Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 май 2019, 00:38 ч.

Какво НЕ бихте купили онлайн?

  • 2 322
  • 54
  •   1
Отговори
  • Варна/София
  • Мнения: 22 078
През последните години пазаруването онлайн стана по-предпочитано и популярно от обикалянето по физически магазини, пробване и губене на време.

В последно време при мен се получава малко обратен ефект. Имам доста несполучливи онлайн "попадения". Не уцелвам размери, модели, продуктът не отговаря на снимката, не пасва нещо и т.н. Започва се едно връщане, сума за възстановяване, понякога безкрайна кореспонденция с продавача и т.н. Това ми коства нерви, време и започва да ми тежи. Някои неща се опитвам да продам преди да ги върна, но и там е въпрос на вкус и късмет (донякъде).

Днес се поразходихме по магазините семейно, отдавна не го бяхме правили. Вярно е, че ни костваше време, цените бяха по-високи, но пък всичко пробвахме на момента, каквото ни хареса, го купихме, каквото не ни пасна, просто си излязохме от магазина и забравихме.

Какво НЕ бихте си купили онлайн? Имате ли много несполучливи онлайн покупки, които просто стоят у вас?

Аз на този етап не бих си купила онлайн:
- автомобил;
- бельо;
- обувки (след последните несполучливи покупки);
- храна.

Последно имам закупена козметика от известен сайт и балсамът се оказа с ужасна миризма (според мен беше с изтекъл срок на годност), но вече просто не ми се разправяше. Имам и доста онлайн покупки у нас, които така си стоят, защото просто нямам нерви да снимам, да меря сантиметри, стелки, да пускам по сайтове, да се занимавам с изпращане, евентуално връщане и т.н. Пускам понякога обяви, но все по-рядко.

Вие сте ......

Последна редакция: ср, 01 май 2019, 01:46 от missence

# 1
  • Down south
  • Мнения: 3 942
Тук (САЩ) може да се върне безпроблемно почти всичко.
Аз съм от връщащите, връщам всичко, което не ми се нрави. От козметика до килими и мебели.

Вече не бих купила матраци и обемни мебели, поради простата причина, че има вероятност от разминаване в очакване и действителност. Връщането не е проблем, но е свързано с координация и малко или много е времеотнемащо.

Преди да купя автомобил, го пробвам, но ако няма в наличност точно това, което искам (цвят, модел, трим), бих го поръчала online.

# 2
  • Мнения: 2 140
Всичко изброено съм купувала онлайн. Само автомобилът  не точно. Харесах го по обява в немски сайт.Отиде човек до Германия, провери го, плати го  и ми го докара.
Спестявам си много време и нерви с пазаруването онлайн. Освен това има огромен избор и можеш да търсиш най-добра цена за даден продукт. Често пускат промоционални кодове и получаваш допълнителни отстъпки. В реала е по-скъпо и ограничено като асортимент. Намаления има рядко, по-скоро само сезонни.
Може би не бих купила онлайн тежки вещи, поради оскъпяване на доставката.
Въпреки, че имам две поръчки и на мебели /от чужди сайтове/. Просто много ги бях харесала.

Последна редакция: ср, 01 май 2019, 06:06 от Greene

# 3
  • Мнения: 2 655
Плодове, зеленчуци, месо и млечни 😊
Всичко друго и в момента го купувам.

# 4
  • София
  • Мнения: 4 369
Купувам доста неща онлайн - дрехи, обувки, хранителни продукти, мебели. Засега ползите надделяват над неудачните пркупки.

# 5
  • Мнения: 311
Постоянно поръчвам онлайн маратонки и гуменки,но само оригинални от доказани сайтове,всички ел уреди у дома също онлайн съм ги поръчвала,тигани,тенджери и подобни също (фен съм на делимано).До сега нищо не съм връщала - всичко е било наред.Не бих поръчала мебели и матраци,козметика и официален тоалет/обувки.

# 6
  • София
  • Мнения: 20 068
Ами зависи. Аз май съм леко консерва, пазарувам дрехи и обувки от 2-3 сайта, които си ги знам. И с парфюмите така.
Ами това е. Всичко останало - на живо.

# 7
  • Мнения: 1 841
Дрехи и обувки не - никога нищо не ми става или не стои правилно, или е късо (за българските стандарти съм висока, а тук предимно се правят неща, които да стават на хора до 1.65...) 
Купувам предимно техника, дребни мебели, спално бельо, книги. Когато имам нужда да "отпусна по магазините" изхарчвам 10-15 долара за глупости в алиекспреса.

Иначе освен дрехите, никога храна (човешка, за котките купувам онлайн понякога)
автомобил
матрак

# 8
  • Варна/София
  • Мнения: 22 078
По-скоро имах предвид покупка онлайн "на сляпо". Ако отида до физически магазин, пробвам нещо, видя го и после го поръчвам, то това си е сигурна покупка т.е. там не рискувам нищо. Ако избирам само по картинка, описание в сайта и разчитам на таблица за размери, то често не ми се получава.

На някои марки си знам точно размера, но понякога пък моделът не пасва.

Сега се сещам, че последно подарих чисто нов топ на позната. Размерът беше идеален, всичко супер, но на мен не ми стоеше добре. Същата работа беше с една туника, която пък ми стоеше много добре, но се мачкаше буквално от поглед.

"На сляпо" от козметиката не бих си купила червило, парфюм. Също не бих рискувала с пръстен.

# 9
  • Мнения: 10
Аз все се изкушавам да си взема онлайн дреха и избягвам, защото не съм сигурна как ще изглежда, материята, дали няма да ми е широка дрехата или тясна (уж има таблица с размери, но пак не е гаранция). Всъщност като се замислям съм купувала дрехи, но само от HM и то след като съм мерила във физическия им магазин - онлайн някои неща са им по-евтини

# 10
  • Варна/София
  • Мнения: 22 078
Скрит текст:
Аз все се изкушавам да си взема онлайн дреха и избягвам, защото не съм сигурна как ще изглежда, материята, дали няма да ми е широка дрехата или тясна (уж има таблица с размери, но пак не е гаранция).
Всъщност като се замислям съм купувала дрехи, но само от HM и то след като съм мерила във физическия им магазин - онлайн някои неща са им по-евтини
И аз купувам така някои дрехи, парфюми и козметика т.е след като съм пробвала и видяла във физически магазин, но това си е сигурна покупка, защото съм видяла модел, материя, номер, цвят и само поръчвам заради цената. За съжаление не всичко мога да намеря предварително във физически магазин, което в последно време ме възпира от доста онлайн поръчки. Последно ходих да видя един шампоан, който се оказа само с 1лв. по-скъп и си го взех направо от фризьорски салон (така или иначе се бях разкарвала).

Пудра и фон дьо тен също не поръчвам без да съм видяла. Цветът почти винаги не съвпада.

Истината е, че онлайн пазаруването е по-удобно. Замислих се просто, дали с %-та несполучливи покупки, не ми излиза в даден момент по-скъпо?

# 11
  • Мнения: 329
Онлайн купувам само когато имам даденото нещо, но искам друга разцветка или един размер, който е изчерпан в градът ми или ако скоро не ми се ходи в друг град, където знам, че е налично, примерно. Всичко останало купувам в реалността, даже козметика.

# 12
  • София
  • Мнения: 20 068
Заради доставката и изискването на сайтовете да се пазарува над определена сума, определено излиза по-скъпо. Особено козметика.

# 13
  • Варна/София
  • Мнения: 22 078
Заради доставката и изискването на сайтовете да се пазарува над определена сума, определено излиза по-скъпо. Особено козметика.
Понякога има безплатна доставка или промо кодове, но като цяло съм намирала козметика във физически магазин, която е по-евтина от същата в нет-а. Случаи всякакви.

Парфюмите излизат на доста по-добри цени онлайн от Beautyzone и DOUGLAS напр., но пък последно си взех фон дьо тен от Duty Free с 5лв. по-скъп т.е. цената е същата като се сложи и доставката.

Сега съм си наумила да пробвам азиатска козметика, но и там щях да сбъркам, ако не беше една съфорумка да ми обясни някои подробности.

# 14
  • Мнения: 2 655
Козметика не ползвам Simple Smile Явно затова нямам драма с онлайн покупките Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт