Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 45 096
  • 736
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 2 576
Здравейте отново,

Искам да ви питам за слуая с гривната, дето едната не беше налична, другата я пратиха, но за първата трябва да чакам 10 дена след шипинга, за да си поискам парите с отваряне на диспут - въпросът ми е защо всъщност да чакам 10 дена, като сега също има бутон за отваряне на диспут - не мога ли сега да го направя?
Натиснете и направете диспута. Алито ще даде съобщение. Преведете го и ще разберете. Спестяваме ви мъките

# 91
  • Мнения: 182
след 10-ти ден може да се отвори диспут, опитай по рано и ще видиш че не става

Хм, може, аз знам от позната, че чакаше да мине там срока и нямаше и час след това отваряше диспут, ама нямам представа как е станало тогава това.

# 92
  • Мнения: 2 118
след 10-ти ден може да се отвори диспут, опитай по рано и ще видиш че не става

Правилно, не става Simple Smile

Благодаря на всички с доброжелателни коментари.

Нетман71, и преди ми се е случвало да ми звучат твоите коментари малко подигравателно и пренебрежително. Ако смяташ, че въпросите са толкова тъпи, просто не отговаряй Simple Smile А ако случайно не влагаш такива чувства, моля да ме извиниш, че ми звучат така!

# 93
  • Мнения: 2 576
след 10-ти ден може да се отвори диспут, опитай по рано и ще видиш че не става

Правилно, не става Simple Smile

Благодаря на всички с доброжелателни коментари.

Нетман71, и преди ми се е случвало да ми звучат твоите коментари малко подигравателно и пренебрежително. Ако смяташ, че въпросите са толкова тъпи, просто не отговаряй Simple Smile А ако случайно не влагаш такива чувства, моля да ме извиниш, че ми звучат така!
Вие може да се подигравате по този начин с другите, но аз не влагам тук чувства. Разяснителен режим. Обяснявам на практика как сме стигнали до съответното знание. Какво се опитваме да спестим на другите и как те могат да препотвърдят знанието от собствен опит. Извинявайте за начина на изказване. Чепато, но от сърце и без лоши помисли. Често ми се случва да искам оригинала, а не гугъл превод за да мога да намеря реалните проблеми на хората, но не съм заподозрял никого в умишлено даване на неточна информация.

Последна редакция: пт, 05 апр 2019, 20:33 от netman71

# 94
  • Мнения: 182
Здравейте, на някого случвало ли му се е да попадне на продавач, на когото изведнъж всички артикули са му “unavailable”, ама абсолютно всички. Имам няколко неща от въпросния, които пътуват, писах, за да попитам какво се случва, не ми отговаря. А уж има хубав рейтинг, последователи и тн...

# 95
  • Мнения: 6 105
Да на мен.Бях си поръчала рокля  от продавач с много добър рейтинг и изведнъж рейтинга му започна да пада. Започнаха да пишат, че не са получили това, което са поръчали. Изчаках да изтече срока на доставката, пуснах диспут и ми върнаха парите.

# 96
  • Мнения: 182
Да на мен.Бях си поръчала рокля  от продавач с много добър рейтинг и изведнъж рейтинга му започна да пада. Започнаха да пишат, че не са получили това, което са поръчали. Изчаках да изтече срока на доставката, пуснах диспут и ми върнаха парите.

Мм, Честито на печелившите значи 😫 Напоследък нещо се излагат, на моя позната пък вече почти пристигнала пратка, чака я месец и изведнъж вчера я канселираха. Сега ще видим колко от нещата ще дойдат.

