Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да деактивирам преобразуването на плащанията в евро или лева?
Как мога да върна продукт, закупен от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като посетите страницата „Последни и текущи поръчки“ във вашия профил и ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да я промените или анулирате. Ако няма такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате анулиране на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как да деактивирам преобразуването на плащанията в евро или лева?
-
Как мога да върна продукт, закупен от Amazon?
За да върнете продукт на Amazon, най-сигурният вариант е да използвате куриер, а най-евтиният - Български пощи. Някои куриери изискват телефонен номер за доставка. Преди връщане се свържете с Amazon и попитайте дали ще поемат разходите за връщане, като споменете, че сте в България. За да върнете артикул, закупен от Amazon, първо отворете поръчката си и изберете опцията за връщане. Ако е необходимо, можете също да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon чрез опцията „Помощ“, за да получите допълнителни насоки относно връщането на артикул.
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
