Пазаруване от LC Waikiki - тема 10

  • 4 042
  • 67
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 4 720
Заповядайте в новата тема за пазаруване от https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG!

Цената за доставка при стандартна доставка е 4,90 лв. Минималната стойност на поръчката за безплатна доставка е 50 лева.
Цената за доставка до Офиси на Еконт е 3.90 лв
За всяка поръчка с наложен платеж се заплаща такса от 3.00 лв., в допълнение към таксата за доставка, дори и при акции с Безплатна доставка. Тази допълнителна такса за доставка не подлежи на възстановяване.
Няма да се начислява допълнителна такса към стандартната цена за доставка за всяка поръчка, платена с карта.
Цената за доставка при стандартна доставка е 4,90 лв. Минималната стойност на поръчката за безплатна доставка е 50 лева.
Цената за доставка до Офиси на Еконт е 3.90 лв
За всяка поръчка с наложен платеж се заплаща такса от 3.00 лв., в допълнение към таксата за доставка, дори и при акции с Безплатна доставка. Тази допълнителна такса за доставка не подлежи на възстановяване.
Няма да се начислява допълнителна такса към стандартната цена за доставка за всяка поръчка, платена с карта.
Как да върна продукт?
Скрит текст:
Продуктите могат да бъдат върнати с куриер в рамките на 30 дни от датата на доставка на поръчката. За да поискате връщане, трябва да влезете във вашия клиентски акаунт в LCWaikiki. Ако сте избрали Наложен платеж, ще трябва да въведете данните за банковата си сметка, за да бъдат върнатите суми възстановени.
Продуктите са ваша отговорност, докато не бъдат доставени в склада на LC Waikiki, моля, уверете се, че са правилно опаковани и не могат да бъдат повредени при транспортиране.

Всички върнати продукти ще бъдат проверени при доставка в склада на LC Waikiki. Ако не попада в условията за връщане (липсва фактура, продукти са повредени или износени и т.н.), имаме право да откажем връщането и да не обработим възстановяването на сумата за продуктите.

Считано от 10.08.2023 г., за поръчки, чийто метод е Доставка до дома, се прилага такса за връщане от 5.99 лв.

Можете да направите връщане в зависимост от избрания начин на доставка.
- ако за начин на доставка сте избрали офиси на Еконт, връщането можете да направите само в офис на Еконт.
- ако сте избрали начин на доставка - доставка до дома - можете да заявите връщане само като се обадите на куриера на вашия адрес
Процес на връщане
Скрит текст:
Продуктите могат да бъдат върнати след попълване на формуляра за връщане, който ще намерите на гърба.
Във формуляра за връщане, моля, изберете продуктите, които искате да върнете, броя на продуктите, които искате да върнете и изберете причината за връщането.
За да поискате връщане, трябва да влезете във вашия клиентски акаунт в LCWaikiki. Ако сте избрали Наложен платеж, ще трябва да въведете данните за банковата си сметка, за да Ви бъде върната сумата.
Заявката за връщане трябва да бъде попълнена от вашия акаунт, отворен на нашия уебсайт.
След като създадете заявката за връщане, куриер на Еконт ще се свърже с Вас в следващите 48 часа, за да вземе пратката.
За шкафче
Скрит текст:
След регистрация на вашата заявка за връщане, ще получите по имейл и SMS -  ПИН и QR код, с които да отключите шкафчето на Еконтомата при връщане на поръчката.
Имате 14 дни от датата на заявката за връщане, за да върнете стоката/ите до Еконтомата, като условието е да не превишавате 30 дни за връщане.
Моля, уверете се, че върнатият продукт/и се побира в един от шкафовете. Размерите им са:
малък – 61 см х 44 см х 8 см от 1 кг до 4,99 кг
среден – 61см х 44см х 18см
голям – 61см х 44см х 37см.
Максималното тегло е 30,5 кг.
Имате 14 дни от датата на заявката за връщане, за да върнете продукта/ите от офиса на Еконт, като условието е да не превишавате 30 дни за връщане.
Контактна форма при проблем с поръчите: https://www.lcw.com/bg-BG/BG/contact или на телефон -  08 22 99 644

Ваучерът за връщане е със същия номер, като товарителницата, но с RV отпред.

