Относно другото- така е. Просто нали уж мерим на кого му е по- трудно. Мен ако питате, на всички им е много трудно. Лесно в отношенията няма. Или ако има, то е десятка, щастлива случайност.

Съвсем ясно и отчетливо съм отбелязал "скъпите модели са с повече електроника и те са по-рискови откъм повреда, защото при тях се използват природоразградими обшивки на кабелите и след 5-10 години става късо съединение.". Редно би било да съумееш да правиш разлика между "повече електроника, и то с разградими обшивки" и "липса на електроника"...
А ако мислиш, че колите с карбуратор от последните няколко десетилетия нямат електроника, каквато е насоката на изказването ти, тук също грешиш.


Колко от жените в България са решили като теб да се издигат нависоко и да носят отговорности (поне така звучи от изказването ти), и колко съвсем съзнателно предпочитат да са ниско заплатени, само и само да не носят отговорности? Не отричам твоя частен случай, но пак ще напомня, че трябва да се гледа цялостно на всичко, а не да се вади един пример и той да се представя за меродавен, отричайки всички останали примери.
Заради пола си, който уж е онеправдан и по-малко заплатен.
Съвсем ясно и отчетливо съм отбелязал "скъпите модели са с повече електроника и те са по-рискови откъм повреда, защото при тях се използват природоразградими обшивки на кабелите и след 5-10 години става късо съединение.". Редно би било да съумееш да правиш разлика между "повече електроника, и то с разградими обшивки" и "липса на електроника"...
А ако мислиш, че колите с карбуратор от последните няколко десетилетия нямат електроника, каквато е насоката на изказването ти, тук също грешиш.
Не отричам и твоя горчив опит. 
Колко от жените в България са решили като теб да се издигат нависоко и да носят отговорности (поне така звучи от изказването си), и колко съвсем съзнателно предпочитат да са ниско заплатени, само и само да не носят отговорности? Не отричам твоя частен случай, но пак ще напомня, че трябва да се гледа цялостно на всичко, а не да се вади един пример и той да се представя за меродавен, отричайки всички останали примери.
Съвсем ясно и отчетливо съм отбелязал "скъпите модели са с повече електроника и те са по-рискови откъм повреда, защото при тях се използват природоразградими обшивки на кабелите и след 5-10 години става късо съединение.". Редно би било да съумееш да правиш разлика между "повече електроника, и то с разградими обшивки" и "липса на електроника"...
А ако мислиш, че колите с карбуратор от последните няколко десетилетия нямат електроника, каквато е насоката на изказването ти, тук също грешиш.
Не отричам и твоя горчив опит.