Пазаруване от Amazon - тема №84

  • 67 710
  • 788
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 1 139
Здравейте и аз имам проблем с акаунта в амазон. Мин ден направих регистрация и поръчка, но след като избрах доставка и видях, че парите в картата ми не са достатъчни. След това регистрирах др имейл, направих същата поръчка (вече имам достатъчно пари) и уж вс наред. Получих имейл с номер на поръчка и като се опитах да вляза в акаунта не ми позволява и изписва да си проверя пощата, но там нямам нищо. От сметката ми са дръпнати само 2лв някъде. Немога да разбера какво става и не можах да намеря имейл, за да пиша само някакъв телефон. Някой със същия проблем?

# 451
  • Мнения: 381
Момичета, в чуденка съм за Румба - това добра цена ли е според вас, за тези, които следят. Какво мислите за тези 2 модела?
https://www.amazon.de/iRobot-Roomba-981-Reinigungsleistung-Teppi … 158RQ9786MQRVPGTX

https://www.amazon.de/dp/B07FQNN2MB/ref=psdc_3597120031_t3_B07B6GGJGV

Последна редакция: вт, 16 юли 2019, 14:02 от Merilin M

# 452
  • София
  • Мнения: 9 850
Малко Сладко Коте, бамбарадамбара, martibb, благодаря ви за включването по въпроса ми! bouquet

Моята поръчка си стои в графа Your Orders, не е канселирана (засега). Не знам това какво трябва да означава.
Имам наличност в картата, да.

Ще пиша малко по-късно, като / ако има развитие...
Какво пише на поръчката? Да ревизираш начинът на плащане ли? Пробвай да потвърдиш отново картата. Какъв мейл получи с причина за отказа за плащане? Евентуално да се свържеш с чата и да ги питаш какво става, ако нямаш причина за отказа.

# 453
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Момичета, и да питам още нещо, че се сетих – след колко време ship-наха поръчките ви от Prime сделките? Има ли някой, който е поръчал снощи, но поръчката му все още да не е пусната?

# 454
  • София
  • Мнения: 1 476
Момичета, в чуденка съм за Румба - това добра цена ли е според вас, за тези, които следят. Какво мислите за тези 2 модела?
https://www.amazon.de/iRobot-Roomba-981-Reinigungsleistung-Teppi … 158RQ9786MQRVPGTX

https://www.amazon.de/dp/B07FQNN2MB/ref=psdc_3597120031_t3_B07B6GGJGV

Аз бих избрала 981. Цената е чудесна, тук струва почти двойно повече. Заслужава си всеки лев, няма да съжаляваш. В темата за роботите има споделяни мнения за 980, доколкото прочетох това е същата прахосмукачка, независимо от разликата в последната цифра.

Последна редакция: вт, 16 юли 2019, 14:39 от jijibiji

# 455
  • София
  • Мнения: 23 165
Момичета, и да питам още нещо, че се сетих – след колко време ship-наха поръчките ви от Prime сделките? Има ли някой, който е поръчал снощи, но поръчката му все още да не е пусната?
вчера пуснах три. едната ще я доставят днес, втората утре, третата пише в четвъртък.
но блокираха пари и за трите.

някаква отстъпка ми предлага за всяко нещо по 4п за пантри.
дотук получих мейл за една. та като имам три поръчки дали 3 х4 ще получа или само 4?

# 456
  • София
  • Мнения: 940
980 и 981 са еднакви. Различават се само по цвят. По-ниска цена не съм срещала.

# 457
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
Какво пише на поръчката? Да ревизираш начинът на плащане ли? Пробвай да потвърдиш отново картата. Какъв мейл получи с причина за отказа за плащане? Евентуално да се свържеш с чата и да ги питаш какво става, ако нямаш причина за отказа.
Коте, още веднъж – мерси, че ми помагаш!

Ще се опитам да отговоря на въпросите ти, макар че този Amazon ми е някаква пълна каша на мен. ooooh! Всеки път се напрягам, като трябва да пазарувам оттам.

Мейлът, който получих снощи, малко след като направих поръчката, гласи:

"Your payment has been declined:
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days."


Същевременно, сумата за покупката е блокирана (изтеглена?) от картата ми. Т.е. явно всички детайли са вярно въведени.

Като вляза в профила си в Amazon, самата поръчка изглежда съвсем нормално – няма никаква индикация за проблем. В раздел Your Orders е, както споменах. Все още не е изпратена. Към нея има само следните 3 опции: Track Package, Cancel Items и Hide Order. Може да съм полудяла, но ми се стори, че по-рано през деня имаше и още една опция: Change Payment Method – но към момента този бутон липсва. Tired Много странно.

# 458
  • Сф
  • Мнения: 4 766
Здравейте и аз имам проблем с акаунта в амазон. Мин ден направих регистрация и поръчка, но след като избрах доставка и видях, че парите в картата ми не са достатъчни. След това регистрирах др имейл, направих същата поръчка (вече имам достатъчно пари) и уж вс наред. Получих имейл с номер на поръчка и като се опитах да вляза в акаунта не ми позволява и изписва да си проверя пощата, но там нямам нищо. От сметката ми са дръпнати само 2лв някъде. Немога да разбера какво става и не можах да намеря имейл, за да пиша само някакъв телефон. Някой със същия проблем?


Защо си регистрирала друг мейл? Трябвало е само да довнесеш пари в картата и да ъпдейтнеш в акаунта. Канселира ли първата поръчка? Двата лева са само блокирани, за да проверят дали е активна картата. Няма да ги изтеглят. Ако си вкарала точно сумата, колкото е поръчката, и са блокирали 2 лв отгоре, значи не ти стигат пак парите.

