Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 45 580
  • 736
  •   1
Отговори
# 165
  • Агент под прикритие
  • Мнения: 11 599
Ако има номера, но не са във формата, който описах по-горе, няма как да бъдат проследени. Нашите тук завеждат в системата им само номера в този формат, други не. Учудващо е как системата на AliExpress е решила, че са пристигнали. Дори и да са дошли наистина и по някое време да получиш известие да идеш да си ги вземеш, свиркай си.

# 166
  • Люлин
  • Мнения: 378
За тези, които имат пратки с номер LVS... много добра информация е дал musicdoubl3 в темата
Пазаруване от Китай - проследяване и превоз на поръчките - 7 , за което му благодаря.
Не знам каква е тази нова система, защото при проследяването на пратките излиза, че са задържани в митницата. Аз се впрегнах отначало, защото това бяха пратки за около 1-2-, че и три долара. Обадих се в митницата и казаха, че при тях задържат само пратки, с проследяващи номера започващи с R отпред и т.н.
Така, че се притеснявайте ако ви се случи подобно нещо. Чакайте и гледайте да не пропуснете срока за доставка.
Дано информацията да е полезна за вас.
https://www.bg-mamma.com/?topic=894460.840

Цитат
musicdoubl3# 85216 апр. 2019, 22:39 ч.

Бургас
Мнения: 371
LVS... номерата ги отразява че са в БГ. но не са, а са в Белгия
за инфо проследете ги в  белгйските пощи, но инфото е докато Белгия ги обработи
http://www.bpost2.be/bpostinternational/track_trace/find.php
за успокоение може да проверите номера и в това китайче
http://cargotracing.sinoair.com:7001/   (второто поле)
Последна редакция: вт, 16 апр 2019, 22:47 от musicdoubl3

# 167
  • Мнения: 3
Здравейте, имам проблем с една поръчка. Първо се извинявам ако нещо съм банална с моя въпрос, но четох доста и не знам как постъпя за това ви моля за съвет.
Първо да кажа че не съм нова, ами без да искам не бях влизала отдавна във форума и за актуализация съм дала грешен е-мейл и се наложи да направя нова регистрация във форума. Чета ви от много отдавна когато имам проблем с Али и съм намирала отговорите си , но сега не знам какво да правя.
Та на 25.02 направих поръчка за 10.56 долара и уж всичко си беше нормално докато един ден не видях че пратката ми е в БГ дошла на 18-19 март и на 20март в Пловдив и на същия ден ДОСТАВЕНА , но аз не съм от Пловдив, а от едно село до Пловдив. Та изчаках още няколко дена да видя дали пък няма да дойде до село и нищооо.
От там питах в нашата поща има ли нещо за мен /а това не ми е първа поръчка доста съм имала до сега/ и казаха че нямам нищо. От там ги помолих за някой тел. да звънна в Пл. да ми обяснят как пратката ми е доставена в Пловдив а тя не е за там , а адреса ми е в село. Звънях няколко пъти в Пл. и освен да ми се троскат и да ми се караха едва ли не, нищо не ми дадоха като инфо. Ядосах се и намерих в София тел. за оплаквания и проблеми, та от там поне беше любезно момичето и ми обясни, че ако нещо не се разбера с китайците ще трябва да подам жалба и те тогава ще задействат да видят какво евентуално е станало с моята поръчка и на кого е доставена.
Писах на продавача че пратката ми я няма и да провери какво става. Той ми отговори че имало нещо грешно и уж му я връщат.И ме помоли че пак ще ми я прати, но чакали доставка и след 3-5 дена като им дойде новата партида ще ми я прати пак и така..... мина седмица пак нищоооо.....
Писах му пак и той каза че още нямат нова партида и ако не ми се чака да ми върнат парите чрез ПлейПал /от форума знам че не е хубаво така/ и аз им отказах. Казах им че ще изчакам още... Но мина пак още седмица и нищо и реших пак да им пиша. Той отговори че все още нямат партида и че да отворя диспут и да съм задала че не харесвам пратката и Уж ще им я връщам и те щели да отреагират бързо и ще ми върнат парите през Али. Но не ми се искаше пак /искам си пратката, а до сега не съм пускала диспут име притеснява/ , и се надявах че има шанс да ми пратят скоро пак пратката и за това ги помолих да ми увеличат времето за диспут /защото изтичаше,оставаше само 1ден/ и че ще поизчакам още 1-2 седмици. Мина пак време и им пиша - Какво става има ли нова партида. И те ми отговориха ,че няма и пак същото да отворя Диспут и да не се притеснявам че мога да избера че не ми харесва пратката и че ще я върна и т.н.
Та как да постъпя? Вече ми писна да чакам и като гледам и на тях също. Но не е ли правилно в диспута /не знам как става точно, но като ви чета явно има някакви опции да избера защо отварям диспут/ да избера че пратката ми не е доставена и т.н. И също вече ми остават около 18дена да потвърдя да ли ми е доставена и има нещо което не разбирам и пише че е до 05.01. /нещо явно до 1май/.
Моля ви дайте ми съвет как да постъпя и какво да направя.
Извинете ме за дългия пост , но доста неща бяха и се чудех как да го съкратя, но не става Simple Smile
Благодаря Ви предварително за отговора и пак ме Извинете ако досаждам с нещо.

