Препоръчайте инструктор и автошкола в София

  • 18 724
  • 28
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4 576
Как 8 наказателни? То максимума не беше ли 5?
Честито за взетия изпит, но целта на курса е да научи курсиста да шофира добре, не само да отбие номер като вземе изпита. Ако не се чувстваш сигурна в уменията си, не бързай да скачаш сама зад волана, вземи си някой спокоен приятел или близък за подкрепа и насоки. Но наистина спокоен, не само да ти създава излишно напрежение! Успех

# 16
  • Мнения: 3
Мисля дя запиша курса при Владимир Йорданов.

И как е? Че аз искам да сменям моят инструктор, а този е доста прехвален...

# 17
  • София
  • Мнения: 202
Още не съм го записала поради други причини.

# 18
  • София
  • Мнения: 248
Пишете на лично съобщение, мога да препоръчам моя инструктор.

# 19
  • Мнения: 2
Здравейте!
 Аз искам да препоръчам с две ръце моя инструктор. И да подкрепя предния пост, че не трябва да се вярва на ниските цени за курсове. Имайте предвид, че тук важи с пълна сила - "евтиното, излиза скъпо".

Моят инсттруктор е един зключително мил и добър човек и невероятен професионалист със страшно много опит зад гърба си.

Нямаше въпрос на който да не ми е




отговорил, винаги се е съобразявал с мен. В началото го помолих да караме на полигон или по-скоро на безлюдни и удобни места, докато свикна с предавки, скорост. И така излезнахме сред другите коли когато се почувствах готова и малко по-уверена. Допусках грешки - понякога малоумни, но един път не ми е повишил тон и не ми се е скарал, изключително благ човек. Отношението е много важно!
 Изкарах курсовете при него точно преди година.
Казва се Добрин Добрев. Ето тук можете да видите повече информация: http://www.dobrev-instruktor.free.bg/

Пожелавам късмет на всеки, на когото му предстоят.



Здравейте! Ще ми дадете ли контакт с него?
От първия път ли взехте изпита?

# 20
  • Мнения: 2
Пишете на лично съобщение, мога да препоръчам моя инструктор.

Ще ми дадете ли контакти? Търся свестен инструктор.
Благодаря!

# 21
  • София
  • Мнения: 3 150

Здравейте! Ще ми дадете ли контакт с него?
От първия път ли взехте изпита?

Здравейте, писах Ви лично съобщение. Добрин Добрев се казва инструктора ми.
Като цяло не се явих на изпит докато не се бях подготвила достатъчно добре. Аз си доплатих и допълнителни часове, учихме паркиране, минавахме всички елементи, които бяха на практическата част.

Листовките си ги взех също от първия път. Тях започнах да чета и решавам в самото начало на курса. След като прочетох учебника на ден решавах минимум по 30-тина листовки. Аз доста неща си записвах, то и инструктора ми даваше важни насоки.

БЧК-то също го минах по-рано, за да не го оставям за накрая.

# 22
  • Мнения: 3
Не мога да препоръчам, мога само да кажа: много внимавайте с автошколите. Имам поглед върху двама инструктора. Единият беше ужасен нервак и се караше за щяло и нещяло (Георги от MasterDrive на Дондуков). Другият беше доста по-спокоен, но и двамата провеждаха обучението така, че то да става бавно и неефективно, за да взема повече часове.

Тъпото е, че при всеки един от тях бих взел тройно повече часове ако виждах, че ме обучават добре. Както например го прави този британски инструктор от Conquer Driving:
https://www.youtube.com/watch?v=-BQPql8xs8w

В карането има доста тънкости, които е добре да се преподават, а не човек да ги открива в практиката. Някои хора никога не ги откриват.

В крайна сметка излиза, че човек трябва да се научи сам, след като го научат на някои от най-базовите неща.

След това си избираш едно каре с малки и тихи улици и правиш само леви завои докато не станат перфектни. Добре е улиците да са все пак двупосочни, за да се упражнява оставането в своята лента. Добре е също да има и улици с и без предимство. Повтаря се един час, два часа. На следващия ден пак. Ако трябва на третия ден пак.

После, като стане почти перфектно се минава на същото, но с десни завои пак на малките улички.

После трудността се увеличава, като се излиза за по една отсечка на голям булевард. След това се избира лесен маршрут по по-големи улици и се върти там. Готиното е, че като караш на едно и също място, свикваш, научаваш знаците и можеш да се фокусираш върху техниката и конкретната пътна обстановка.

Чак после може да се мине на кръгово движение и все повече каране на места, по които не е минавано преди това.

Друга препоръка, която мога да дам е шофьорският курс да се мине така, че да се вземе книжката в края на май или през юни. По този начин младият шофьор може след това да кара през юли и август, когато няма много движение. Говоря за София.

Ако говорите добре английски, силно препоръчвам Conquer Driving от YouTube. Имайте предвид също, че не всичко, което ви казват инструкторите може да се вземе за чиста монета. Георги от MasterDrive например, ужасно много държеше съединителят да се вдига много плавно до горе. Реално след като е мината точката на зацепване и съединителят е захванал, педалът на съединителя може да се вдигне бързо до горе и това по никакъв начин не вреди.

