Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 41 655
  • 736
  •   1
Отговори
# 615
  • гр. София
  • Мнения: 4 792
Цената на подобна мултимедия в БГ е 650лв. От европейски склад почти няма предложения,  това което е налично също е на висока цена около 360$. Някъде има и доставка. Не пазарувам от Али, късно се сетих, че бих могла да взема една задна камера и да приключа въпроса много по-бързо. Сега наистина стана малко кофти, но се надявам всичко да е ок.
Ако в Англия отиде на митница, вече съм говорила с превозвач, който освобождава или ще ми препрати съобщението от английската митница, за да платя ДДС, което в Англия е 17,5%.
В крайна сметка си спестявам транспорт до БГ, който беше 50$, таксите към ДЧЛ, разликата от ДДС между БГ и UK , както и 12,5% мито. Ще платя на превозвача макс. 15лв. и ако той плаща вместо мен мисля, че споменаха 6% от цената на стоката, която ще е 73.87$. Може и аз да ги преведа директно, още не съм решила.
Така че в крайна сметка тези едни пари не са малко....

# 616
  • Мнения: 5 508
Малко са, защото при диспут ще ти върнат само сумата, която реално си платила са стоката. Е, дано няма проблем, защото тогава освен че ще си назад с парите, навярно и банн ще отнесеш от сайта.
Успех и дано имаш късмет.

# 617
  • гр. София
  • Мнения: 4 792
Защо от Али продължават да ми искат 8% такса за доплащане към сайта? Мога ли да им кажа, че ако продължават и не направят точната сума за доплащане, ще се оплача? Вместо 196.41$ са ми направили сумата на 201.41$, което не е 8%, но девойката от чата така твърди...

# 618
  • Варна
  • Мнения: 284
Първо, това не е Али, а един от търговците на платформата. Второ, това е договорка за цената между вас и търговеца  и не виждам какво общо има Али с пазарлъка ви и трето, с вашите врътки сте го провокирали да се опита да ви прекара и лично аз смятам, че ще му се получи. Ако обичате спрете да ни занимавате с вашата драма.

# 619
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Да ви кажа и при мен последните няколко поръчки е така. Без да се уговарям , без да правя врътки . И от различни търговци . Отивам да плащам и опа цената по голяма . Ама аз пазарувам повече дреболии по рядко нещо по скъпо та не ми се занимава . И си мисля . че е заради приложението което ползвам за кешбек . Другия път ще пробвам с него и без него да видим какво ще стане .

# 620
  • Мнения: 5 508
Аз също ползвам приложение за кешбек и не съм имала разминаване в цената. Единственото разминаване, което съм получавала е, че ако добавя 2бр от обявата понякога доставката се вдига, а ако сложа 1бр в количката и от там задам вторият, то цената за доставка не се променя, което е в мой плюс.

Leila, и да се оплачеш все тая. Най-много и от Али да им писне и да ти наложат наказание. Правиш неща, които са забранени в сайта, та хич няма да отсъдят в твоя полза.

# 621
  • гр. София
  • Мнения: 4 792
Както и да е... Накрая се разбрахме - платих с 5$ отгоре. Ползвах и аз кешбек сайт, не знам дали е от това. Писна ми да се занимавам! Попрекалих с врътките, но здраве да е. Дано всичко е наред! Благодаря на всички за отговорите, може накрая да пиша какво е станало!   

# 622
  • Бургас
  • Мнения: 2 080
И аз да споделя опита си с един продавач - Xiaomi Dreami Authorized Store.  Поръчах телефон и към поръчката изпратих съобщение-молба за пишат, че са аксесоари за 10$. Днес обаче си взех пратката от митница и на пакета видях, че са писали нещо съвсем различно - отметка gift и обявена стойност 60$, без описание на съдържанието... За първи път ми се случва да не ми уважат желанието за това какво да е изписано като стойност на пратката.

# 623
  • Мнения: 11
Привет,
днес ми се обадиха от БП, че имам задържана пратка. Стойността на поръчката 14,98$, транспортните разходи 6,88$. Според Вас дължа ли ДДС, след като цената на стоката и под 30 лв. или се взима предвид цялата ст/ст на поръчката.

# 624
  • Мнения: X
Не би следвало да дължите но ще трябва да докажете цената. Много е подозрително транспортните разходи да са почти половината от цената на стоката.

# 625
  • Мнения: 159
Здравейте! От една седмица се опитвам да се свържа с продавача във връзка с едни обици, писах им поне 2 пъти и дори не е прочетено. Когато искам да проследя какво се случва пише, че е забранен предметът и е унищожен. Някой имал ли е подобен случай и може ли да даде съвет каква да процедирам? Благодаря предварително! (:

# 626
  • Мнения: 36 666
Диспут, ако артикулът вече е закупен и има проблем с него - и пишете в обяснението, че продавачът не отговаря.

# 627
  • Варна
  • Мнения: 284
По-добре опишете подробно ситуацията ако искате адекватна помощ, защото виждам, че Петя гадае и хвърля отговор за вероятна ситуация, но само вие знаете как точно стоят нещата.

# 628
  • Мнения: 159
Като цяло съм описала ситуацията, но ше започна от самото начало. В средата на юни направих поръчка на няколко неща от алиекспрес. До края на месеца по някаква случайност дойдоха 3 неща, много се изненадах. Заминах за провинцията и започнах да следя къдр са нещата, какво се случва и т.н. Преди около седмица имах проблем пак с един от арикулите, но там веднага ми отговориха и вепе го получих. В същия ден видях и това за обиците, вече ги бях поръчала, парите ми бяха изтеглени от дебитната карта и когаро зачетох къде са, пишеше че са потеглили, после че е забранен продукт и е унищожен. Веднага им писах да разбера какво се случва, първият път никакъв отговор, вторият път също и повече не съм пробвала. Остават към 6,7 дни да бъде затворена поръчката. Ето и какво пише на теакинга от самия сайт:

Надявам се да съм била достатъчно изчерпателна в обясненията, ако трябва пак ще пиша. Искаше ми се да попитам как мога да се свържа с някой консултант или нещо подобно в самия сайт, откъде се отваря? Благодаря предварително! Simple Smile

# 629
  • Мнения: 41
Отгоре в Help - Customer Service - оранжев бутон Chat now.

Общи условия

Активация на акаунт