# 168
  • Мнения: 2 625
Та на 25.02 направих поръчка за 10.56 долара и уж всичко си беше нормално докато един ден не видях че пратката ми е в БГ дошла на 18-19 март и на 20март в Пловдив и на същия ден ДОСТАВЕНА , но аз не съм от Пловдив, а от едно село до Пловдив. Та изчаках още няколко дена да видя дали пък няма да дойде до село и нищооо.
...
Благодаря Ви предварително за отговора и пак ме Извинете ако досаждам с нещо.
Диспут - пратката доставена до грешен адрес. Трябвало е да го направите още като сте видели "доставена". Какво ви трябва: 1.Снимка на поръчката - ограждате пощеския код на адреса. 2. Снимка на проследяването. Препоръчвам да направите снимката от http://www.bgpost.bg/ през гугъл хром за да изплзвате превод на английски (десен бутон транслате то Енглиш). Ограждате кода на който е доставена пратката. За да спечелте диспута трябва да е различен от кода на поръчката. Защо да го превеждате - защото доказателствата трябва да са на английски.
Продавачът ви е пробутал всички врътки за които се е сетил. И всячески се е оптал да ви прецака - първо с увъртане,после с пейпал и накрая с опит да ви накара да изберете прчина вреда за вас. не знамкак сте го търпяли толкова ...

# 169
  • Асеновград
  • Мнения: 588
Ограждате кода на който е доставена пратката. За да спечелте диспута трябва да е различен от кода на поръчката. Защо да го превеждате - защото доказателствата трябва да са на английски.

Аз съм го пращал без да е преведено , само скрийн . Иначе описания и тем подобни на енглиш .

# 170
  • Мнения: 2 625
Ограждате кода на който е доставена пратката. За да спечелте диспута трябва да е различен от кода на поръчката. Защо да го превеждате - защото доказателствата трябва да са на английски.

Аз съм го пращал без да е преведено , само скрийн . Иначе описания и тем подобни на енглиш .
Аз какзвам какви са изискванията. Когато е само пощенски код сигурно минава. Когато е получено в друг град и на снимката е името на града на български, а на снимката на поръчката на английски може да се намери някой от али да отсъди в полза на продавача и да се опавдае точно с език не английски. Всеки действа на свой риск.

# 171
  • Мнения: 3
Ограждате кода на който е доставена пратката. За да спечелте диспута трябва да е различен от кода на поръчката. Защо да го превеждате - защото доказателствата трябва да са на английски.

Аз съм го пращал без да е преведено , само скрийн . Иначе описания и тем подобни на енглиш .
Аз какзвам какви са изискванията. Когато е само пощенски код сигурно минава. Когато е получено в друг град и на снимката е името на града на български, а на снимката на поръчката на английски може да се намери някой от али да отсъди в полза на продавача и да се опавдае точно с език не английски. Всеки действа на свой риск.

Първо Много Ви Благодаря, че ми обърнахте внимание и че бързо ми отговорихте. Благодаря Ви 🤗
Да наистина доста изчаках, но не намирах смелост да ви попитам 😶. И все се надявах , че ще излезе съвестен продавач и както казваше ще ми я прати пак. Надявах се защото наисти май е тръгнала на обратно

И в али ето как е

 Та се надявах че ще е честен!
Още тази вечер се прибирам от работа и ще изпълня вашите препоръки дано се справя.
И също видях в коментарите на поръчката че доста от БГ са го поръчвали това нещо /поставка за капсули за кафе/
Не знам как да Ви се от Благодаря че ми обърнахте внимание. 🤗😘

# 172
  • Мнения: 2 625
Не знам как да Ви се от Благодаря че ми обърнахте внимание. 🤗😘
Снимка от проследаването за диспута. Успех.

# 173
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
и защо точно с хром, аз съм с мозила и го пише на английски и български

# 174
  • Пловдив
  • Мнения: 2 884
Здравейте, мога ли да търся по снимка в Алито и ако да някой дали може да ми помогне Simple Smile

# 175
  • Мнения: 2 625
Здравейте, мога ли да търся по снимка в Алито и ако да някой дали може да ми помогне Simple Smile
Да в мобиното приложение в дясно има фотоапаратче.

