Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са цените и услугите на превозвачите/посредниците от Обединеното кралство до България?
Какви проблеми могат да възникнат при изпращането на пратки и доставката им от Обединеното кралство до България и какви са препоръките за справяне с тези проблеми?
Какво представлява таксата за преопаковане, начислена от посредника при получаване на поръчка от Asda?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са цените и услугите на превозвачите/посредниците от Обединеното кралство до България?
Има няколко превозвачи/посредници, които предлагат услуги за доставка от Обединеното кралство до България. Някои от тях са GGBG, Gabieli, Gab_Co, KDShoppingUK, LeRon, Delivery from England, Shopper.bg, Doставки.co.uk , SimplyShopping , Доставям , Donesiimi.com , Evtiino.Co.Uk , Cargo BG Home , BuyNowFromUK , MaxStil.biz и Shopping Feya / Shopping Feya . Цените варират в зависимост от превозвача и услугите, като някои предлагат услугата „Помощ при пазаруване“, където могат да закупят и платят желаната стока и да я доставят до България. Цените за доставка се определят на база теглото на пратката и варират между 1,99 и 3,20 лв. на килограм. Освен това някои от тях предлагат транспорт от различни държави като Германия, Испания, САЩ и други.
-
Какви проблеми могат да възникнат при изпращането на пратки и доставката им от Обединеното кралство до България и какви са препоръките за справяне с тези проблеми?
Проблемите, обсъдени във форума, включват загубени пратки, забавени доставки, трудности при обработката на пратките в офисите на превозвачите, неяснота относно тарифите и методите за таксуване, непрозрачно ценообразуване с допълнителни такси за обемно тегло и проблеми с комуникацията с превозвачите като липса на отговори по имейл или телефонни обаждания. Освен това има случаи на изгубени бележки за дължимо ДДС, което затруднява освобождаването на пратките от митницата. За да се справят с тези проблеми, форумът предлага няколко съвета. Един съвет е да се свържете директно с превозвача за помощ, особено в случаи на задържана пратка на митницата. Освен това клиентите могат да използват чат формата за комуникация с превозвачите, което може да направи процеса по-лесен. Важно е също така внимателно да наблюдавате номерът за проследяване на пратката и да бъдете внимателни при получаване на бележки за дължимо ДДС, за да избегнете проблеми при освобождаване на пратката от митницата. И накрая, клиентите могат да подадат жалба и да потърсят помощ от съответните органи, като НАП и КЗП, в случаи на несериозно отношение от страна на превозвачите.
-
Какво представлява таксата за преопаковане, начислена от посредника при получаване на поръчка от Asda?
-
Какво представлява данъкът върху добавената стойност (ДДС), който се начислява при покупка от английски уебсайт?
-
Какви са предимствата и недостатъците на превозвача GabCo в сравнение с други превозвачи?

