Пазарът на недвижими имоти - какво се случва реално? - 31

  • 38 867
  • 761
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 479
Метрото си е супер, само който го няма говори против него. Имало кихащи, кашлящи - да не би в офиса или на улицата да ги няма. А колите трябва да се ограничават колкото може повече, цяла София да стане зона най-добре - трябва да има ред.

# 166
  • Мнения: X
Като цяло и аз съм за ограничаване на броя  на автомобилите по признак стари разпадащи се таралясници. Но и общината да си дойде на мястото и да предложи адекватна алтернатива за вскчки - за жителите на Ман Ли, за жителите на кв Витоша - пример за два квартала почти без алтернатива на автомобилите. Отделно много други непокрити удобно маршрути между различни други квартали и точки.

# 167
  • София, Bulgaria
  • Мнения: 2 993
Офисът ни е в зелена зона, работата ни е динамична. Понякога с часове сме в офиса, но понякога идваме за 30 мин. и пак излизаме, после пак се връщаме и т.н. Често е по-удобно с ГТ да се отиде някъде, но тръгваме с коли, защото 4 часовия престой в зелена зона изтича и не може да си зарежем колите...Този проблем е за много работещи динамична работа в районите със зона.

# 168
  • Мнения: 11 152
С изключение на един брокер, всички останали, които познавам - искаха от нас да осигурим транспорта за огледа от техния офис до имота. Ако са били наблизо са ползвали ГТ. А пък имаше и една, която се беше специализирала да продава апартаменти в близост до метро само- защото нямала кола и време да продава други Simple Smile)
Тогава ми беше смешничко, ама си ги разбирам хората - всеки търси варианта за себе си Simple Smile))

А ние от прованса от 2-3 години сме без кола в София. До София с влак или автобус, вътре с ГТ - основно метро, и такси. Паркирането си е проблем. Там, където спим, нощем не е зона- обаче в интервала докато почне зоната се пускат Смс. И после през деня докато караш се натоварваш, отделно докато се начудиш до адреса как да стигнеш.
ММ е в седмицата поне веднъж в София. Но за него личноят автомобил е в тежест в случая.

# 169
  • Мнения: 6 205
Аз имам кола, на която общо взето само плащам данък и стои в гаража. Мъжът ми неговата си я кара, защото работата му е на 17 км., без удобен транспорт, да не кажа никакъв. Но аз работя в центъра, качвам се в трамвай 5-ца от първите спирки и нямам ядове, за мен си е ок. Кихат, кашлят, ама не мога да кажа, че боледувам. Понеже е на 2 мин. няма чакане по спирки, нямам прекачвания и си го предпочитам, голяма работа, че е ГТ.

# 170
  • Мнения: 21 817
Румка, брокерите много са си повярвали нещо....да поискам и аз да ми осигурят транспорт до работата, че може и зоната да ми плащат.

# 171
  • Мнения: 14 966
Метрото си е супер, само който го няма говори против него. Имало кихащи, кашлящи - да не би в офиса или на улицата да ги няма. А колите трябва да се ограничават колкото може повече, цяла София да стане зона най-добре - трябва да има ред.

Тук никъде не съм прочела някой да плюе метрото. Коментарите, че ползва само една част от живеещите в града, а за останалите части градския транспорт е неуреден не са "плюене".
Както е безумно и са се смята, че всички трябва да ползват метро и нищо друго.

