Детето не иска да учи

  • 32 150
  • 410
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 1 610
Цената и на мен ми се видя малко височка, даже първоначално се плащат и материали още 40...дано има някакво развитие, ще ви държа в течение.

# 136
  • Мнения: 5 572
Момичета, косите ми настръхват, като ви чета. Синът ми е в първи клас (в чужбина сме) и не бих казала, че не иска да учи, но определено домашните са мъка - сяда след 100 напомняния и после се започва едно въртене, жаден съм, гладен съм и т.н. А домашни има всеки ден, въпреки че е на училище от 8:30 ч. до 16:00 ч. (няма занималня, става въпрос за редовни часове).

МамаРу, купих препоръчаната от теб добавка. Утре ще започна да му я давам и чакам ефекта уау, че тази и следващата седмица имат тестове за края на срока.

# 137
  • Мнения: 16 979
Не, не е уау ефектът, но при моето дете има ефект или поне аз така си мисля. Във всеки случай й подхранва мозъка, препоръчва се при хора преживели инсулт, а моята е имала недостиг на кислород вътреутробно или при раждането (недоносена е). Та ако не помага видимо, поне не вреди.

# 138
  • Мнения: 5 572
Не, не е уау ефектът, но при моето дете има ефект или поне аз така си мисля. Във всеки случай й подхранва мозъка, препоръчва се при хора преживели инсулт, а моята е имала недостиг на кислород вътреутробно или при раждането (недоносена е). Та ако не помага видимо, поне не вреди.

И аз съм на принципа, че ако не помогне, поне няма да навреди Simple Smile Ще пиша после какви са ми впечатленията.

Успех!

# 139
  • Мнения: 1 961
Момичета, косите ми настръхват, като ви чета. Синът ми е в първи клас (в чужбина сме) и не бих казала, че не иска да учи, но определено домашните са мъка - сяда след 100 напомняния и после се започва едно въртене, жаден съм, гладен съм и т.н. А домашни има всеки ден, въпреки че е на училище от 8:30 ч. до 16:00 ч. (няма занималня, става въпрос за редовни часове).

МамаРу, купих препоръчаната от теб добавка. Утре ще започна да му я давам и чакам ефекта уау, че тази и следващата седмица имат тестове за края на срока.
Направо не мога да си го представя. Това е тормоз за децата. Моето има в първи клас 4 часа, после занималня, пишат домашни 30 мин и пак като го взема е толкова уморен. Кому е нужно това. Започнах да чета една книга как все повече деца имат симптоми на бърн аут,у чилище, изисквания от родителите, извънучебни занимания, спорт..

# 140
  • Мнения: 5 572
Кому е нужно, не знам! Синът ми учи в международно училище - абсолютно осъзнат избор по ред причини. Не си задавам излишни въпроси за системата, защото няма да я променям. По-скоро се опитвам да се нагодим към изискванията по възможно най-безболезнения начин. Не ми харесва детето ми да изнемогва, но и не желая да стои полуграмотно до 4-5 клас, както е в някои държави. Търся баланс. Извънкласните дейности са важно нещо - след време за престижните университети питат ‘какво си правил освен че си учил’ Ученето е ясно, другото е интересно и дава предимство.

Освен това на 6-7 години спортът е също толкова важен, колкото и четенето и писането. Синът ми ходи на плуване и футбол и държа да не пропуска тренировка въпреки че понякога заради нея не успява да допише домашното навреме, та се налага да дописваме в 7-8 ч. вечерта. Освен това ги използвам за манипулация - няма домашно, няма тренировка, лоша оценка по поведение, пропускаш тренировка и т.н.

Последна редакция: вт, 04 дек 2018, 12:12 от Nedinka

# 141
  • Мнения: 1 961
Не знам къде стоят полуграмотни до 4-5 кл..Точно изнемогване си е с часове до 16ч...Баланс е друго нещо..но пък щом с добавки може да се оправят нещата

# 142
  • Мнения: 10 597
Моята госпожица два дена подред отказва да пише домашни. Днес я пратих на занималня.
  Отново допсваме и доучваме, разликата е че е по-ентусиазирана, но и видимо по-уморена🙁.

