МАC & Sephora и други магазини за селективна козметика и парфюмерия. - 44 тема

  • 59 868
  • 760
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 8 379
Защо трябва да трябва да се запознаваш с продавачките в Сефора, за те обслужат адекватно? Не се ли очаква обслужването да е на ниво за всеки клиент?
Аз всячески гледам да ги избягвам, като вляза в Сефора. За жалост повечето момичета там са много зле по отношение на комуникацията с клиентите. Колкото пъти съм им искала отливка от фдт, толкова пъти са ме гледали с тъп поглед. А не дай си боже да поискам от 2 цвята, тогава погледът е все едно им крада от наследството. Затова пък никаква реакция към клиентките, които се гримират почти цялостно в магазина.

Впечатленията ми от персонала в Дъглас са много по-добри. За жалост там обаче нямат повечето марки, които са ми интересни.
А, много харесвам 16-часовия ФДТ на Смашбокс. Стои прекрасно на кожата, не е матов и пресушаващ, покритието е средно и е много издържлив.

# 676
  • Мнения: X
bambinnah, и твоето поведение не е особено коректно. Като поискаш проби от фдт от няколко магазина и после купиш от нотино - ами как ще се навиват да дават, като после клиентите не се връщат? Те не ги раздават заради сините ни очи, а за да направят продажба.
Да, твое право е да го купиш откъдето поискаш, но после не се сърди, ако не ти отсипят.

Обслужвали са ме добре в Сефора и консултантки, които не ме познават, там никога не съм имала проблеми. Разликата  е, че ако попадна на някоя, която ме познава, ми слага в торбата повече тестери. Това е. Но никога не ми се е случвало да поискам определен продукт за проба и да ми откажат.
Виж, в Дъглас се опитват да преценяват по облеклото - вляза ли по кецове и забрави за добро обслужване.

# 677
  • Мнения: 2 323
bambinnah, и твоето поведение не е особено коректно. Като поискаш проби от фдт от няколко магазина и после купиш от нотино - ами как ще се навиват да дават, като после клиентите не се връщат? Те не ги раздават заради сините ни очи, а за да направят продажба.
Да, твое право е да го купиш откъдето поискаш, но после не се сърди, ако не ти отсипят.

Обслужвали са ме добре в Сефора и консултантки, които не ме познават, там никога не съм имала проблеми. Разликата  е, че ако попадна на някоя, която ме познава, ми слага в торбата повече тестери. Това е. Но никога не ми се е случвало да поискам определен продукт за проба и да ми откажат.
Виж, в Дъглас се опитват да преценяват по облеклото - вляза ли по кецове и забрави за добро обслужване.

Поведението ми е напълно коректно, поведението на консултантките също. Консултантката не е на комисионна или на таргет, а на твърда заплата. Това аз откъде ще избера да купя продукт по никакъв начин не ощетява нея. Simple Smile Нямат твърда структура, която да следи кой клиент кога е купил и да го причисляват към дадена консултантка Simple Smile

Разликата в цената на фон-дьо-тена в Нотино и Сефора е около 25 лв, не е за пренебрегване.
Виж, ако беше консултантка към конкретна марка, която е седнала, обяснила ми е разликата между различните видове продукти и т.н., и т.н., бих купила дори на място, защото момичето си e заслужило бонуса Simple Smile

# 678
  • Мнения: X
А да бе, не била на таргет Joy

# 679
  • Мнения: 300
В Дъглас и мен са ме преценявали по облеклото (по кецове), бях влязла да взема конкретни неща за минимум 200 лв, щеше да им отнеме максимум 30 секунди да ги извадят, 15 мин чаках някоя консултантка да ме обслужи и накрая ме нахокаха какво съм се разбързала, щом се налага, ще чакам (Дъглас в мола на Цариградско)
Слязох на долния етаж и пазарувах от Сефора.

# 680
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 356
bambinnah,
По принцип всеки има право да избира от къде да купи.Но все пак има и етичен момент, в смисъл докато се занимават с някой, който  със сигурност няма да бъде клиент на магазина,  може да изгубят друг потенциален клиент.
Едно е да отидеш да оробваш нещо, без да занимаваш консултанката, друго е да я нака3аш да се занимава с теб 15 или 20 минути и накрая нищо да не купиш.

