WIZZ AIR - 34

  • 47 753
  • 799
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 4 382
Можете да го закупите още с купуването на билетите тогава цената е най-ниска, можете да го закупите и след като вече сте купили билети, но тогава е цената е по-висока. Не е нужно да сте член.

# 646
  • Мнения: 1 380
Можете да го закупите още с купуването на билетите тогава цената е най-ниска, можете да го закупите и след като вече сте купили билети, но тогава е цената е по-висока. Не е нужно да сте член.
Това става след като сме нанесли данните за пътниците и сме избрали ли места ли ?

# 647
  • Мнения: 1 828
Защо просто не пробвате да "закупите" билет (без да плащате накрая) и да видите точно кога се добавя? Има си стъпки и всичко е описано.

# 648
  • Мнения: 23 097
Можете да го закупите още с купуването на билетите тогава цената е най-ниска, можете да го закупите и след като вече сте купили билети, но тогава е цената е по-висока. Не е нужно да сте член.
Това става след като сме нанесли данните за пътниците и сме избрали ли места ли ?

Преди да сте избрали места дава опцията за приорити.

# 649
  • Мнения: 5 670
Само на мен ли страницата Services със застраховките не ми работи - виждам празни полета и зелени чекове, като щракам на сляпо ми добавя пари към сметката, но не виждам какво купувам .. а някакси ми е важно

# 650
  • Мнения: 162
Здравейте не видях в началната страница, в изипей може ли да се направи плащане, че не ми при картата през мобилното приложение, благодаря

# 651
  • Мнения: 2 391
Само на мен ли страницата Services със застраховките не ми работи - виждам празни полета и зелени чекове, като щракам на сляпо ми добавя пари към сметката, но не виждам какво купувам .. а някакси ми е важно
И при мен е така от телефона.

# 652
  • Мнения: 1 995
Има ли някакъв шанс да върнат полетите до София? Да изпратим някаква петиция или нещо ?

# 653
  • Варна
  • Мнения: 358
В профила си в Wizzair ще можете да влезете само с изпратената по имейла парола, след което системата ще поиска да си смените старата парола, която си знаете,  с нова.
Цитат
и още един от преди час от customerrelations@wizzair.com
Уважаеми MRS ..................:
Благодарим Ви за запитването. Според нашите архиви, Вашата информация за Влизане е следната:
Парола:   .............
Не забравяйте, че паролата трябва да остане тайна и не бива да я споделяте с други хора.
С уважение /Никой за нищо не съм запитвала??!??/

# 654
  • Софето
  • Мнения: 645
Здравейте, пуснах иск за обезщетение за закъснял полет (над 3 часа) към WIZZ AIR. Днес получих следния мейл:
Моля, имайте предвид, че очакваме отговор, преди да можем да продължим с разрешението на случая Ви.
Моля, уведомете ни, ако междувременно проблемът Ви е бил разрешен. Ако не получим отговор от Вас, ще затворим случая като разрешен след 5 дни.

Не разбирам, какво искат, какъв отговор?

# 655
  • sf
  • Мнения: 11 960
Има ли някакъв шанс да върнат полетите до София? Да изпратим някаква петиция или нещо ?

Кои полети спират?

# 656
  • Варна
  • Мнения: 1 522
Четох назад в темата и мисля, че знам отговора, но все пак да питам Simple Smile  Правя резервация за мен и дете на 12 години, в процеса на резервация ми предлага опция да закупя препоръчани от системата места. Стойността на местата е на ниска стойност / в двете посоки към 60 лв./, но от темата останах с впечатление, че не е необходимо да плащам тези пари защото така или иначе системата ще сложи детето до единственият възможен вариант на придружител възрастен, т.е. до мен. Така ли е?
Или за да стоим една до друга все пак е необходимо да заплатя някаква такса?

# 657
  • Мнения: 2 628
Четох назад в темата и мисля, че знам отговора, но все пак да питам Simple Smile  Правя резервация за мен и дете на 12 години, в процеса на резервация ми предлага опция да закупя препоръчани от системата места. Стойността на местата е на ниска стойност / в двете посоки към 60 лв./, но от темата останах с впечатление, че не е необходимо да плащам тези пари защото така или иначе системата ще сложи детето до единственият възможен вариант на придружител възрастен, т.е. до мен. Така ли е?
Или за да стоим една до друга все пак е необходимо да заплатя някаква такса?


Не плащайте места. Ще бъдете заедно така или иначе.

# 658
  • Варна
  • Мнения: 1 522
Скрит текст:
Четох назад в темата и мисля, че знам отговора, но все пак да питам Simple Smile  Правя резервация за мен и дете на 12 години, в процеса на резервация ми предлага опция да закупя препоръчани от системата места. Стойността на местата е на ниска стойност / в двете посоки към 60 лв./, но от темата останах с впечатление, че не е необходимо да плащам тези пари защото така или иначе системата ще сложи детето до единственият възможен вариант на придружител възрастен, т.е. до мен. Така ли е?
Или за да стоим една до друга все пак е необходимо да заплатя някаква такса?

Не плащайте места. Ще бъдете заедно така или иначе.
[/quote]
 Благодаря!

# 659
  • София
  • Мнения: 180
Здравейте, пуснах иск за обезщетение за закъснял полет (над 3 часа) към WIZZ AIR. Днес получих следния мейл:
Моля, имайте предвид, че очакваме отговор, преди да можем да продължим с разрешението на случая Ви.
Моля, уведомете ни, ако междувременно проблемът Ви е бил разрешен. Ако не получим отговор от Вас, ще затворим случая като разрешен след 5 дни.

Не разбирам, какво искат, какъв отговор?
Би трябвало преди това да си получила имейл, че искът е приет. На този имейл следва да отговориш, че желаеш да бъде придвижен и не си се отказала от искане на обезщетение. Не говоря от личен опит, чела съм обсъждания по темата тук или в друг форум.

Общи условия

Активация на акаунт