# 143
  • Мнения: 5 572
Не знам къде стоят полуграмотни до 4-5 кл..Точно изнемогване си е с часове до 16ч...Баланс е друго нещо..но пък щом с добавки може да се оправят нещата

Иронията Ви е крайно неуместна, още повече че не познавате ситуацията.

# 144
  • Мнения: 24 467
И аз се интересувам от това - къде са тези полуграмотни до 4 - 5 клас.

# 145
  • Мнения: 16 979
Позната с внук в Австрия разказваше, че първите няколко години програмата била много лека, дори тетрадки нямали. Раздавали им по един лист, на който пишели. После вече влезли нови и сериозни предмети - история, физика химия, но чак 5-6 клас.
Не знам как е организирано целодневното обучение на други места, но позната от малък град сподели, че детето й е по цял ден в училище, като часовете от занималнята (самоподготовка, занимания по интереси) се редуват с редовните часове. Например 1. Писане 2. Самоподготовка 3. Математика 4 самоподготовка 5 писане 6 отдих....  По този начин децата престояват задължително от 8 до 17 часа в училище. За мен това не е добър вариант за всички деца. Ако се налага детето да отиде на зъболекар например или на логопед това значи да е за сметка на редовните часове, макар и по "леки" предмети. А и до колко един първокласник веднага след часа ще иска да пише домашно по математика или писане? Учителят ще успее ли да проконтролира и помогне на всеки?

# 146
  • София
  • Мнения: 5 589
Дъщеря ми учи една година в чужбина. По американска програма с техни учебници,ами честно казано ако не бяхме учили всеки ден по нашите нищо нямаше да научи. От учебника по математика,който беше огромен 300 страници, взеха 1/4 и преминаха всички с шестици. Не стига ,че седмицата преди финалните тестове им ги дадоха,ами взеха че им дадоха и отговорите. Добре че си ходехме на бг училище ,за да им признаят годината. Още като свършихме учебната година и решихме ,че там не искаме да продължава. Верно е че, тук се учат много излишни неща. Ама пък се надявам че най- важното остава в главата.

# 147
  • Мнения: 1 961
Не знам къде стоят полуграмотни до 4-5 кл..Точно изнемогване си е с часове до 16ч...Баланс е друго нещо..но пък щом с добавки може да се оправят нещата

Иронията Ви е крайно неуместна, още повече че не познавате ситуацията.
Така е, най-вероятно сте права, отстрани винаги всичко изглежда по-различно, но не се сдържах. От предния ми пост в който пиша, че чета книга за бърн аут при децата (на темата не може да се махне с лека ръка) вие отговаряте и това което прочетох беше международно у-ще, осъзнат избор, извънкласни занимания, престижни университети, два вида спорт и часове до 16ч..и накрая пишете за баланс, аз лично на 6 год ако бях щях да се сбъркам и не писането на домашни след у-ще ми се струва най-нормалното на света на тази възраст при тези услови.

# 148
  • София
  • Мнения: 44 379
Аз се старая да има някакъв баланс.
На практика синът ми са си пише сам математиката. Зорът е четенето.
Дъщерята пише само по английски в момента.

# 149
  • Мнения: 5 572
Не знам къде стоят полуграмотни до 4-5 кл..Точно изнемогване си е с часове до 16ч...Баланс е друго нещо..но пък щом с добавки може да се оправят нещата

Иронията Ви е крайно неуместна, още повече че не познавате ситуацията.
Така е, най-вероятно сте права, отстрани винаги всичко изглежда по-различно, но не се сдържах. От предния ми пост в който пиша, че чета книга за бърн аут при децата (на темата не може да се махне с лека ръка) вие отговаряте и това което прочетох беше международно у-ще, осъзнат избор, извънкласни занимания, престижни университети, два вида спорт и часове до 16ч..и накрая пишете за баланс, аз лично на 6 год ако бях щях да се сбъркам и не писането на домашни след у-ще ми се струва най-нормалното на света на тази възраст при тези услови.

Че кой маха с лека ръка на бърнаут?! Има два нагледни примера около мен с възрастни хора. Ами страшно е! Но няма повече да се обяснявам, защото темата е за друго.

А на въпроса за полуграмотността - германската система е такава. В първи клас се учат да разпознават буквите, числата до 20 и евентуално да сравнят две числа.


Последна редакция: ср, 05 дек 2018, 02:15 от Nedinka

Общи условия

Активация на акаунт