По въпроса за заплатите на консултантките Нямам представа как е в България, но в Испания всеки магазин има предвиден минимален оборот, който трябва да направи за месец(съответно е разбит на ден и дори на смяна), от който зависи дали ше има бонуси към заплатата и дали дадена консултантка ще остане на работа в магазина.



Последна редакция: пт, 01 фев 2019, 10:41 от sl

# 681
  • Мнения: 2 323
bambinnah,
По принцип всеки има право да избира от къде да купи.Новсе пак има и етичен момент, в смисъл докато се занимават с някой, който  със сигурност няма да бъде клиент на магазина,  може да изгубят друг потенциален клиент.
По въпроса за заплатите на консултантките Нямам представа как е в България, но в Испания всеки магазин има предвиден минимален оборот, който трябва да нарави за месец(кокто съответно е разбит на ден и дори на смяна), от който зависи дали ше има бонуси към заплатата и дали дадена консултантка ще остане на работа в магазина.


Разбира се, права си. И аз помислих за това, по тази причина не ангажирах никого с нищо (консултация, чистене на четки, нанасяне на продукт), а просто помолих за разрешение и обясних какво целя.
В единия случай бях единственият клиент в магазина, в другия имаше 5-6 човека, в третия направо се пръскаше по шефовете.

Отклоних се леко - мисълта ми беше към потребителката - да си казва с каква цел е там, хората не четат мисли, а и понякога стават неразбирателства. Нормално е да иска да тества и да не се притеснява да си поиска Simple Smile

# 682
  • София
  • Мнения: 210
Мен пък изключително много ме дразни как всеки пък в Сефора при направена от мен сметка около 200 лв не ми слагат нито един тестер и когато аз помоля ме поглеждат лошо и ми вадят 1-2 стари парфюмчета включително и мъжки? В дъглас поне винаги, дори и при сметка 20 лв, ми дават по няколко и то не само на парфюм, а дори на крем или фдт. Явно в Сефора не са наясно каква е целта на тези тестери и си ги прибират за себе си. Жалко, защото от тестерите, които дават в чужбина съм си харесвала и купувала доста продукти.

# 683
  • Мнения: 13 136
Аз тестер от Сефора видях само на Черния петък. 😒

# 684
  • Мнения: 326
Мен пък изключително много ме дразни как всеки пък в Сефора при направена от мен сметка около 200 лв не ми слагат нито един тестер и когато аз помоля ме поглеждат лошо и ми вадят 1-2 стари парфюмчета включително и мъжки? В дъглас поне винаги, дори и при сметка 20 лв, ми дават по няколко и то не само на парфюм, а дори на крем или фдт. Явно в Сефора не са наясно каква е целта на тези тестери и си ги прибират за себе си. Жалко, защото от тестерите, които дават в чужбина съм си харесвала и купувала доста продукти.


Не само в Сефора, а навсякъде. На мен до сега нито един тестер не са ми дали.

# 685
  • Мнения: 2 862
Мен още ме държи разочарованието от черния петък в Сефора... Беше пълно с момичета на около 12-13 години, които само се "мацаха" не успях до нищо да се добера...

# 686
  • У дома !
  • Мнения: 701
Аз тестер от Сефора видях само на Черния петък. 😒

А аз дори и на черния петък не видях,въпреки че клиентката на касата пред мен си купи нещо за 30 лв и видях как и слагат в торбичката доста тестери,а на мен при покупка на UD палитра в торбичката не ми сложиха нито един тестер:(

# 687
  • София
  • Мнения: 5 007
В нашите Douglas има ли палетите със сенки на Smasbox? 

# 688
  • Мнения: 33 619
В нашите Douglas има ли палетите със сенки на Smasbox? 
Какво имаш предвид? Има палитри.

# 689
  • София
  • Мнения: 5 007
Аз наистина ли палети съм написала AstonishedSatisfied

Да, разбрах! Благодаря, Денси Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт