Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 1 май 2019, 00:38 ч.

Какво НЕ бихте купили онлайн?

  • 2 373
  • 54
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 2 698

4. Компютър/лаптоп - искам да го видя на живо и да го разгледам сама.

Техниките, бели, черни, зелени се купуват онлайн идеално по параметри. Как по-точно ще го разгледаш? Едва ли в магазина ще ти позволят да операш 2 дни с точно специфичен софтуеър, примерно, че да разбереш дали да го купиш Simple Smile Има си основни х-ки, които виждаш дали са достатъчни и толкоз..

# 46
  • Пловдив
  • Мнения: 5 703
Май всичко бих.
Откакто е възможно онлайн пазаруването, станах шопинг маниачка, по-специално на дрехи. Всякакви - бельо, рокли, блузи, поли и панталони, спортни дрехи, палта и якета... за мен и за децата. От физически магазин за дрехи както преди, така и сега купувам предимно ако ми привлекат вниманието от витрината. Да, имам не едно и две несполучливи онлайн попадения - връщам ги или пък ги пускам в кутиите на БЧК, ако по различни причини съм пропуснала срока за връщане или... ако покупката е от Алиекспрес (не ми се занимава с връщане към Китай).
Книги купувам вече по-често онлайн също. В това число хартиени.
Козметика съм купувала, макар че за нея като че ли предпочитам на място и не ми тежи, както ми тежеше физическото търсене на дрехи. Хранителни добавки купувам онлайн.
Телефонът ми е купен онлайн, кростренажорът (понастоящем счупен) - също. Дребни домакински уреди съм купувала онлайн, също уреди за процедури на кожата на лицето.
Бебешка количка купих онлайн два пъти. Първата се счупи.
Кола само не съм, колите у нас ги избира и плаща мъжът, а той е твърдо на принципа "око да види, ръка да пипне".
Храна, освен някои подправки, още не съм купувала, но идеята не ми е никак чужда с тази липса на време напоследък. Как така имам време да дращя тук, а нямам време да отскоча до магазина - ами така, предпочитам да пазарувам от големите вериги, не от кварталните магазини.


П.П. Сутиените са проблем, да. Често са неудобни или не пасват, макар формално да са твоята мярка. Но аз нося сравнително голям размер (80Е преди децата и преди 15 кила, сега 85F-85G някъде). "Родих" се, когато открих онлайн пазаруването на сутиени, нищо, че чекмеджетата ми са пълни и с много от тях, които са се оказали малки или неудобни (бельото обикновено не се връща).

Последна редакция: чт, 06 юни 2019, 16:38 от Магдена

# 47
  • Варна/София
  • Мнения: 22 108
Скрит текст:
Май всичко бих.
Откакто е възможно онлайн пазаруването, станах шопинг маниачка, по-специално на дрехи. Всякакви - бельо, рокли, блузи, поли и панталони, спортни дрехи, палта и якета... за мен и за децата. От физически магазин за дрехи както преди, така и сега купувам предимно ако ми привлекат вниманието от витрината. Да, имам не едно и две несполучливи онлайн попадения - връщам ги или пък ги пускам в кутиите на БЧК, ако по различни причини съм пропуснала срока за връщане или... ако покупката е от Алиекспрес (не ми се занимава с връщане към Китай).
Книги купувам вече по-често онлайн също. В това число хартиени.
Козметика съм купувала, макар че за нея като че ли предпочитам на място и не ми тежи, както ми тежеше физическото търсене на дрехи. Хранителни добавки купувам онлайн.
Телефонът ми е купен онлайн, кростренажорът (понастоящем счупен) - също. Дребни домакински уреди съм купувала онлайн, също уреди за процедури на кожата на лицето.
Бебешка количка купих онлайн два пъти. Първата се счупи.
Кола само не съм, колите у нас ги избира и плаща мъжът, а той е твърдо на принципа "око да види, ръка да пипне".
Храна, освен някои подправки, още не съм купувала, но идеята не ми е никак чужда с тази липса на време напоследък. Как така имам време да дращя тук, а нямам време да отскоча до магазина - ами така, предпочитам да пазарувам от големите вериги, не от кварталните магазини.


П.П. Сутиените са проблем, да. Често са неудобни или не пасват, макар формално да са твоята мярка. Но аз нося сравнително голям размер (80Е преди децата и преди 15 кила, сега 85F-85G някъде).
"Родих" се, когато открих онлайн пазаруването на сутиени, нищо, че чекмеджетата ми са пълни и с много от тях, които са се оказали малки или неудобни (бельото обикновено не се връща).

Точно от това "затрупване" страдам и аз. Постоянно "чистя" гардеробите и постоянно има дрехи, обувки и др., които съм обличала/ обувала буквално по един път. Започва едно сортиране, преразпределяне, търсене на места за дарения и т.н. Не искам да ги смятам в пари, че свят ми се завива. Embarassed От физически магазин купувам по-трудно, меря, оглеждам се, преценявам, дали ми е необходима дрехата, дали ми стои добре и често стигам до извода, че не ми е удобна и не я купувам. Докато при онлайн пазаруването купувам, меря и захвърлям в някой шкаф.

# 48
  • UK
  • Мнения: 829
Аз днес купих онлайн сушилня ,че моята се счупи, обувки 3 чифта за мен и децата.
Пазарувам само от големи магазини Зара ,Манго , Кларкс и др. не купувам нищо втора употреба онлайн .
Но пък много продавам и подарявам онлайн.

И по напред писах ,че поне веднъж в седмицата пазарувам хранителни продукти онлайн. Няма такова удобство -кисело мляко,прясно,кашкавал ,макарони спагети и т.н. Но ,ако нещо не ми хареса няма никакъв проблем още на врата да го върна на доставчика и веднага ми възстановяват парите по сметката, веднъж бях поръчала по два пъти препарати за почистване, върнах ги без проблем в магазина, а веднъж вместо 5бр.картофа съм кликнала на 5бр торби по 1кг картофи веднага ги върнах.

# 49
  • MT
  • Мнения: 191
Скрит текст:

4. Компютър/лаптоп - искам да го видя на живо и да го разгледам сама.
Техниките, бели, черни, зелени се купуват онлайн идеално по параметри. Как по-точно ще го разгледаш? Едва ли в магазина ще ти позволят да операш 2 дни с точно специфичен софтуеър, примерно, че да разбереш дали да го купиш Simple Smile Има си основни х-ки, които виждаш дали са достатъчни и толкоз..
Всеки с мнението си. Simple Smile Аз не бих си поръчала нито една техника (тип Компютър/лаптоп) онлайн, без да съм я прегледала сама на място преди това. На който му е удачно да си ги поръчва онлайн по 2 картинки и изброени параметри, без да ги види/пробва, няма лошо - тяхна си работа е и няма да коментирам избора им.
На мен примерно някои клавиатури са ми изключително неудобни и докато не пробвам, няма как да разбера дали ще ми е удобно да пиша на нея. Във всеки уважаващ се магазин, има опция да пробваш уреда с помощ от някой, който работи там. И прахосмукачката съм си пробвала в магазина, и телефона и лаптопа - никой не ми е казал нищо, а дори ме питаха дали ми харесват и дали е това, което искам от дадения уред.

Пералня, хладилник, котлони и т.н. - да, тях бих поръчала онлайн, ако вече знам какво искам. Няма да се пуска пералня в магазина, много ясно, за да видиш как пере, но пак можеш да идеш и да я видиш или да се съветваш с продавача, кое се харесва от клиентите, защо и т.н. В крайна сметка си е до човек и предпочитание. За такива неща си струва да се обиколи през 2-3 хубави магазина и да загубиш малко време.

Както и да е, няма да спамя темата. Simple Smile

# 50
  • Мнения: 271
Всеки с мнението си. Simple Smile Аз не бих си поръчала нито една техника (тип Компютър/лаптоп) онлайн, без да съм я прегледала сама на място преди това. На който му е удачно да си ги поръчва онлайн по 2 картинки и изброени параметри, без да ги види/пробва, няма лошо - тяхна си работа е и няма да коментирам избора им.
Като IT фрийлансър от над четвърт век не мога да не се съглася с написаното. При различните марки и модели клавиатури тактилното усещане е съвършено различно. Тъчпадовете на лаптопите също са с различна чувствителност и различно удобни. Да не говорим, че купувайки на място, можеш да провериш дисплея за мъртви пиксели и субпиксели, преди да платиш. А нито един производител не признава един мъртъв пиксел за гаранционен дефект. Както и твърдия диск за лоши и слаби сектори. Които също не се покриват от гаранцията.

# 51
  • Мнения: 7
Обувки и техника - категорично. Особено от чуждестранни сайтове. Два пъти съм се парила с поръчка на обувки от Щатите. И двата пъти крака ми не успя да влезе в тях и ги подарих на роднини. За жалост - само горчив опит.

От техника не съм се парила все още, но мой познат поръча телефон от тукашен сайт (не му помня името) и се оказа, че блутуута има някаква грешка и не работеше. За негов "късмет", когато се обади по телефона се оказа, че това била последната бройка от този модел и щели да заредят нови след 2 месеца. Не, че не му върнаха парите, но все пак си е разправия. Sad

И по напред писах ,че поне веднъж в седмицата пазарувам хранителни продукти онлайн.

Извинявай, би ли споделила мястото, от което пазаруваш продукти онлайн? Simple Smile

Благодаря предварително!

Последна редакция: вт, 18 юни 2019, 19:57 от AnMary

# 52
  • UK
  • Мнения: 829
sluncho11, аз не съм е Бг.
При нас всички големи вериги  хранителни магазини предлагат тази услуга.

# 53
  • Мнения: 7
sluncho11, аз не съм е Бг.
При нас всички големи вериги  хранителни магазини предлагат тази услуга.



Ух, значи излиза, че засега, за да ми е удобно, трябва да напусна страната. Joy Благодаря за бързия отговор!

# 54
  • Пловдив
  • Мнения: 5 703
И тук го има. Аз писах по-горе, че съм се замисляла по въпроса. Конкретно веригата "Лекси", доколкото знам, го предлага в Пловдив, но освен нея имаше един или два сайта, които предлагат набор хранителни стоки от различни магазини. Не мога да дам адресите им, защото не ги помня.

Общи условия

Активация на акаунт