Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 15
  • Мнения: 1 988
И аз имам 2 пратки доставени в УК едната на 31ви, а другата ден-два след нея и в профила ми е само 1 отбешязана. Притеснявам се, че едната ми е и за по-голяма сума. Аз имах загубена пратка с тях и след случая поръчах чрез габко на 21.12 е доставена и ще я получа евентуално след 10.01 - тогава трябва да пристигне камиона и като ползвам Еконт за получаването (защото едва ли ще мога да отида в техните часове) и ще стане почти месец чакане.... Ей затова не ги харесвам и пак поръчах на адреса на ГГБГ.

# 16
  • Мнения: 1
Да ви споделя лошия опит, който имах с http://www.dostavka-anglia.com/ Доставка от Англия.
На 4-ти януари ми пристига малка кутия 28x28x15.8 см и тегло 902 гр за която им плащам 6 лв, защото е описана в системата им 2,301 кг.  Обаждам се и питам, защо е така и ми отговарят, че смятат обемно тегло, а не 2лв на кг, защото е повече. Не виждам какво и е обемното на тази пратка, но ок. Меря размерите и получавам по формулата им 2,06. На сайта им пише, че е на започнат килограм и 2,1 е равно на 3. Въпрос на закръгляния явно, но не обърнаха никакво внимание на оплакването ми, че размерите не отговарят и най-нагло ми заявиха, че е трябвало на място да меря и да не съм мерил съдържанието на кутията. Споменах им да си проверят добре в системата, ако могат защото не съм получил касов бон и вероятно няма да могат да свържат събитията.
Преглътнах и днес 08,01 отивам да си взема друга пратка, казвам си името и служителката започва "Вие ли сте този който писахте във фейсбук?" И заформихме диалог, който не касае случката, убеди ме че тя ми е дала касов бон и аз не знам къде съм го оставил. Обясних че драмата е меренето на килограми с рулетка и плащането на тройна цена при пратки с малки размери, както и че размерите не отговарят. Ами дайте да измерим ми казва, взема една рулетка, мери и изненада. Сантиметър разлика във всички посоки и обемно тегло 2,09 (при обявени 2,300 в системата им). Пиша им отново във фейсбук, казвам измери служителката ви и получавам за отговор текст с назидателен тон:
"Доставка от Англия Nikolay Penev очевидно не искате да се разберем, така че няма как да ви помогнем. След разговор с колежката във Варна и проверка на запсисте за размерите на пратката, установихме, че разлика в обемното тегло няма. При измерването на размерите и пред вас е имало отклонения около 0.5 до 1 см, но дори и с тях пратката ви отново е възлизала на 2.3 кг, което по ценоразписа и тарифите ни са 6.00 лева. В офиса е имало и друг клиент, който любезно ви е обяснил, че обемно тегло има на всяка пратка, подлежаща на международен транспорт. Касов бон се издава на абсолютно всеки клиент, което може да се провери от съответните органи. Всичко е обяснено на сайта ни подробно, и за обемно и за реално тегло, и за цена. Готови сме да откликнем на вискчи органи, които правят съответните проверки, защото тарифирането на пратките ви отговарят на условията посочени в сайта ни. За тарифирането и ценоразписа на останалите фирми на пазара не можем да сме отговорни, възможно е да има и по-евтини от нас варианти, които сте напълно свободни да изберете. Относно групирането: всичко, което пристгине до вторник вечер се качва на камиона. Едната ви пратка с номер JV667222685GB е пристигнала на 18.12.2018 и е натоварена на камиона от дата 19.12.2018, другата пратка с номер SD6RJSDTF2_001_V
е пристигнала на 21.12.2018 и е отпътувала с камиона на 27.12.2018. Ако искате и според мен е редно да продължим комуникацията на имейл (dostavka_uk@abv.bg), където бихме желали да получим вашето официално оплакване.
И да, страниците във фейсбук се поддържат от независими маркетингови партньори."
Незнам защо отново ми говорят за касови бонове при положение, че пак има разминаване на размери. Имайте предвид ценообразуването на тази фирма и, че грешката никога не е при тях, а винаги в клиента. И това 2 лв/кг важи само за тежки необемни пратки! Равносметката за мен е платени 12 лв, за две малки кутии с тегло под 2кг, много нагло отношение от фирмата и представителите  ѝ.

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 11 418
А защо изобщо ползвате услугите на фирми, които тарифират на базата на "обемно тегло"?

# 18
  • Варна
  • Мнения: 5 671
Nikolay Penev 616369, не ги ползвайте повече.
В условията им ясно пише
Ако обемното тегло на вашата пратка надвишава реалното, вие ще бъдете таксувани на обемно тегло.

# 19
  • Стара Загора
  • Мнения: 927
Еха, тези как строшиха тъпомера. От къде го измислиха това обемно тегло, като преди да е получил човек пратката нито знае колко точно тежи, нито с какви размери ще е опаковката. Мисля, че случаят освен за НАП, заради неиздаден касов бон, е и за КЗП заради неяснотата по коя тарифа ще плати клиентът. Може да се опита, понякога всъщност вършат някаква работа.

Последна редакция: вт, 08 яну 2019, 21:35 от Дидичка

# 20
  • Sofia
  • Мнения: 11 418
Те май и други фирми работят на принципа на "обемно тегло". Не е само тази.

# 21
  • София
  • Мнения: 4 233
Коментирахме я тази фирма в предишната тема. От офиса им неофициално ми казаха, че всички пратки от типа "пощенска кутия" се таксуват на обем. Това, че губят клиенти явно не ги интересува.

# 22
  • Мнения: 1 050
Някой може ли да помогне по долния закус?
Приятел е поръчал телефон от Китай, като е посочил адреса на ГГБГ. На 21 декември получава мейл от Royal Mail, че дължи ДДС, но бележката с дължимата сума не е получена в офиса на ГГБГ. В резултат, ДДС-то не може да бъде платено и телефонът не може да бъде освободен. Той се е опитвал да се свърже с Royal Mail, за да ги помоли за повторно изпращане на бележката, но не успява - ни по мейла, ни по телефона. Какво може да се предприеме в случая?

# 23
  • Мнения: 3 211
Освен да помоли хората от офиса на ГГБГ в Англия  за съдействие, друго не се сещам аз.

# 24
  • Мнения: 1 023
Аз пък съм много доволна от Лерон. Всичките ми пратка пристигнаха преди Нова година. Хората предупредиха, че ще пращат мейли само при пристигане и обработка в София, поради многото пратки през декември.  Лерон ползва курсове на GGBG, но Лерон ме обслужва по-добре.

# 25
  • Мнения: 1 050
Есмералда, ще предам, но най-вероятно няма да иска да ги притесни

# 26
  • Sofia
  • Мнения: 11 418
На 21 декември получава мейл от Royal Mail, че дължи ДДС, но бележката с дължимата сума не е получена в офиса на ГГБГ. В резултат, ДДС-то не може да бъде платено и телефонът не може да бъде освободен.

А защо ДДС-то не може да бъде платено? В мейл-а, който е получил твоят приятел, не е ли обяснено как да го заплати?

# 27
  • Мнения: 3 664
Успешни покупки на всички и бързо и безпроблемно получаване.

# 28
  • Варна
  • Мнения: 473
Някой ползва ли shopper.bg и доволен ли е? Трябва ми за Варна,по принцип ползвам kdshopping, но имат само веднъж седмично курс от Германия, а ми трябва по-бърз превоз. Гледам, че горните имат  2 курса на седмица от там, та ще ми бъдат полезни мненията ви относно тази фирма. Благодаря!

# 29
  • Мнения: 1 988
Мишелин, а да се свърже с продавача за съдействие?

Общи условия

Активация на акаунт