Пазаруване от LC Waikiki - тема 10

  • 4 198
  • 70
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 6 390
Свалих новото приложение обаче в момента изскача едно съобщение в синьо и не мога да навигирам изобщо в различните функции. Идея как да го оправя?
Ако е за 15% отстъпка при първа поръчка през приложението, има Х горе в дясно.

# 31
  • Варна
  • Мнения: 176
Здравейте, възстановят ли пари по револют?

# 32
  • Мнения: 6 390
Здравейте, възстановят ли пари по револют?
Да, аз само с Revolut карта поръчвам. Ако имаш предвид по IBAN - не, защото не могат да изпращат левове по тази сметка.

# 33
  • Варна
  • Мнения: 176
Много благодаря!

# 34
  • Мнения: 12 773
Сега видях за новото приложение, но при мен дава, че има технически проблем, или нещо такова.

# 35
  • София
  • Мнения: 15 343
Току-що отворих един от имейлите, които обикновено трия веднага и вижте какво пише за връщането:



Не е ли подвеждащо? За момент помислих, че са размислили по отношение на таксата за връщане при поръчки до дома, но не е така. Прочетох в сайта. Има си я.

# 36
  • Мнения: 906
Те пишат и "безплатна доставка", ама е над определена сума.

# 37
  • Мнения: 437
Здравейте!
Поръчвам от време на време от сайта, но до момента винаги съм нацелвала размерите.
Този път обаче искам да върна поне 4 артикула от поръчката, която получих днес.
Проблемът е, че фактура на хартиен носител в пакета нямам, а в условията за връщане пише, че тя трябва да се приложи.
Някой имал ли е подобен проблем?
И каква е цената за доставка, която се плаща при връщането?

# 38
  • sofia
  • Мнения: 1 606
Най-отгоре на поръчката в приложението, под номера, пише Изтегляне на фактура.Можете да си я разпечатате.
Трябва подробно да се чете описанието на артикулите, при някои пише модел свободен и са наистина много широки.

# 39
  • Пловдив
  • Мнения: 4 730
А на други артикули пише, че не могат да се връщат.

# 40
  • Мнения: 437
Благодаря!
Видях опцията за изтегляне на фактурата, но си мислих, че трябва в пакета да има такава и директно разпечатана  от сайта няма да приемат.
На всеки артикул от поръчката иначе пише, че мога да го върна в 30-дневен срок (това като вляза в опция "Връщане").

# 41
  • sofia
  • Мнения: 1 606
Няма никаква причина да не го приемат, в плика преди слагаха абсолютно същото, но разпечатано от тях. От доста време не слагат.

# 42
  • Мнения: 831
Освен фактурата, би трябвало в профила си да имате и Форма за връщане, в която са посочени всички артикули от поръчката и колона, в която трябва да напишете причина за връщане съгласно таблицата, намираща се най- отгоре във въпросната форма. Аз генерирам и от сайта заявка, за всеки случай.

# 43
  • Мнения: 504
Втори ден се опитвам да поръчам през приложението и не успявам. След като потвърдя плащането стои на изчакване и до там. Някой успя ли да поръча вече от приложението? Ще взема да го деинсталирам и по стария начин дано стане.

# 44
  • Мнения: 2 056
Аз вече пускам няколко поръчки,всичко е като при старото-нямам проблем.
Искам да върна една яке,какво ще стане ,ако не сложа екземпляра,за който говорите?

Общи условия

Активация на акаунт