СЕДМИ КЛАС. Втора изпитна 10.06 - 20.06.2019

  • 91 634
  • 2 288
  •   1
Отговори
# 90
# 91
  • София
  • Мнения: 16 207
Да не отделят черновата от беловата! Flushed Сега вече със сигурност може да се каже, че няма да им стигне времето, ако пишат чернова на преразказа. Титани на мисълта са тези хора, титани! Smirk

# 92
  • Мнения: 1 217
Ха-ха, тези хора нормални ли са? Още затруднения защо не измислят? Да обръщат 200 пъти черновата. И грешки ще допуснат и време няма да има.

# 93
  • София
  • Мнения: 16 207
Даам, страшно прелистване ще стане. А вие се притеснявахте за шума от шоколадчетата. Joy

# 94
  • Sofia
  • Мнения: 5 108
Хора, ей тази нощ съм се сетила точно за този проблем. Замислих се, че не трябва нищо да се отделя и си представих как прелистват за отговорите Confounded Боооже, дали ще хване декиш това писмо в толкова кратък срок????
Отивам пак да чета инструктажа - най-вероятно всичко е написано. Едит: не става ясно. Питах детето - Веди са казали, че не знаят дали ще може да се отделят.

Mrs Jan, много благодаря за биографичните въпроси! Ще го препитам с по-лесните, ако остане време.

Последна редакция: вт, 11 юни 2019, 07:22 от aniK

# 95
  • Мнения: X
Четох вчера един файл със записки от работната среща за София. Даже питах тук дали някой е бил на мероприятието. Та в този файл присъства следния текст:
ВАЖНО: Подредбата в свитъка е 2 листа за белова, а под тях 2 листа за чернова захванати с телбод. Това ще създаде неудобство на учениците при прехвърляне на написаното от черновата към беловата. Не трябва да откъсват листове, въпреки неудобството. Все пак, ако се случи не бива да се захващат наново, а да се подредят в реда, по който са били отпечатани. За улеснение има номериране на страниците.
Не му обърнах много внимание, тъй като въпросният файл изобилстваше от други смущаващи инструкции като например тази - Откъсват ИБ (листът е с перфорация) и записват имената си с печатни букви без да има други листове под тях, за да не се отпечата информация за тяхната самоличност. Слагат ИБ в малкия плик без да го запечатват. ( ИБ е идентификационната бланка).

Да, но в инструктажите, одобрени със заповед РД 09-4026, на няколко места се напомня бланката да не се отделя от листа с указанията за работа до момента на окончателното приключване на работата.

Беше споменато също, че формулите са неразделна част от изпитните материали и влизат в плика заедно с листовете за модул 2.
За тях в инструктажите също изрично е упоменато, че НЕ се поставят в индивидуалния плик за изпитната работа.
Има и други подобни разминавания.

Та, въпросът е кому е нужно това с листовете, след като в началото на процедурата по засекретяване техният брой, еднозначна принадлежност към дадена изпитна работа и подредба отново се проверяват и подредената в определена последователност изпитна работа се захваща с телбод в долния ляв ъгъл. Освен това, какво се случва с допълнителнителните листове за чернова, ако ученикът е използвал такива?

Последна редакция: вт, 11 юни 2019, 08:11 от Анонимен

# 96
  • Мнения: 1 588
Аз не мога да схвана.... не е ли така - имат лист, на който пише чернова и после прехвърлят на друг лист белова... или пръдължават след черновата на същия???? Това ли искат от мон - заради сканирането ли?

# 97
  • Мнения: X
Дано таблицата помогне на някое дете. Моето засега не мога да го накарам да уважи труда ми. Frowning1
И аз подозирам, че няма да мога. Моят си снощи се провали с гръм и трясък на картите. Много е изморен, даже не ги минахме целите. Пратих го да прочете някое и друго стихотворение и до там. Не знам какво успя, сутринта гледах учебника, отворен на Неразделни, надявам се да е успял с Чинтулов, На прощаване и Опълченците. Ама то спящ в 9:30.... май трябваше да го пратя да спи.

Паниката относно листове, пликове, химикалки и т.н. е абсолютно излишна.

Последна редакция: вт, 11 юни 2019, 08:21 от Анонимен

# 98
  • Sofia
  • Мнения: 5 108
Момичета, някой беше питал, но не получи отговор, а аз също искам да съм сигурна - как се вкарва пропуснат текст в преразказа, без да се смята за подсказка? Синът ми слага звездичка на мястото и отдолу дописва за звездичката.

Последна редакция: вт, 11 юни 2019, 08:57 от aniK

# 99
  • Мнения: X
То всъщност по математика няма чернова и белова. Както и да е, моят мързел не пише, точките си ги изкарва от първи път, каквото напише на първо писане това му е -или знае, или не. Добре, че не сме го натискали за чернови - и аз, и учителките му.
Ани, предвид горното, не мога да помогна. Ще попитам утре госпожата, проверител е. Предишният път ми отговори много уклончиво-демек По-добре да не добавя.

# 100
  • София
  • Мнения: 1 287
АниК госпожата им е казала, ако е по-дълго изречението, което искат да вмъкнат, да поставят цифра на мястото и отдолу под текста със същата цифра да го допишат. Ако е само дума, с чавка над реда.

# 101
  • Sofia
  • Мнения: 5 108
Да, с цифра също съм виждала. Уф, то да не добавя, ама ако се наложи....

# 102
  • София
  • Мнения: 12 128
Добре де всички тези символи звездички,цифри и т.н. няма ли опасност да се счетат за знак към проверяващия?
Извинявам се за глупавия въпрос!

Последна редакция: вт, 11 юни 2019, 09:17 от Ali97

# 103
  • Мнения: 12 909
Има ли някъде инфо колко са анулираните работи от предни години? И не се ли престараваме малко с тия знаци - 90% от нормалните деца едва ли изобщо се задълбават толкова, а не знам дали е толкова огромен процента на анулираните...

# 104
  • Мнения: X
Да, с цифра също съм виждала. Уф, то да не добавя, ама ако се наложи....
Нищо не разбрах от нашата учителка. Каза, че вчера на инструктажа на децата са им казали. Звъня на моя синковец, питам го - нищо не били казали. То не му било нужно, не се сещал неща допълнително. С чингел се опитах да му изкопча нещо - не стана. Ще питаме в четвъртък на родителската явно.
Престараваме се с много неща вече.

Моят ми каза, че всичко е разбрал. Доверявам се, каквото разбрал - разбрал, за него си е.

Общи условия

Активация на акаунт