Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 41 536
  • 736
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 1 422
Имам проблем с една пратка. С проследяващ номер е, поръчана на 05.06 и все още я няма.
RN212665326MY.
В български пощи излиза че е в Малайзия /от 14.06/, а в сайта на алиекспрес пише:

In Transit,Item has been detained by security due to DG

2019-07-03 01:30:00
На митница ли да я търся?
Ще натискате продавача. Да си оправи бакиите. Станат ли 40 дена му светнете един диспут да му държи ... Оххх 64 дена транзит. Пускай му сега диспута. Какво си го чакал 24 дена. Причина логистична пратката е в транзит срока на защита изтича.
Продавача ми удължи срока с още 40 дни. Намам никаква идея какво да правя вече.
Правите това https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1021838561295258
нещо нямаме чуваемост или свъвсем го ударихте в паниката ...
После така https://www.facebook.com/AliexpressBulgariaFAQ/posts/1025122020966912
Няма мърдане или ще достави стоката или ще върне парите.
Благодаря. Отворих му диспут на 10.08. и чакам решение. Simple Smile

# 661
  • Варна
  • Мнения: 95
Въвеждате ли номера с както трябва с кода за България
Давам пример : така трябва 00359 878.....и твоя номер.  А не 0878....и твоя номер. Така може би ще получиш код.
[/quote

Да, така съм въвела номера на телефона Simple Smile 00359 878...

# 662
  • Варна
  • Мнения: 95
Да, след плъзгането на зелената лента се появи 4 буквен код, който въведох.
След това искаше телефон, на който да изпратят код, въведох и номер на телефон, но никакъв код не получавам. Смених вече 3 телефонни номера, но на нито един не получавам код и не мога да продължа напред и да вляза в профила.
Просто не знам какво да направя
Пробвайте чата от профила на ваш познат.

Свързах се по чата с тях, щели да предадат за проблема на по-горна инстанция, каквото и да значи това и до 1-2 дни да ми отговорят на имейла. Ще чакам, да видим

# 663
  • Мнения: 1 115
Танита, проверете първо във вашата банка.
Проверих с банката, те търсиха дали е постъпило връщане на пари по номер на картата, но не откриха нищо.
Писах мейл на алито, но в сайта диспута е затворен в моя полза и изчезнал. Поръчката мога да я видя, и бутончето тракинг е акивно, но мога ли някак през сайта да ги накарам да проверят, тъй като на мейла нямам реакция.
От датата на отсъждането до сега са минали 1 календарен месец и 1 седмица.
Случва ли се да се забавят повече от обявения срок за върщане на пари?

# 664
  • гр. София
  • Мнения: 4 775
Въвеждате ли номера с както трябва с кода за България
Давам пример : така трябва 00359 878.....и твоя номер.  А не 0878....и твоя номер. Така може би ще получиш код.
[/quote

Да, така съм въвела номера на телефона Simple Smile 00359 878...
Пробвайте с една нула или с плюсове.

# 665
  • Мнения: 72


Здравейте , може ли да ми кажете, ако някой е наясно,  какво означава това , къде ми е пратката , от четвъртък няма движение. Дали е на митница ?

# 666
  • Бургас
  • Мнения: 1 681

на мен като ми поиска потвърждение за вход, просто натискам рефреш и се оправя

# 667
  • Мнения: 1 782
 Здравейте, дали някой е купувал часовник -телефон за дете с видеонаблюдение.

Последна редакция: ср, 14 авг 2019, 13:59 от silvi_7878

# 668
  • Мнения: 1 073
Някой може ли да ми предложи, коректен продавач на бижута - Пандора ( реплика ) ?

# 669
  • Мнения: 672
Здравейте,
направих поръчка, продавачът я изпрати, и уж всичко вървеше добре до момента, в който пратката пристигна... в Лиеж, Белгия.
Според тракинга "Parcel Status Arrived in destination country"
Мога само да подозирам, че за някого България и Белгия са едно и също Sad

От тогава мина седмица, и не се случва нищо.
Трябва ли да предприема нещо?

# 670
  • Мнения: 1 152
Здравейте,
направих поръчка, продавачът я изпрати, и уж всичко вървеше добре до момента, в който пратката пристигна... в Лиеж, Белгия.
Според тракинга "Parcel Status Arrived in destination country"
Мога само да подозирам, че за някого България и Белгия са едно и също Sad

От тогава мина седмица, и не се случва нищо.
Трябва ли да предприема нещо?



При мен се случи абсолютно същото за 2 пратки. Писах за всеки случай на продавачите, след седмица и 2-те пратки ми бяха доставени.

# 671
  • Мнения: 672
При мен се случи абсолютно същото за 2 пратки. Писах за всеки случай на продавачите, след седмица и 2-те пратки ми бяха доставени.
Благодаря много!
Ще пробвам и аз по твоя начин, пък ще видим...

# 672
  • Варна
  • Мнения: 282
Ако си бяхте направили труда да прочетете няколко страници назад нямаше да задавате излишни въпроси.

# 673
  • Мнения: 672
"Няколкото страници" са точно 30, и попаднах на тях, търсейки информация за случая през google, след любезния отговор на mimoza@b.
Толкова назад не четох, да, преди да публикувам въпроса си.
Няма да коментирам защо си правите труда да давате излишни отговори.
И понеже може да е полезно за някого - не е погрешно пристигането в Белгия. След появата на статус Parcel Status Arrived in destination country пък в Белгия, може да се проверява тук.

# 674
  • Мнения: 2 374
Съобщението е подвеждащо и като мине веднъж през LVS пратките човек вече е на ясно че трябва да следи сайта на Белгийски пощи и след това да се надява в БГ да минат бързо, защото в БГ е на сляпо няма информация.

Общи условия

Активация на акаунт