# 176
  • Мнения: 3
Не знам как да Ви се от Благодаря че ми обърнахте внимание. 🤗😘
Снимка от проследаването за диспута. Успех.

Благодаря за помоща отново. Сега пуснах диспут /е то не било страшно Rolling Eyes , разбира се като има кой да ти обясни Yum /
Сега остава да чакам да видим какво ще стане до 4 дни трябва да се реши спора УЖ.
Огромни Благодарности пак на всички и най вече на netman71, Благодаря.

# 177
  • Мнения: 42 478
Тази тема не е ли свързана с темата за Алиекспрес? https://www.bg-mamma.com/?topic=1110232.new#new

# 178
  • Мнения: 9
Здравейте, в средата на февруари направих поръчка в aliexpress и в началото на март също. По случайност доставчикът е един и същ и на двете поръчки - Cainiao Super Economy и нито една все още не пристигнала. И на двете във всички tracking сайтове, в които ги търсих дава, че са в България вече, едната от 4 април, а другата от 10 и никой от пощата не се е обадил още. Доставката на тази от март е платена и стойността на нито една от двете не надвишава 15 долара. Въпросът ми е някой имал ли е проблеми с този доставчик до сега и да ми дадете съвет дали има смисъл да отворя диспут за първата, защото в али експрес дава съобщение другия четвъртък да се свържа с тях ако не дойде, но продавачът ми удължи времето за сигурност.

# 179
  • Мнения: 2 625
- Cainiao Super Economy и нито една все още не пристигнала.
И на двете във всички tracking сайтове, в които ги търсих дава, че са в България вече, едната от 4 април, а другата от 10 и никой от пощата не се е обадил още. Доставката на тази от март е платена и стойността на нито една от двете не надвишава 15 долара. Въпросът ми е някой имал ли е проблеми с този доставчик до сега и да ми дадете съвет дали има смисъл да отворя диспут за първата, защото в али експрес дава съобщение другия четвъртък да се свържа с тях ако не дойде, но продавачът ми удължи времето за сигурност.
Относно Cainiao Super Economy - предполагам номерата са LVS* много се оплакват за проблеми. проблемите идват от претоварените Белгийски пощи. Статуса дето го виждате е от каиниао и означава пристигнала но в Белгия не в България. Проблемите според мен са в отсечката Белгия - България. Не поръчвайте до България при възможност. На всички доставки проблемите идват не в Отсечките Китай-междина дестинация, а в отсечките Последна междинна точка - България. Докато нмаше малко поръчки през Белгия LVS-ите пристигаха за 2 седмици както е нормално. Сега явно имат приоритет и за БГ ги отлагат за да доставят навреме до "западна Европа". Която и поща да изберете все ще е така. БГ е на г-а на географията.
За успокоение мога да кажа, че всико дето е ралично от R* пристига в България за дълго време - 50-60 дена. Идвали да по-бързо но само по случайност не като правило. Доплащайте си за R* номер защото тях не ги крадат. Не идват в България по-бързо, но поне идват. Поръчвайте си стока (или стоки) от един търовец на стойност до 22 евро и ги пращайте в Германия на адресите дето ги дават транспортните фирми като гбг, габко те ще ви ги доставят до България по-бързо.
Относно пратките на ниска стойност - обикновенно им дават номера дето при напускане на Китай дават информация за пристигане в България, но не и за пристигане в клона на пощата. Затова се препоръчва да доплащате за доставка (или да пращате до Германия). Такива пратки се пазаят 20 дена и след това се ""унищожават"(четете прибират си ги пощаджиите. Ваше задължение е да проверявате защото бележката/обаждането може да се е загубила/пропуснато.
Относно диспут - за пратки различни от R* диспут по причина закъсняваща пратка не може да отваряте през първите 60 дена защита. При удължена защита можете да отворите диспут на 61ви ден и нататък. Опитайте с друг вид диспут. Пратките може да ги гледате колко време пътуват от компютъра на https://global.cainiao.com/
Обобщено не си губете врвемето с БГ пощи за стоки до 22 Евро. Първо лимита за митница в Германия е по-голям. Второ доставките до там са по-бързи. Трето За доставка до БГ искат някакви пари често при тоставка в Германия същата е безплатна. Гледайте от един търговец да поръчате повечко стоки за да ви дадат R* номер или си доплатете за такъв при поръчка по-малка от 10 долара. За стоки над 22 евро е добре всяка поръчка да е платена отделно за да може при отиване на митница да им извадите подходящата банкова информация.

Общи условия

Активация на акаунт