СЕДМИ КЛАС 2018/2019 - Тема 6 - за отличници!

  • 37 069
  • 739
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 4 077
Тихичко да попитам, има ли други като мен, които не са наясно детайлно с учебното съдържание!

тихичко отговарям - да.

# 391
  • Варна
  • Мнения: 1 133
Каквото такова,  остават 40 дни и до втория изпит и край!

И аз така разсъждавам. И чакам края на юни с нетърпение.

Тази година учебник не съм виждала. До миналата  следях какво учат, вече не.

Моята реши да ходи на пробен в МГ.

# 392
  • Варна
  • Мнения: 1 123
Аз пък съм наясно само с материала по математика - там помагам и ми е по-лесно. По БЕЛ разчитам на страхотни учителки и в училище и извън него.
Вчера се обадих на госпожата по БЕЛ, която подготвя детето. Попитах за новите критерии за оценяване на преразказа. Знаеше само, че се готви някаква промяна, но на никой от проверителите от Варна не било съобщено нищо повече. Снощи се е свързала с някой от министерството и днес вече имаше изпратени новите критерии. Възмутена е от това, че промените се правят тихомълком и то съвсем в края на подготовката. Каза, че още вчера са сигнализирали и чака резултат.

# 393
  • София
  • Мнения: 6 094
Някак си изпускаме розмарина в подготовката. Да не ни изиграе лоша шега това?

# 394
  • Мнения: 11 917
Следя материала, защото детето ми не ходи на школи и уроци.Не е от стиснатост, така се случи по ред причини.Наясно съм, че няма да е съвсем конкурентно на децата,посещаващи от септември частни уроци, но това е положението.Все пак, поне донякъде трябва да има и доп занимания, които останалите имат по школите,затова съм се заела.Учителката по БЕЛ в училище е страхотна, но често отсъстваше

 Да допълня, че по мат се занимава баща му.
Така преценихме, че е най-подходящо в нашия случай, лошото е, че работим, не ни стига времето.

Последна редакция: чт, 09 май 2019, 14:15 от Светкавица

# 395
  • София
  • Мнения: 6 094
Това е чудесен начин за подготовка, стига родителят да може да помага и да е наясно с изискванията.

# 396
  • София
  • Мнения: 2 687
Rady, и аз съм от тези, дето имат бегла представа какво се учи. Поне с дъщерята е така, ще видим със синковеца, като стане по-трудно. Възпитаваме ги да са самостоятелни, отговорни и да се оправят. Не съм от майките дето нон стоп квачат по децата.

А тези критерии за оценяване ... - в последния момент да правят промени не е ли безумие. Тоест проверителите тепърва ще се запознават на какво и как да се обръща внимание ли?
Чудо..

# 397
  • София
  • Мнения: 1 210
И за мен системната подготовка вкъщи с контролиращ и отдаден родител е една от най-стабилните и въобще не е за пренебрегване. За съжаление аз нямам достатъчно време, а и нерви да се заема. Напоследък моята роля в подготовката й за НВО се свежда само до системно мърморене и дишане във врата. Simple Smile Ако я изпусна от поглед и се е отнесла.

Последна редакция: чт, 09 май 2019, 16:22 от jenap

# 398
  • Sofia
  • Мнения: 926
Не зная какво точно учи и не следя материала, разчитам на преподавателите в училище и на нейната мотивация.
Аз съм по организационната част повече и по досаждането Simple Smile

Наскоро ми каза, че по български са взели вичко, ще довършват материала по литература, защото са назад.

Щом в Регалия няма места за останалите пробни, предполагам, че броя на явилите се деца ще е голям и ще може да се види горе - долу как стоят нещата като позициониране към момента..