# 459
  • DE
  • Мнения: 9 068
Явно имат бъг в системата или някакъв проблем.
Преди малко поръчах два продукта с една карта, за единият имах имейл, че трябва да потвърдя метода за плащане. Плащам с тази карта от няколко години newsm78 при потвърждаване приема картата Thinking

# 460
  • София
  • Мнения: 695
според мен имаш пари, но са блокирани, т.е. свободните не са достатъчни и затова така ти изписва...

# 461
  • София
  • Мнения: 2 045

Много съм доволна от последните си поръчки
Поръчах за дъщеря ми раничка за плуване Trunki - събира цялата екипировка, гърба е мек, удобна е и най-важното водоустойчива, ако сложа вътре мокър бански и хавлии не пропуска вода.
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AZ0VV80/ref=ppx_yo_dt_b_a … ie=UTF8&psc=1
Благодаря за споделения линк. В момента раничката октопод е 10 паунда. Възползвах се.  Simple Smile

# 462
  • София
  • Мнения: 9 850
Скрит текст:
Какво пише на поръчката? Да ревизираш начинът на плащане ли? Пробвай да потвърдиш отново картата. Какъв мейл получи с причина за отказа за плащане? Евентуално да се свържеш с чата и да ги питаш какво става, ако нямаш причина за отказа.
Коте, още веднъж – мерси, че ми помагаш!

Ще се опитам да отговоря на въпросите ти, макар че този Amazon ми е някаква пълна каша на мен. ooooh! Всеки път се напрягам, като трябва да пазарувам оттам.

Мейлът, който получих снощи, малко след като направих поръчката, гласи:

"Your payment has been declined:
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days."


Същевременно, сумата за покупката е блокирана (изтеглена?) от картата ми. Т.е. явно всички детайли са вярно въведени.

Като вляза в профила си в Amazon, самата поръчка изглежда съвсем нормално – няма никаква индикация за проблем. В раздел Your Orders е, както споменах. Все още не е изпратена. Към нея има само следните 3 опции: Track Package, Cancel Items и Hide Order. Може да съм полудяла, но ми се стори, че по-рано през деня имаше и още една опция: Change Payment Method – но към момента този бутон липсва. Tired Много странно.
Явно са имали временен проблем с плащането (нещо при тях) и когато са опитали отново, този проблем е бил отстранен. Подготвя ти се поръчката за изпащане, след като са блокирали парите. Иначе отгоре на поръчката щеше да пише, че трябва да ревизираш метода за плащане и имаш точно този бутон, който сега ти липсва. Реално липсва, защото вече няма как да промениш метода на плащане, защото самото плащане е минало.

# 463
  • София
  • Мнения: 3 856
Скрит текст:
Какво пише на поръчката? Да ревизираш начинът на плащане ли? Пробвай да потвърдиш отново картата. Какъв мейл получи с причина за отказа за плащане? Евентуално да се свържеш с чата и да ги питаш какво става, ако нямаш причина за отказа.
Коте, още веднъж – мерси, че ми помагаш!

Ще се опитам да отговоря на въпросите ти, макар че този Amazon ми е някаква пълна каша на мен. ooooh! Всеки път се напрягам, като трябва да пазарувам оттам.

Мейлът, който получих снощи, малко след като направих поръчката, гласи:

"Your payment has been declined:
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days."


Същевременно, сумата за покупката е блокирана (изтеглена?) от картата ми. Т.е. явно всички детайли са вярно въведени.

Като вляза в профила си в Amazon, самата поръчка изглежда съвсем нормално – няма никаква индикация за проблем. В раздел Your Orders е, както споменах. Все още не е изпратена. Към нея има само следните 3 опции: Track Package, Cancel Items и Hide Order. Може да съм полудяла, но ми се стори, че по-рано през деня имаше и още една опция: Change Payment Method – но към момента този бутон липсва. Tired Много странно.
Явно са имали временен проблем с плащането (нещо при тях) и когато са опитали отново, този проблем е бил отстранен. Подготвя ти се поръчката за изпащане, след като са блокирали парите. Иначе отгоре на поръчката щеше да пише, че трябва да ревизираш метода за плащане и имаш точно този бутон, който сега ти липсва. Реално липсва, защото вече няма как да промениш метода на плащане, защото самото плащане е минало.

Точно така.

Някакви имейли нямаш ли на електронната поща?

# 464
  • Мнения: 416
Момичета, в чуденка съм за Румба - това добра цена ли е според вас, за тези, които следят. Какво мислите за тези 2 модела?
https://www.amazon.de/iRobot-Roomba-981-Reinigungsleistung-Teppi … 158RQ9786MQRVPGTX

https://www.amazon.de/dp/B07FQNN2MB/ref=psdc_3597120031_t3_B07B6GGJGV
981 моделът е за предпочитане, движи се системно, Е 5 е хаотичен.981 е добър специално за килими, разпознава ги и увеличава мощността.Аз скоро си купих 960 модела, излезе ми 830 лв с доставката до България, а тук цената варира от 1400 до 2000лв. Само 960 и 980 се движат систематично, сега не ми се търси да видя как се казваше системата точно.С една дума- 980 е робота : )Цената е повече от добра. Разликата в цифрите е заради цвета.

Последна редакция: вт, 16 юли 2019, 16:11 от deivi

Общи условия

Активация на акаунт