# 172
  • Мнения: 297
Трудно е да се прави генерализирано обобщение, но може би нещо от рода на:
1. Метрото е супер придобивка, НО трябва да има места за паркиране около него за тези, които идват с коли до София и искат да не ги карат из нея. Това ще съживи околностите на града, без да кара хората да се бутата да живеят непременно в Столицата
2. Градският транспорт е доста подобрен, но винаги има място за едно по-добро логистично организиране на линиите и наличните транспортни единици.
3. Мечтая си някой да въведе електро-буси. Хем работни места за производителите им, хем чист въздух за ползвателите им. Проблема е, че лобито на петроло- и автомобило- вносителите никога няма да го направи. При нас (както и исторически развилата се ситуация в Америка) хората се зарибяват с идеята, че трябва да имат кола. Като част от това зарибяване е - лоша инфраструктира или такава, която да облагодетелства ползването на коли основно; срутване на ЖП и другите алтернативни видове транспорт и пр в този дух).
Изобщо създаването на сутуация, където "е нормално" да се предпочете колата без да се предлага разумна алтернатива е въпрос не само на "вътрешното убеждение на хората", а е политическа тенденция, манипулиране на обществото в интерс на определена каста.

# 173
  • Мнения: 2 713
Трудно е да се прави генерализирано обобщение, но може би нещо от рода на:
1. Метрото е супер придобивка, НО трябва да има места за паркиране около него за тези, които идват с коли до София и искат да не ги карат из нея. Това ще съживи околностите на града, без да кара хората да се бутата да живеят непременно в Столицата
Хора живеещи в Люлин, ходят сутрин с кола до близката им метро спирка и след това ползват метрото. Като се прибират, отново с метрото и с колата после до тях Simple Smile Люлин е голям квартал... хората не обичат да ходят Simple Smile

# 174
  • Мнения: 11 152
Като съм с най- малкия - метрото е на една спирка с трамвая, който пък може да се чака 10- Ина минути или 17. После и метрото се чака примерно 5 минути. И ако е вече изморен или гладен - ами много ми идва. Последният път бяхме центъра на вниманието на бабите на спирката. Той беше вече изморен, беше си изпил водата, искаше да яде. Ами, множко ми дойде.

# 175
  • Мнения: 1 050
Като не мислих с тази глава, сега съм пред дилема с кола за около 20-35 минути или с метро за около час в посока до нова работа Grinning И много ми се иска да спестя време с колата, но като знам какъв стрес ми причинява шофирането напоследък, а обичам да шофирам, май ще избера метрото

# 176
  • Мнения: 2 359
Аз от както спрях да използвам кола отслабнах 10 кг, оправи ми се кръвното и пулса Grinning, да понякога губя малко повече време, но спестените нерви са безценни.

# 177
  • Мнения: X
Като не мислих с тази глава, сега съм пред дилема с кола за около 20-35 минути или с метро за около час в посока до нова работа Grinning И много ми се иска да спестя време с колата, но като знам какъв стрес ми причинява шофирането напоследък, а обичам да шофирам, май ще избера метрото


Има едни курсове за екстремно шофиране много ми ги хвалят, като падне снега ще се запиша въпреки че мисля мога да преподавам Grinning

# 178
  • Мнения: 1 050
Аз така започнах да затлъстявам Grinning В началото беше уж да посвикна с колата
и шофирането и после в един момент не можех без нея. Не понасях да вървя дори малко и мрънках доста Simple Smile Сега вече гледам от положителната страна на нещата - че ще се пораздвижа и го приемам по-леко.

Приятелят ми на един тийм билдинг е правил такова екстремно шофиране с професионални шофьори. Беше много впечатлен. Мъжка му работа... Simple Smile

# 179
  • София
  • Мнения: 6 968
Аз от както спрях да използвам кола отслабнах 10 кг, оправи ми се кръвното и пулса Grinning, да понякога губя малко повече време, но спестените нерви са безценни.
Е, те това е ! 100 ползи + малко закъснение, струва си да се ходи пеш ( поне от време а време ) пък що познати срещам като тръгна....
А се качих на кола , а качих 10 кила, в това съм убедена. Confused
( то аз нямам голяма нужда от кола че всичко ми е на 2-3 спирки, ама ,,,,,) но често ходя за кефа, и децата тормозя да не стават търтеи с повече кила

Общи условия

Активация на акаунт