20 ОУ Тодор Минков 2019/2020 1 клас с немски език

  • 7 513
  • 43
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 487
Да подбутна темата,че следя и аз.
Актуално мнение за училището дали ще изрази някой?
За 1 клас се интересувам.

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 2 469
Здравейте,

Опитвам се да видя програмата за малките класове, но не намирам нищо  нищо.

Ще съм много признателна, ако някой който вече има опит оповести примерна програма!!!!

# 17
  • Мнения: 16
Здравейте!

И аз ще се радвам на информация по отношение на точките за прием. В района на 41-во сме, но бихме предпочитали 20-то тази година за първи клас.

Благодаря!

# 18
  • Мнения: 2
Здравейте,
Може ли някой да сподели кои са учителите, които преподават на 4ти клас тази година?
Как стои въпросът с точките, ако районът е 19то?
Благодаря предварително

# 19
  • Мнения: 356
Имам две дечица, едното учи в 20то 2ри клас, другото е 6ти клас в 22ро. Предполагам, че колкото деца толкова мнения ще чуете, затова ще се спра само на фактите. Към момента децата имат около 11 часа НЕ/ФЕ йато в това включвам самоподготовка. Програмата е следната. Сутришните часове се редуват БЕЛ, самоподготовка БЕЛ, МАТ, самоподготовка МАТ, НЕ, следва отдих и обяд и следобед имат НЕ, занимания по интереси, музика, изобразително изкуство. Като задължително избираеми жяха религия и НЕ.
От бъдещата 2021/2022 уч. година разбирам, че нещата се планира да се променят сутрин часовр, следобед занималня. Имате ли други въпроси?

# 20
  • Мнения: 2
Здравейте,

Благодаря Ви много за конкретния отговор.
А като сравнявате 20то и 22ро, какво можете да кажете като преимущества и слабости на двете.
Хубава вечер

# 21
  • Мнения: 15 534
Синът ми завърши 7-ми клас в 22-ро тази година. Училището вече не е това, което беше преди години. Новата директорка го скапа тотално за няколко години и съсипа всичко, което старата гради с години. Учителите 5 - 7 клас по БЕЛ и математика са дъното на дъното. Тази по БЕЛ явно има някакви проблеми, защото по време на часовете изведнъж изпада в истерии и избухва в плач. Учителката по математика сама не разбира какво преподава. Сегашната директорка е бивш психолог на училището и действа именно, като такъв - много е състрадателна към проблемите на децата, но е много, много далеч от преподаване и организация на учебния процес. Зам. директорката в начален етап е страхотна, но тази в прогимназията е пълен тапир и изобщо не й пука какво се случва с децата. Възникналите проблеми между децата изобщо не се отразяват, проблемните деца си правят, каквото искат и никой не се интересува от нищо. Директорката е насочила цялото си внимание към гимназията и натам е насочила целия учителски ресурс

20 -  ИОУ - в момента се опитват да премахнат целодневната форма на обучение и най-вероятно ще успеят да го направят обикновено, квартално училище, в което ще се учи до обяд, а следобед - занималня. Немския се учи добре само в определени паралелки, в които преподават старите учители. Но има паралелки, в които има голямо текучество на млади, неопитни учители, които постоянно се сменя. До колкото знам /нямам личен опит, а съм чувала на мнение на родители/ френските паралелки пък са супер зле.

Като цяло препоръчвам 20-то пред 22-ро

# 22
  • Мнения: 356
Явно всеки има различни впеталения. Баткото ми е 6 клас в 22ро и съм невероятно доволна от учителите по всички предмети. По БЕЛ Милушева, невероятен педагог, тестовете които прави са на ниво НВО. По МАТ Кукурешкова - обръща внимание, дава консултации, изпитва всички всеки час. Разбира се не е идеалния вариант, но на фона на впечатленията ми в 20то тук всеки преподавател си е на място. В това съждение включва човек и природа, история и англ. език. Аз лично обмисля премествсне на детето от 20то в 22ро след 4ти клас, ако не влезе в СМГ или НПМГ.

# 23
  • Мнения: 15 534
Явно има размествания на учители или нови попълнения, защото тези учители не преподаваха на 5-ти - 7-ми клас миналата година.

# 24
  • Мнения: 339
Синът ми завърши 7-ми клас в 22-ро тази година. Училището вече не е това, което беше преди години. Новата директорка го скапа тотално за няколко години и съсипа всичко, което старата гради с години. Учителите 5 - 7 клас по БЕЛ и математика са дъното на дъното. Тази по БЕЛ явно има някакви проблеми, защото по време на часовете изведнъж изпада в истерии и избухва в плач. Учителката по математика сама не разбира какво преподава. Сегашната директорка е бивш психолог на училището и действа именно, като такъв - много е състрадателна към проблемите на децата, но е много, много далеч от преподаване и организация на учебния процес. Зам. директорката в начален етап е страхотна, но тази в прогимназията е пълен тапир и изобщо не й пука какво се случва с децата. Възникналите проблеми между децата изобщо не се отразяват, проблемните деца си правят, каквото искат и никой не се интересува от нищо. Директорката е насочила цялото си внимание към гимназията и натам е насочила целия учителски ресурс

20 -  ИОУ - в момента се опитват да премахнат целодневната форма на обучение и най-вероятно ще успеят да го направят обикновено, квартално училище, в което ще се учи до обяд, а следобед - занималня. Немския се учи добре само в определени паралелки, в които преподават старите учители. Но има паралелки, в които има голямо текучество на млади, неопитни учители, които постоянно се сменя. До колкото знам /нямам личен опит, а съм чувала на мнение на родители/ френските паралелки пък са супер зле.

