Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как ще повлияят проверките в 10-ти клас на дипломата в 12-ти клас, ако нямат оценки?
Кога можем да очакваме яснота относно формати на НВО по БЕЛ и Математика за 10 клас и къде ще ги публикуват?
Какви са квалификациите за учител по 4-ти клас?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как ще повлияят проверките в 10-ти клас на дипломата в 12-ти клас, ако нямат оценки?
-
Кога можем да очакваме яснота относно формати на НВО по БЕЛ и Математика за 10 клас и къде ще ги публикуват?
-
Какви са квалификациите за учител по 4-ти клас?
-
Какви са изискванията за учители по профилирана подготовка?
-
Каква е целта на член 3, параграф 1 от Наредба 7 и какво предвижда член 3, ал. 4 от Наредба №7?
:
- направо си е сериозно усложняване на "гимназиалния туризъм". Разбира се, пак е нескопосано написано и не става ясно дали изброените условия са кумулативни /всички, или някои от тях/ или алтернативни, което оставя достатъчно място за свободни тълкувания. И остава да видим как ще се случат нещата на практика. Ако прием, че са кумулативни /към което разбиране клоня/, фактически почти се елиминира ползваната досега стратегия - прием в ЕГ в провинцията с нисък приемен бал и последващо преместване в София или друг голям град в аналогична гимназия с много по-висок приемен бал. Поне надплановия такъв. При наличие на свободни места, това ограничение не важи, но предвид че във всички топ училища има надпланови бройки още с приема в 8-ми клас, на практика, вариант за свободни места по план-прием е малко вероятен.