Последна редакция: ср, 17 юли 2024, 21:25 от Misho Iliev 604034

# 23
  • Мнения: 3
След това си избираш едно каре с малки и тихи улици и правиш само леви завои докато не станат перфектни. Добре е улиците да са все пак двупосочни, за да се упражнява оставането в своята лента. Добре е също да има и улици с и без предимство. Повтаря се един час, два часа. На следващия ден пак. Ако трябва на третия ден пак.

После, като стане почти перфектно се минава на същото, но с десни завои пак на малките улички.

Имах предвид първо само десни завои. После леви. Очевидно, ама все пак да уточня, че е грешка в първоначалния пост.

# 24
  • Мнения: 1
Присъединявам се към мнението за Мастър Драйв и конкретно за Георги Чолаков. В школата първо ми назначиха инструктор, който на 10тата минута на полигона излезе от колата да пуши и ме остави сама да си навъртам кръгчета. През останалото време си мълчеше и почти нищо не обясняваше. Помолих да ми го сменят и ми назначиха Георги.
Той за съжаление изобщо няма педагогически подход. Позволява си неуместни шегички, обиди, повишава глас и като цяло се отнася с теб не като с клиент, който му плаща пари за услуга, а като с малко глупаво дете. Създава неприятна, напрегната и нервна атмосфера, която е напълно недопустима, когато човек и без това се притеснява и страхува да шофира. Няколко пъти му казвах, че с крещене при мен не работи, но така и не ни се получи да се разберем.
Върнаха ми парите и с голям късмет намерих най-добрата инструкторка, която я препоръчвам с 2 ръце! Търпелива, спокойна, много приятна и разбрана. След часовете с Георги бях супер нервна и готова да се откажа да шофирам, но Криси успя да ми върне желанието и така с нея си взех книжката от 1 път, за което съм и изключително благодарна.
Казва се Кристина Янакиева, РИЛАЙ КА 2 е фирмата и

# 25
  • Мнения: 2
Здравейте, не записвайте шофьорски курсове в фирма Тано транс в София взимат Ви парите и не се научавате за това дето си плащате да Ви научат да карате, не стават. Карах в м вижан 19 и съм много доволна препоръчвам, ако искате да Ви научат да карате, а не просто да Ви вземат парите. За кратко време се научавате и се кара навсякъде в София при различни ситуации.

# 26
  • Мнения: 19
Само не го записвайте на евтините шофьорски курсове,че са голямо прецакване.Евтини цени ,но късат поне 5 пъти и като платиш по 180 лв за всяко късане  и ти излиза към 1500 лв.Като искаш да си сигурна на какъв инструктор ще попаднеш  изискай лична среща и виж какъв човек ще обучава детето ти.Добри инструктори почти няма ,повечето са изкуфели невротизирани старци.Звъниш и още по телефона може да ги познаеш,ако вдигне секретарка значи голяма фирма инструкторите не стават , бягай далече.Когато ти вдигне инструктро задължително питаш вие ли ще ме обучавате и искаш среща.Виждаш човека и си преценяваш.Добрите инструктори графика им е запълнен месеци напред и не е лесно да започнеш веднага,но поне получаваш добри шофьорски умения и не те стресират по време на обучението.
Напълно споделям мнението за евтините шофьорски курсове.Аз така изгорях с евтин шофьорски курс при автоинструктор Петър Сретенов .Евтиният шофьорски курс е за да те прецакат ,да те скъсат 2 пъти и накрая да ти искат пари за допълнителни часове.Проверете добре при кой се записвате.

# 27
  • Мнения: 3
Препоръчвам частните курсове с малко хора, защото обръщат повече внимание. Тези големите не ги интересува как се учиш. Само да минеш метъра. Наскоро един начинаещ се блъсна в едно BMW И отпред бъбреците му изпопадаха, направо не знам къде гледат тези инструктори.

# 28
  • Мнения: 1
Присъединявам се към мнението за Мастър Драйв и конкретно за Георги Чолаков. В школата първо ми назначиха инструктор, който на 10тата минута на полигона излезе от колата да пуши и ме остави сама да си навъртам кръгчета. През останалото време си мълчеше и почти нищо не обясняваше. Помолих да ми го сменят и ми назначиха Георги.
Той за съжаление изобщо няма педагогически подход. Позволява си неуместни шегички, обиди, повишава глас и като цяло се отнася с теб не като с клиент, който му плаща пари за услуга, а като с малко глупаво дете. Създава неприятна, напрегната и нервна атмосфера, която е напълно недопустима, когато човек и без това се притеснява и страхува да шофира. Няколко пъти му казвах, че с крещене при мен не работи, но така и не ни се получи да се разберем.
Върнаха ми парите и с голям късмет намерих най-добрата инструкторка, която я препоръчвам с 2 ръце! Търпелива, спокойна, много приятна и разбрана. След часовете с Георги бях супер нервна и готова да се откажа да шофирам, но Криси успя да ми върне желанието и така с нея си взех книжката от 1 път, за което съм и изключително благодарна.
Казва се Кристина Янакиева, РИЛАЙ КА 2 е фирмата и

Здравейте,
Знам че е малко стар този пост, но аз сега съм в същата ситуация в Master Drive и бих искала да сменя инструктура. Не ми излиза въпросната Кристина Янакиева в гугъл. Може ли повече информация как да я намерим? Тел?

Общи условия

Активация на акаунт