Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 038
  • 728
  •   1
Отговори
# 555
  • София
  • Мнения: 1 422
Относно времето за пристигане на пратки. На 08.01.2019г получих една която поръчах септември, а е пристигнала в нашият пощенски клон на 18.11.2018г и те са забутали  някъде Simple Smile

# 556
  • Пловдив
  • Мнения: 1 898
Даааа, моите сърца пристигнаха и се залавям за работа .
Още днес ще ги направя ,ей така за кеф .
Дано да се получи .
Подаръци за моята сестра и приятелки за 8 -ми март .

# 557
  • Мнения: 2 165
Здравейте. Гледах много клипчета за течен протектор за телефон и шматката реших да пусна 2. Видях, че сложиш ли го, хем не се маха, хем мога да не го сложа хубаво.След 5 минути канселирах поръчката и писах на продавача, че му се извинявам,но продукта няма да ми свърши работа и да я откаже и той. След няколко часа получавам ок. На другия ден писмо от Али и на отказа ми пише, че е отказано връщането от продавача. Канселирах я пак и така си играехме няколко дни, свъезах се с Али, казаха, че могат да говорят с продавача, съгласих се. Накрая след като пак ми отказа продавача спиране на поръчката веднага е шипнал поръчката и сега не мога да я откажа пак. Страшно некоректно, да пуснала съм нещо, но веднага съм го отказала и помолих учтиво и 3-4 дни канселирах, те реджекваха и аз наново канселирах. Номера май не е проследим LVS10060000000409256 и е ясно, че като тръгне да изтича срока ще отворя диспут, че не съм получила нищо и ще му дам ниска оценка, заради алчността си и некоректното отношение. Вие какво мислите, мога ли по бързо да завърша поръчката и да птиключа с него. Не съм за 6те лв, а затова че ме разиграваше толкова време.

# 558
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
ще си изчакаш 57 дена
явно им е навик
https://bg-mam.ma/p/1074270/37992205

Последна редакция: сб, 23 фев 2019, 16:59 от musicdoubl3

# 559
  • Мнения: 81
Здравейте. Ползвам алиекспрес от доста време. Инсталирал съм си на телефона приложението. Понякога се случва да получавам известия , за някой който ми задава въпрос относно моя поръчка. Как става тоя номер? Аз също бих искал да питам хората за поръчаните от тях неща. Не мога да схвана коя програма поддържа това нещо, защото андроида не е като windows-a. Излиза ми известие и се отваря нещо, ама никъде не може да се разбере кое е това нещо . Дори не мога да го намеря ако затворя известието. Сигурно е някаква функция на приложението, но не мога да я отворя от самото него.
Хм... видях го вече. Опция в програмата - "въпроси и отговори". Simple Smile


# 560
  • Бургас
  • Мнения: 1 687
гледам доста продавачи на по евтините поръчки сменят китайските пощи с
Cainiao Super Economy

# 561
  • Мнения: 36 607
Да ви кажа, аз съм доволна от семената - току що поръчах още. Жизнени са, като добият приличен вид, ще ги снимам. Всъщност, не знам дали има смисъл да ги снимам за сега - може би ако успея да ги отгледам, докато цъфнат...
Засадила съм в сандъче малка част от фунийките - всичко е наред, само има вероятност да са ме излъгали за цвета.
При лотосите - със сигурност са ме излъгали за цвета, защото аз поръчах сини, а сини лотоси няма (има синя водна лилия, която се нарича син лотос, но нейните семена не са такива). На мен, обаче ми е все едно - стига да успея да ги отгледам.
Поръчах още - лятото ще ги садя сред природата Wink
Поръчах и лантана - можете да видите в Гугъл какво е това. Миналата година го видях да си расте покрай едно шосе в Гърция (бях на екскурзия) - на пръв поглед непретенциозна и скучна трева (стеблата са високи, листата ми приличат на коприва), но с много красиви и интересни цветчета. Щом в Гърция е диворастящо, може и тук да се завъди.

# 562
  • Люлин
  • Мнения: 378
Имам питане: как да вкарам в черния списък даден магазин от алиекспрес? Не мога да открия тази опция, сигурен съм, че я има. Уж коректен продавач, но май не с всички.

# 563
  • Мнения: 2 381
Имам питане: как да вкарам в черния списък даден магазин от алиекспрес? Не мога да открия тази опция, сигурен съм, че я има. Уж коректен продавач, но май не с всички.
Магазин не знам как. Продавача знам от тук ...
Скрит текст:

# 564
  • Люлин
  • Мнения: 378
Имам питане: как да вкарам в черния списък даден магазин от алиекспрес? Не мога да открия тази опция, сигурен съм, че я има. Уж коректен продавач, но май не с всички.
Магазин не знам как. Продавача знам от тук ...
Скрит текст:
netman71  благодаря за шота. Знам  отдавна къде е списъка и там имам един продавач в черния списък. И продължавам да се чудя как съм го вкарал в списъка....Защото сега нямам бутон за въвеждане, а има само бутон за изтриване на този продавач. Викам си, ахаааа, ами то е защото сайта ми е на руски език. Минах на английски, греда, пак нямам бутон за въвеждане, както е при тебе. Мистерия някаква си....

# 565
  • София
  • Мнения: 4 192
Отиде ми таблета на митница....
Съвети? Още не съм получила известие от пощите
Цитат
19/02/2019 10:51   BULGARIA   RPSM - MITNITZA SOFIA   Send item to customs (Inb)   

# 566
  • Мнения: 2 381
Отиде ми таблета на митница....
Съвети? Още не съм получила известие от пощите
Цитат
19/02/2019 10:51   BULGARIA   RPSM - MITNITZA SOFIA   Send item to customs (Inb)   
Не чакайте за известие, а отивайте да го освобождавате. Може да прочетете в шапката на https://www.bg-mamma.com/?topic=1051311 за представителството на бг пощ. Бележката ще ви я принтират повторно там.

# 567
  • София
  • Мнения: 4 192
Говорих с пощаджийката тази сутрин (от два месеца си получавам пратките в селската поща, че не знаех дори че има такава и преди киснех в София) и тя ми обясни, че чакаме бележка от митницата и после тя ще свърши работата по освобождаването. Ще платя ДДС на таблета за 50 долара и още някаква малка такса. По-интересно е, че получих доста други пратки за 2 години, доста по-скъпи и никога не отидоха на митница. Явно както във всяко нещо и тук се работи пет за четири...

# 568
  • Мнения: 2 381
Говорих с пощаджийката тази сутрин (от два месеца си получавам пратките в селската поща, че не знаех дори че има такава и преди киснех в София) и тя ми обясни, че чакаме бележка от митницата и после тя ще свърши работата по освобождаването. Ще платя ДДС на таблета за 50 долара и още някаква малка такса. По-интересно е, че получих доста други пратки за 2 години, доста по-скъпи и никога не отидоха на митница. Явно както във всяко нещо и тук се работи пет за четири...
Малката такса е 15.50 лв. Да не се стреснете ...
Защото сега нямам бутон за въвеждане, а има само бутон за изтриване на този продавач. Викам си, ахаааа, ами то е защото сайта ми е на руски език. Минах на английски, греда, пак нямам бутон за въвеждане, както е при тебе. Мистерия някаква си....
Мистерията е във вашия телевизор. Проверете с друг браузер или на друг компютър/телефон. Нещо има прецакано. На мен в станицата за отзив имам освен звездите за обща оценка допълнителни 2места за звезди вместо 3. Липсва тази дето  се слагат 1-5 звезди за доставка. Китайците ми го резнаха. Някой продавач се оплакал.

Последна редакция: вт, 26 фев 2019, 14:30 от netman71

# 569
  • Мнения: 2 381
Скрит текст:
Факт е, че стоката не беше на родна земя, когато повдигнах темата тук! В коментарите на стоката в Али ясно се вижда , че някои от купувачите, не са я получили. След като вече е отразена в България , отказах за момента диспута. Все пак тези 15 дни изтичат на 25 февр. и се надявам до тогава да сагата да е приключила. Благодаря на включилите се.
Моля за информация от вас. Какво е състоянието на поръчката. Можете ли отново да отворите диспут или не. Според мен е важно защото въпросът е принципен. В периода от 15 дена и при изтекла защита дали може да отворите на ново диспут след като сте го отказали. Твърдят, че може но не дават никакви доказателства за тезата си, а това е важно. Представете си, че някой от кретените четящи форума работи в пощата и ви изтараши пакета т.е. получите празен пакет или с липси. Това е истинската причина да не рискувам да остана без диспут/защита.
netman71 , затворих диспута и мога да го отворя отново.
доказателство Simple Smile
Скрит текст:
Мистерията се заплита. Твърдят, че това не е възможно. На вашата снимка не виждам стараницата където е бутона за диспут. Виждам страница за диспут, но не страницата с бутона. Не се съмнявам в коректността, но разминаванията остават. Дали диспутите за руснаци и българи са различни ... съмнявам се. Дано някой не се подведе и не изгори. Аз не бих затворил диспут отворен след изтичане на защитата. Ето пресни коментари за повдигане на диспут след 15ти ден.
Скрит текст:

Общи условия

Активация на акаунт