момента ако ги върнат макар и с нова опаковка пак ще ги купувам Simple Smile Този с круши който харесва Тета ми е сладък а единия плодов с бонбонен вкус т.е. нещо изкуствено има в него но не помня кой беше Simple Smile

# 1 589
  • София
  • Мнения: 5 593
Аз взех от чая с портокал и мандарина, зелен ,обаче нещо не го харесаха в къщи. Другият вид е черен ,тоя Едуардс съответно е силен.

Общи условия

Активация на акаунт