СТАРАТА ТЕМА

Приятно пазаруване и успешни покупки!

# 1
  • София
  • Мнения: 3 404
Това за мен трябва да е на видно място. Не се сещам за друг магазин с такова условие.

"Считано от 10.08.2023 г., за поръчки, чийто метод е Доставка до дома, се прилага такса за връщане от 5.99 лв."

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 4 720
Това за мен трябва да е на видно място. Не се сещам за друг магазин с такова условие.

"Считано от 10.08.2023 г., за поръчки, чийто метод е Доставка до дома, се прилага такса за връщане от 5.99 лв."
Има го в скрития текст.

# 3
  • София
  • Мнения: 20 725
Поне дават възможност за безплатно връщане. В крайна сметка, комуто е толкова непосилно - си плаща. При толкова магазини, в които се плаща и доставка, и връщане...

# 4
  • София
  • Мнения: 15 340
Поне дават възможност за безплатно връщане. В крайна сметка, комуто е толкова непосилно - си плаща. При толкова магазини, в които се плаща и доставка, и връщане...
Това е така, но трябва да се знае предварително. Особено при акции с безплатна доставка много хора поръчват до адрес без да знаят, че връщането е платено. Ако не беше форумът сигурно и аз щях да се "опаря". Joy Но пък и с големи букви да е написано в първи пост, пак 99% от хората няма да го прочетат. Joy

# 5
  • София, България
  • Мнения: 5 846
Да, аз съм примерът, даже не ми е хрумнало, че е възможно. Отдавна не бях поръчвала, бях избрала доставка до вкъщи, като натиснах за връщане, буквално за 1 час куриера беше пред нас, а то защо били толкова експедитивни.
Естествено даже бях изпуснала темата тук, тъй като отдавна наистина не бях поръчала онлайн и никога не бях и връщала стоки, ама за друг път ще знам. Благодаря ви и особено благодаря на vanian, че пак го написа за такива блейки като мен.

# 6
  • София
  • Мнения: 20 725
На сайта е написано изрично. Вече 2 години важи това. Как да го оповестят по-ясно?
Винаги чета условията за връщане по 2 пъти, ако не съм сигурна, питам по телефона правилно ли съм разбрала.

# 7
  • София
  • Мнения: 15 340
На сайта е написано изрично. Вече 2 години важи това. Как да го оповестят по-ясно?
Винаги чета условията за връщане по 2 пъти, ако не съм сигурна, питам по телефона правилно ли съм разбрала.
Права си и ако за първи път поръчвам, ще ги прочета. Обаче години наред връщането беше безплатно. Не би ми хрумнало, че на 101-вото пазаруване трябва да ги чета пак. Да е жив и здрав форумът, от който разбираме за подобни промени! Wink

# 8
  • София
  • Мнения: 20 725
И ти си права, но всеки търговец има право да си променя правилата и остава за нас да внимаваме.

# 9
  • Мнения: 10
Здравейте! Дали физическият магазин в Ринг мол, София съществува? Този в мол Сердика вече го няма.

# 10
  • Мнения: 10 290
Да, то само той остана.

# 11
  • София
  • Мнения: 15 340
Да, то само той остана.
Има аутлети срещу Кауфланд Банишора (скоро не съм минавала от там) и Джъмбо Плаза на Ботевградско шосе (преди няколко дни си беше там). Wink

# 12
  • Мнения: 6 022
Физически има и в West Mall. Беше доста голям, но скоро не съм ходила. Предполагам, че още си е там.

# 13
  • София-Младост
  • Мнения: 24 079
А в Мол България няма ли вече?

Имам днес съобщение за върнати пари от върната поръчка, а пари няма...колко време след съобщението да ги чакам?

# 14
  • sofia
  • Мнения: 1 606
Няколко дни, поне при мен е така

Общи условия

Активация на акаунт