Като цяло препоръчвам 20-то пред 22-ро
Моето дете е в 20 ОУ с ФЕ и съм много доволна от преподавателката. Мога дори да кажа, че детето ми е по-добре с ФЕ, отколкото с БЕЛ /естествено като отчитам факта, че БЕЛ му е майчин език/, по-бързо напредва и по-лесно усвоява по ФЕ.

# 25
  • София
  • Мнения: 723


20 -  ИОУ - в момента се опитват да премахнат целодневната форма на обучение и най-вероятно ще успеят да го направят обикновено, квартално училище, в което ще се учи до обяд, а следобед - занималня. Немския се учи добре само в определени паралелки, в които преподават старите учители. Но има паралелки, в които има голямо текучество на млади, неопитни учители, които постоянно се сменя. До колкото знам /нямам личен опит, а съм чувала на мнение на родители/ френските паралелки пък са супер зле.

Като цяло препоръчвам 20-то пред 22-ро

здравейте,
да, в момента наистина се предвижда евентуална промяна на формата на целодневното обучение в 20-то у-ще.  То винаги е било с целодневна форма ( поне от последните 10-тина години). Целодневното обучение обаче има две форми: смесена форма ( както е в момента: редуване на часове, самоподготовка, занимания по интереси, активен отдих, после занимания по интереси, учебни часове и тн.) и другата: учебни часове преди обяд, по обяд активен отдих, а следобед: занимания по интереси и самоподготовка, както беше преди 4 години. До този момент и двете форми са били задължителни, тъй като част от часовете по ЧЕ ( НЕ/ФЕ) се водят като занимания по интереси, за да може да се натрупа този голям хораруим - например 13 часа в първи клас, при предвидени само 3 като факултативни часове при обикновените у-ща, затова и в повечето може въобще да няма чужд език за 1-ви клас.
 Т.е. не се разбиват и смесват класовете като в другите у-ща за следобед, а следобед са си същите класове, но евентуално с друг педагог, а не класният ръководител както в момента. Но това пак е целодневна форма на обучение.

# 26
  • Мнения: 15 534
Много добре съм запозната с това, което предвиждат да направят в училището. Проблемът е, че часовете по самоподготовка, които сега са веднага след основния час и децата могат веднага да усвоят взетия материал с титулярния учител, ще бъдат преместени следобед и ще се водят от друг учител немскоговорящ или френскоговорящ. Дори беше споменато, че може да се назначат студенти за следобедните часове по самоходготовка, което е пълен абсурд.
Истината е, че в много малко училища в София се учи по начина, по който се учи в момента в 20 ИОУ. И голяма част от родителите са искали точно такъв начин на обучение. Отделно е много некоректно към родителите да се сменя този учебен план, след като сме били уведомени при постъпване в училището, че ще се пропадава именно така. Редно е, ако искат да правят промени, тези промени да се въведат за бъдещия 1-ви клас и да започне от тях, а тези, които са заварено положение да си продължат по старата система. Така родителите на бъдещите първокласници ще бъдат уведомени по какъв начин ще учат децата им, както бяха уведомили нас.

# 27
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 275
Може ли да попитам с какъв бал приемат в 20-то училище в първи клас? Чудя се дали изобщо да се занимавам с кандидатстване, живеем наблизо, но сме съседен район. Благодаря!

# 28
  • Мнения: 15 534
В 20 ИОУ се приема, както във всяко друго училище - по адрес попадащ в района на училището или съседен на него. Няма бал за прием, защото няма входен тест. При нас има приети деца от съседни райони. Дъщеря ми я приеха и в 22 СЕУ въпреки, че сме в съседен район. Но я записахме в 20 ИОУ, защото сина ми завърши 7-ми клас в 22 СЕУ и изобщо не бях доволна от прогимназиалния етап там. Отделно варианта сутрин училище, следобед занималня 1 - 4 клас беше под всякаква критика, което наложи да го спра от занималня в 3-ти клас.
Но пък в другата тема прочетох, че има нови учители в прогимназията и родителите са доволни от тях - явно директорката там все пак е взела някакви мерки, за да подобри нещата

# 29
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 275
Има класиране по точки за прием в първи клас, затова използвах думата бал. Иначе знам как става приема - имам по-голямо дете, което учи в друго училище в центъра, но за съжаление не съм очарована.  Има училища, в които не приемат, ако нямаш уседналост 3 години, за съседен район и дума не може да става.

Благодаря за отговора.

Общи условия

Активация на акаунт