# 399
  • Бургас
  • Мнения: 10 821
Не съм на ТИ с материала изобщо/особено по математика Simple Smile/.Разбира се обсъждаме ако има неясноти,принтирам пробни/решила е само два/..........В училище се справя,но е много притеснителна.Искаше ми се да отиде на някой пробен изпит,но тя казва,че с всеки следващ ще се притеснява повече.По едно време даже се сърдех заради отказа и,но слава богу бързо ми мина.Каквото,такова.
Розмарина преди го слагах в шампоана/заради въшки/.Вие как го ползвате?Rolling Eyes

Последна редакция: пт, 10 май 2019, 08:21 от margo**

# 400
  • Мнения: 3 137
Малко ще ви извадя от тези НВО-страсти, обаче искам някаква идея - какво да подарим на класната за края на учебната година? Не ми се ще да е ваучер, а нещо, което реално да ѝ остане за спомен от децата. Преди сме подарявали основно ваучери, и то рядко.

Последна редакция: пт, 10 май 2019, 01:06 от GG_BG

# 401
  • Мнения: X
Тихичко да попитам, има ли други като мен, които не са наясно детайлно с учебното съдържание! Моите усилия в посока НВО са концентрирани в посока на организация на време/намаляване на пилеенето на време, подсещане на тема график, ангажименти, мотивация, полагане на труд и последователност. Признавам много ми е трудно дори само в тази част, доверила съм се на госпожицата по отношение способността и да се справи с материала и я гоня на тема задълбоченост и упражняване. Адмирации за майките, които са полезни в темата и с конкретна помощ и познания за учебния материал.
Аз съм с математиката само, по БЕЛ уча заедно с него сложните изречения /припомням си ги/, че се оказа, че имам нужда от опресняване на пунктуацията. И думички, чиито правопис грешка, като ешЕлон например. Даже и тук в темата го сгреших, мислех си по-късно да отида да си го поправя. Оказа се, че се пише панИхида например, нещо, което няма как да си припомня, понеже никога не съм знаела. Понеже работя с текстове /не литературни, технически, но все пак/, се налага да спазвам стриктно българската пунктуация и признавам си, често съм търсила по речници правилата. Та сега ми е много полезно да опреснявам пунктуация и правопис тук там. Научих и думата какОфония.
С математиката обаче имам голям проблем, а именно: завършила съм математическа гимназия и ясно помня как аз самата съм учила математика. Опитвам се да показвам това, а не винаги е удачно.
Нането, благодаря за линка с фразите!

# 402
  • София
  • Мнения: 6 173
И аз съм в групата на тези, които не знаят какво учат децата им. По БЕЛ, и да знаех какво учи, трудно бих помогнала. Последните страници и дискусията за изреченията ги прочетох, но... Thinking не всичко беше написано на моя език. 
Вторият срок и втората смяна ролята ми е сведена до дуднене и молба да остави почивката да си почине от него и де седне да учи. Вече и сама не мога да се понасям понякога, а той ме съветва да съм спокойна и да взимам пример от него колко е спокоен.

# 403
  • София
  • Мнения: 6 182
Много ми е полезно да мина опреснителен курс с децата. Аз например си припомних класификация на голосеменни и покритосеменни по биология, а такава следосвобожденска история на България, по мое време не се учеше Simple Smile
Ама пусто, колкото и да ми е полезно, не съм ученичка и вечер не ми се учи. Поради наличието на курс по БЕЛ, сложите изречения няма да си ги опреснявам, изразите средства не ги научавам и пунктуацията ми е куца...
Тинейджърката ми иска съвет как звучат тезите и преразказа и аз давам според моите критерии като винаги се обосновавам подробно. В резултат за 1 година се доближи до моя начин за конструиране на изречения, който очевидно може да не допада на госпожата от курса, но аз толкова мога и определено е по-добре, от начина по който пишеше в 6 клас.

# 404
  • София
  • Мнения: 6 094
GG_BG, първото, което ми идва на ум е хубава дигитална фоторамка и техни общи снимки.

Класификацията на голосеменни и покритосеменни е изключително нужна информация. Просто се чудя как си я карала досега без нея.

Общи условия

Активация на акаунт