Мебели "Виденов" – 4

  • 106 436
  • 751
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 4 495
Купихме това легло от Виденов https://videnov.bg/leglo-amiko-chekmedzheta-za-matrak-90200-8259,в описанието пише че става за матрак еднолицев и двулицев..съответно от друго място взехме двулицев матрак с подматрачна рамка ..какво установихме че изобщо не става за двулицев матрак самия матрак идва прекалено високо и се вижда под леглото между него и леглото остава мн голям луфт съответно променихме конструкцията за да може подматрачната да слезе по надолу и матрака да си влезе в рамките на леглото трябваше да махнем основна дъска по средата която е упора и която разделя двете чекмеджета ...не ми се мисли ако детето вземе да скача на леглото ..

# 256
  • Мнения: 22 867
likeawind, в описанието на леглото има забележка: "Ако изберете варианта с двулицев матрак, трябва да закупите подматрачна рамка със съответният размер." Може би тогава ще може да си скача детето безопасно.

# 257
  • Мнения: 4 495
[blabrex[/b] с матрака купихме и подматрачна рамка която да е подходяща не очаквахме че трябва са променяме толкова неща заради това и поне да бяха написали че има значение височината на матрака ...матрака ни е стандартен 90-200

# 258
  • Асеновград
  • Мнения: 1 558
Аз си харесах това бюро, но не мога да намеря отзиви за него.



Имаме го същото! Не е зле, не съм го ползвала аз обаче. Едната панта на вратичката е паднала но май е счупена и не успяхме да я оправим, но не го и ползваме често, ползва го мъжа ми за офис бюро, и почти е неизползваемо, та нямам какво толкова да кажа. Аз не бих го взела за ученическо бюро защото ще се се отваря и затваря по 10 пъти на ден и бързо ще се амортизира мисля, но като бюджетен вариант не е толкова зле.

# 259
  • На брега на реката
  • Мнения: 1 540
За мебелите им, то е ясно. Но това е сигурно единствената фирма с национално покритие на дейност,  която не търси обратна връзка от своите клиенти. Не знам вашият опит какъв е, ама ми писна от номерата на шофьорите им. Плащаш  в брой - той нямал дребни. Сега от къде да намери той 1 лв да върне. Много е противно това. За вас не знам, но аз искам първо да ми се върне рестото, пък после давам това което ми е на душа. Другият път ще плащам с карта, шофьора ми крещи - какви карти, кой ми бил казал да плащам така... При условие, че съм предупредила предварително , че ще платя така.  Вашите регионални така ли се държат при доставка?

# 260
  • Мнения: 590
До сега не съм имала проблем. Единия път плащах с карта, беше описано на разписката и шофьора си беше приготвил ПОС терминала, докато изляза от двора. Случи се веднъж да няма дребни и предложи да отиде са развали в магазина до нас, но аз отказах и му оставих рестото бакшиш. Зависи на какъв служител попаднеш. Моя приятелка имаше проблем с едната служителка, с която говорила по телефона.

# 261
  • На брега на реката
  • Мнения: 1 540
Как ги пропуснах и тях. Лятото беше, звънят ми от Виденов,  не можах да вдигна и върнах по-късно обаждането,  защото знаех, че става въпрос за доставката,  беше минал вече срока , който бяха посочили. Та, звъня аз, свързвам се с централа( не става директно с телефона, от който ми бяха звъняли). Обяснявам се, казвам номера на поръчката, госпожата от телефона ми обяснява, че нещо съм се объркала, да чакам. Втори път ме търсят, пак нямам възможност да вдигна, пак връщам обаждане,  пак същият цирк. Така се размотавахме повече от седмица , накрая ми писна, звъня и питам какво става, отсреща ми се заявява, че те ме търсили многократно и поръчката отдавна чакала. Никаква комуникация между отделите им. Как ме чака поръчката готова, а от централата ми отговарят да имам търпение,  колегите им щели да ме потърсят?!

# 262
  • Sofia
  • Мнения: 16 440
Ама, то, всички търговци в България са така. Това сега ли го разбирате? Simple Smile Customer service-ът при нас е на покъртително равнище. Вече, каквото и да пазарувам, много рядко ми се случва да попадна на адекватен служител, който хем да е любезен, хем да си върши работата съвестно и професионално. На повечето грам не им дреме и все едно са хванати от гората. Карат те да се чувстваш не като клиент, който оставя парите си на дадено място и инвестира в бизнеса им, а едва ли не – като престъпник. Това е положението.