# 97
  • Люлин
  • Мнения: 378
Преди 3-4 години имах подобен случай  за внезапно изчезване на продавач от Алиекспрес.
Поръчах флашка  с големите 512 Гигабайта, макар да знаех, че има нещо гнило и се надявах на така коректния екип на Алиекспрес при проблеми да ми възстановят парите... пък и малко наивно мислех тогава де.... Няма грешка, толкова пишеше на нея и толкова излезе при изследването и. Докато флашката пътува, получавам известие от съпорта на алиекспрес, че моя човек е хванат в крачка, устройството е фалшиво или нещо подобно писаха и ще ми възстановят парите. Гледам, след време флашката пристигна, аз шаш. Веднага искам да потвърдя, все пак аз съм честен и тя струваше към 20 $.  Моя човек го няма на хоризонта, няма на кого да потвърдя. Парите ми ги върнаха, коректни са.
Та нататък, радвайки се на новата си придобивка фрий, започнах да я пълня с всевъзможна инфо за да разбера дали е вярно, че има толкова памет. Та компютъра ми имаше тогава 340 Гб само. Пък и имам смарт ТВ и ще гледам 3 Д филми. Махам флашката от компа за да проверя дали при следващото куплиране копираната всякаква инфо е там, даааа, там е цялата. Знам аз, знаммм, че не трябва да се форматира, щото по умни от мен са я лекували предварително. Да, вярно бе, и след десетина дена всичко е ОК.
Да обаче следващото куплиране с компа нещо се забавя идентификацията и, ама аз си чакам и гледам другаде по нета. Сетих се, пипнах металната флашка и тя пари та се къса, отново куплиране, и пак същата стори Cold Sweat Rage  Малко фалшивичка излезе, ама няма какво да правя, това е края на радостта ми. Е, кратка беше радостта ми, поревах си половин час и ми мина Simple Smile
Та най вероятно си има причина за да ги няма в сайта, възможно е някои от продавачите да са измамници, случва се навсякъде, не само в БГ.

# 98
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
и аз преди с една флашка така, преди година и половина, продавача го няма вече де и парите ми се върнаха - имаше вирус, дори и форматиране не е излекува

# 99
  • Мнения: 41 724
Уау; аз чакам една дървена флашка... Ако и тя се загрява така няма ли направо да изгори...
Намислила съм да поръчам и от тези на Сандиск - продават ги в нашите хипермаркети на двойна цена, не знам на какво се дължи разликата.

# 100
  • Люлин
  • Мнения: 378
Уау; аз чакам една дървена флашка... Ако и тя се загрява така няма ли направо да изгори...
Намислила съм да поръчам и от тези на Сандиск - продават ги в нашите хипермаркети на двойна цена, не знам на какво се дължи разликата.
Моята флашка се повреди и поради това загрява като я куплирам в компа. То си беше ясно такава памет на такава цена, но... можеше морето да се подкваси, но не стана  ха ха:smile:

# 101
  • Мнения: 6 377
Намислила съм да поръчам и от тези на Сандиск - продават ги в нашите хипермаркети на двойна цена, не знам на какво се дължи разликата.
Защото е китайска марка и се произвежда в Китай, а и в България всичко е скъпо.
SanDisk дават 10г. гаранция, но трябва да се регистрира в сайта след като се купи флашката/картата памет. В случая се купува от Китай и трябва да се върне до Китай(не е скъпо). До този момент съм прочел няколко мнения на руснаци върнали дефектирала флашка и са получили обратно нова.

# 102
  • Мнения: 1 396
Направих поръчка на бански от Али експрес. Преди да бъде обработена поръчката попитах продавача дали размерът, който съм поръчала (всъщност най-малкия, който предлага), ще ми стане, като написах мерките си. Продавачът ми писа, че ще ми бъде голям и по-добре да се насоча към друг модел от магазина му. Мога ли да откажа поръчката (преди продавачът да я е обработил) и евентуално да направя нова? Парите ще ми бъдат ли върнати и след колко време?

# 103
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
пратката ми пише че е в БГ пристигнала, но като се провери в гугъл статуса и пише че е кацнала и обработена в Белгия (Европа)

колко време е пътя от Белгия до България, че повече статуси няма да има този тракинг - arrive in Liege

Последна редакция: пн, 08 апр 2019, 22:09 от musicdoubl3

# 104
  • Асеновград
  • Мнения: 581
Направих поръчка на бански от Али експрес. Преди да бъде обработена поръчката попитах продавача дали размерът, който съм поръчала (всъщност най-малкия, който предлага), ще ми стане, като написах мерките си. Продавачът ми писа, че ще ми бъде голям и по-добре да се насоча към друг модел от магазина му. Мога ли да откажа поръчката (преди продавачът да я е обработил) и евентуално да направя нова? Парите ще ми бъдат ли върнати и след колко време?
Да . 14 работни дни .

Общи условия

Активация на акаунт