Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 45 092
  • 736
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 2 118
Благодаря Ви много, гривните са различни, така че това няма да е проблем. Като пусна диспут, след колко време връщат парите?

А за първия диспут, след колко време да очаквам отговор от Али да вземат решение?

# 76
  • Мнения: 2 575
Току-що успях да пусна диспут и сега пише Dispute in progress. Ще видим какво ще отговорят от Али.

Още един въпрос имам - при друга поръчка на 2 гривни, продавачът ми писа, че едната я няма и ще прати другата, а за първата ще ми върне пари, но английският му е много слаб и не съм сигурна, какво точно ми казва:

Hi,asked for a refund through aliexpress in 10 days please,another bracelet was shipped,aliexpress allow buyer to ask for a refund 10 days after shipment,sorry for any inconcenience.

Аз го разбирам, че ми е шипнал едната гривна, а за другата аз трябва да поискам връщане на пари от Алиекспрес ли и то след 10 дена? Как точно става това?

Благодаря предварително!

  
Ако си поръчала 2 едни и същи гривни в една поръчка, отвориш ли диспут за едната, после няма да можеш да отговориш нов диспут за другата, ако не пристигне или е дефектна.
Това важи когато са две бройки в една позиция. Когато са две отделни позиции в поръчката за всяка се води диспут отделно или бъркам?

# 77
  • Мнения: 2 118
Изненадана съм от бързата реакция - сега презаредих страницата и видях това:

Dispute Reason: Stitching problems
Status: Dispute Finished  
Refund US $ 10.00
Reminder: You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.

Разбирам го като, че ще ми върнат 10$, нали така? Сега трябва ли да правя нещо, т.е. трябва ли някъде да потвърдя, че съм съгласна с решението на Али или просто чакам да ми ги преведат по картата и за колко време обикновено става това по Ваши наблюдения?

Също така искам да напиша коментар за търговеца, тъй като комуникацията с него беше изключително дразнеща и нагла, но да изчакам ли първо да си видя парите по картата или мога и сега да коментирам, без това да се отрази на връщането на парите?

Благодаря предварително за съветите Simple Smile

# 78
  • На морето!
  • Мнения: 6 609
Изненадана съм от бързата реакция - сега презаредих страницата и видях това:

Dispute Reason: Stitching problems
Status: Dispute Finished  
Refund US $ 10.00
Reminder: You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.

Разбирам го като, че ще ми върнат 10$, нали така? Сега трябва ли да правя нещо, т.е. трябва ли някъде да потвърдя, че съм съгласна с решението на Али или просто чакам да ми ги преведат по картата и за колко време обикновено става това по Ваши наблюдения?

Също така искам да напиша коментар за търговеца, тъй като комуникацията с него беше изключително дразнеща и нагла, но да изчакам ли първо да си видя парите по картата или мога и сега да коментирам, без това да се отрази на връщането на парите?

Благодаря предварително за съветите Simple Smile
Ще ги върнат, напишете си отзивите за търговеца, парите са в Али, не в него и ще ви ги върнат.





П.с. Моля някой на ЛС да ми изпрати линк към активна група от тайните, че все на стари попадам Kissing

Последна редакция: ср, 03 апр 2019, 16:13 от Menina

# 79
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
долу в ляво на алито има ред - Help
там са срокове и подобни

# 80
  • Мнения: 5 508
Пари се връщат до 15 работни дни, но най-често до 5 са налични.

# 81
  • Мнения: 164
Покрай моя диспут останах с впечатление, че скрийншоти на разговора с продавача не се приема за доказателство. Някъде по-горе се спомена като вариант. Но на мен ми искаха видео за проблема.

# 82
  • Мнения: 182
Как така видео  🙄😧 А да ви попитам, когато продавачът не изпрати поръчката в срок автоматично би трябвало да ми върнат парите нали ? Хем четох и пише, че е така, ама мен все ме е страх, защото с двама вече продавача ми се случва и нито ми пишат нито нищо, а имат хубав рейтинг, направо ми писна да попадам на такива 😫

# 83
  • София
  • Мнения: 4 053
...
П.с. Моля някой на ЛС да ми изпрати линк към активна група от тайните, че все на стари попадам Kissing
newsm78 За каква група става въпрос?

# 84
  • Мнения: 41 719
Предполагам, че става дума за тези групи, в които се предлагат неща от типа на оригинални маратонки Адидас, а в обявата пише нещо съвсем друго...

Сега получих съобщение на пощата си относно диспута - мислех, че трябва да отговарям на предложение или, че ми искат доказателство (не съм давала никакво - само написах, че не съм получила стоката), но като отворих, видях, че е приключен и излиза този надпис - това какво означава, че ще ми върнат парите ли?

# 85
  • Мнения: 813
Предполагам, че става дума за тези групи, в които се предлагат неща от типа на оригинални маратонки Адидас, а в обявата пише нещо съвсем друго...

Сега получих съобщение на пощата си относно диспута - мислех, че трябва да отговарям на предложение или, че ми искат доказателство (не съм давала никакво - само написах, че не съм получила стоката), но като отворих, видях, че е приключен и излиза този надпис - това какво означава, че ще ми върнат парите ли?

Да, ще ви ги върнат.

# 86
  • Мнения: 2 118
Здравейте отново,

Искам да ви питам за слуая с гривната, дето едната не беше налична, другата я пратиха, но за първата трябва да чакам 10 дена след шипинга, за да си поискам парите с отваряне на диспут - въпросът ми е защо всъщност да чакам 10 дена, като сега също има бутон за отваряне на диспут - не мога ли сега да го направя?

# 87
  • Мнения: 182
Здравейте отново,

Искам да ви питам за слуая с гривната, дето едната не беше налична, другата я пратиха, но за първата трябва да чакам 10 дена след шипинга, за да си поискам парите с отваряне на диспут - въпросът ми е защо всъщност да чакам 10 дена, като сега също има бутон за отваряне на диспут - не мога ли сега да го направя?

Аз мисля, че за теб лично не е проблем да отвориш диспут то си ти е в правото. Соред мен продавачът ти го е казал с някаква цел за реванш може би, за да не му спада рейтингът. Но, ако не ти се чака и нямаш намерение да взимаш пак от него нещо, аз не виждам защо да чакаш тия 10 дни.

# 88
  • Мнения: 2 118
Здравейте отново,

Искам да ви питам за слуая с гривната, дето едната не беше налична, другата я пратиха, но за първата трябва да чакам 10 дена след шипинга, за да си поискам парите с отваряне на диспут - въпросът ми е защо всъщност да чакам 10 дена, като сега също има бутон за отваряне на диспут - не мога ли сега да го направя?

Аз мисля, че за теб лично не е проблем да отвориш диспут то си ти е в правото. Соред мен продавачът ти го е казал с някаква цел за реванш може би, за да не му спада рейтингът. Но, ако не ти се чака и нямаш намерение да взимаш пак от него нещо, аз не виждам защо да чакаш тия 10 дни.

Благодаря, аз първо си помислих, че самият бутон за отваряне на диспут ще се появи след 10 дни и затова, но видях, че вече го има и се зачудих.
А като причина какво се пише в този случай, като не е наличен продукта?

# 89
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
след 10-ти ден може да се отвори диспут, опитай по рано и ще видиш че не става

Общи условия

Активация на акаунт