# 263
  • Мнения: 138
Здравейте! Имам едно питане. Някой купувал ли си е мостра от Мебели Виденов? Обзавеждаме ново жилище и харесахме диван от този магазин, но се оказа, че има само един десен диван от модела, който е мостра в един от техните магазини. Предполагахме че няма да има проблем да ни го продадат, но те категорично отказаха. Голяма изненада. Не виждаме никаква логика в това. В крайна сметка могат да изложат същия диван - ляв, който имат в склада, а ние ще купим изложената мостра. Та питането ми е дали и някой друг е имал проблем с покупката на мостра от тези магазини?

# 264
  • Мнения: 1 778
Мострите не се продават докато не променят визита в магазина.

# 265
  • Мнения: 7 593
Имате ли представа дали всички мебели се изработват и доставят за срок до 30дни? Купихме си мебели и станаха готови в срок до 30 дни, обаче за следващите, които ще са спални и портманата ми се иска нещата да станат по-бързо. Дали е възможно? На мен също не ми се понрави практиката да не продават мостри. Аз също исках да купя готови мебели, но ми отказаха.

# 266
  • София
  • Мнения: 4 668
Повечето им стоки са на склад. При късмет може и за 2-3 дена да ти доставят пакета. Най-добре е да се говори по телефона. Ако даден асортимент им липсва, може да го включите в отделна поръчка.

# 267
  • Мнения: 52 258
Ако някога си се минавала да си купиш евтина дреха от съмнителен сайт, да ти е правило впечатление, че на снимката дрехата е със супер качество, кройка, материя... А това, което идва, е ушито небрежно и от по-скапан плат. Много ме съмнява, че и с мебелите на Виденов е така и мострите най-малко се сглобяват много по-внимателно за да не скърцат, да не се клатят и да правят добро впечатление на кандидат купувачите. А после вече моделите за продажба - както дойде Wink Та затова не си ги продават - не могат да ги заменят с нещо от склада Wink

# 268
  • София
  • Мнения: 4 668
Не мисля, че конкретно това е случая.
Едва ли носят поръчкови за мостри.

По-скоро сглобката е половината цена. (на някои мебели)
Освен това, техните хора си ги сглобяват по-читаво. Имат си чалъми.
И трето, при пренасяне може да се поразместят.
И четвърто, те превъртат тонове стока. Кой има време да се занимава с вас конкретно.

# 269
  • Мнения: 138
Имате ли представа дали всички мебели се изработват и доставят за срок до 30дни? Купихме си мебели и станаха готови в срок до 30 дни, обаче за следващите, които ще са спални и портманата ми се иска нещата да станат по-бързо. Дали е възможно? На мен също не ми се понрави практиката да не продават мостри. Аз също исках да купя готови мебели, но ми отказаха.
За мебели, които нямат на склад в момента, не можаха да ми кажат никакъв срок. Просто чакаме и се надяваме да стане по-скоро.
Не мисля, че конкретно това е случая.
Едва ли носят поръчкови за мостри.

По-скоро сглобката е половината цена. (на някои мебели)
Освен това, техните хора си ги сглобяват по-читаво. Имат си чалъми.
И трето, при пренасяне може да се поразместят.
И четвърто, те превъртат тонове стока. Кой има време да се занимава с вас конкретно.
Конкретно за дивана не може да се каже че изобщо има етап сглабяне. Не бих броила това за сглабяне, и дете ще се справи.
А колкото до това колко тонове стока превърнат това си е тяхна работа. Много големи магазини прехвърлят тонове стока и все пак нямат проблем да продават мострите си. Въпрос на политика.
Също така не мисля, че съм единствената, която иска да си купи мостра. Така че не става дума само за мен.
След като нямат това което искам, не могат да ми кажат кога ще има (поне приблизително) и не искат да ми продадат мострата аз ще се ориентирам към друг магазин. Така би постъпил всеки друг в подобна ситуация. Затова те по този начин губят много хора като клиенти.

Последна редакция: пт, 11 дек 2020, 15:53 от AnMary

Общи условия

Активация на акаунт