Плюсове и минуси на кварталите в София - 6

  • 36 682
  • 823
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 2 478
Таис, не кеся в молове и аз, като отправна точка само ти го казах Simple Smile.

В Борово на Родопски извор имам близки приятели до 34-то училище.
Много ми е интересно от януари, предполагам, като пуснат метрото и Житница, ще има ли подобрение в трафика, поне малко да се отпуши Гешов сякаш, ще видим.

Poppea, съгласен донякъде, с разликата, че плебса не търпя отдавна в градския, сещаш се - миризми, субекти, пенсионери, бутаница, викащо-крякащи ученици, цигани, всякакви други. Имам възможност да избягвам пиковите сутрин и следобед, та не се оплаквам, и за мен идеалната среда е - където са зоните паркирам на Вардар или К.Величков буферната зона от другата страна на Д.Петков и с метрото - центърът и Лозенец, навсякъде другаде с колата. Сега като започне сезонът ще видя какво ще е  Tired. Предполагам разбираш въпросът не ми е в левчетата, а в теснотията и неуредеността.
Всеки случай в колата си е друго, не се каляш, не те вали дъжд, климатик, чисто ти е.

# 646
  • Мнения: X
Poppea, съгласен донякъде, с разликата, че плебса не търпя отдавна в градския, сещаш се - миризми, субекти, пенсионери, бутаница, викащо-крякащи ученици, цигани, всякакви други. Имам възможност да избягвам пиковите сутрин и следобед, та не се оплаквам, и за мен идеалната среда е - където са зоните паркирам на Вардар или К.Величков буферната зона от другата страна на Д.Петков и с метрото - центърът и Лозенец, навсякъде другаде с колата. Сега като започне сезонът ще видя какво ще е  Tired. Предполагам разбираш въпросът не ми е в левчетата, а в теснотията и неуредеността.
Всеки случай в колата си е друго, не се каляш, не те вали дъжд, климатик, чисто ти е.
Съгласна съм, метрото е най-добрият вариант на ГТ. Не знам как го виждаш ти, но моите наблюдения са, че час пикът в София стана от 7:30 до 19:30 нон-стоп - поне това виждам аз около Семинарията, Драган Цанков, Св Наум и в центъра. Сега е все още рехаво, след 16-ти ела гледай. Аз съм пешеходец, но дори и така гледам да избягвам големите артерии, а вървя по малките улички.
До центъра и до офиса си ходя пеш, навсякъде другаде с метро или такси, с кола само уик-ендите понякога на голям пазар, и извън града. Ако трябваше редовно да пътувам до бизнес парка, щях да ползвам метро. Споделям го, защото е действителен опит - ако си позициониран на добро място (и това може да е на много места в София, навсякъде в центъра или където стига метро), ежедневното каране на кола спокойно може да отпадне. Разбира се, че ще имаш кола, просто няма да се налага всеки ден да я караш из София. И това място е напълно възможно да е тихо и зелено, и не говоря само за Лозенец, има достатъчно такива места в София и вече сме ги споменавали много пъти в дискусиите.
С интерес ще чакам на Нико впечатленията от придвижването Драгалевци-център през сезона с кола, макар и не в час пик. Моите не-лични наблюдения са (от приятелско семейство в центъра на Драгалевци), че зимата по всяко време този маршрут е много задръстен.

Последна редакция: нд, 15 сеп 2019, 10:07 от Анонимен

# 647
  • Мнения: X
Poppea, съгласен донякъде, с разликата, че плебса не търпя отдавна в градския, сещаш се - миризми, субекти, пенсионери, бутаница, викащо-крякащи ученици, цигани, всякакви други. Имам възможност да избягвам пиковите сутрин и следобед, та не се оплаквам, и за мен идеалната среда е - където са зоните паркирам на Вардар или К.Величков буферната зона от другата страна на Д.Петков и с метрото - центърът и Лозенец, навсякъде другаде с колата. Сега като започне сезонът ще видя какво ще е  Tired. Предполагам разбираш въпросът не ми е в левчетата, а в теснотията и неуредеността.
Всеки случай в колата си е друго, не се каляш, не те вали дъжд, климатик, чисто ти е.
Съгласна съм, метрото е най-добрият вариант на ГТ. Не знам как го виждаш ти, но моите наблюдения са, че час пикът в София стана от 7:30 до 19:30 нон-стоп - поне това виждам аз около Семинарията, Драган Цанков, Св Наум и в центъра. Сега е все още рехаво, след 16-ти ела гледай. Аз съм пешеходец, но дори и така гледам да избягвам големите артерии, а вървя по малките улички.
До центъра и до офиса си ходя пеш, навсякъде другаде с метро или такси, с кола само уик-ендите понякога на голям пазар, и извън града. Ако трябваше редовно да пътувам до бизнес парка, щях да ползвам метро. Споделям го, защото е действителен опит - ако си позициониран на добро място (и това може да е на много места в София, навсякъде в центъра или където стига метро), ежедневното каране на кола спокойно може да отпадне. Разбира се, че ще имаш кола, просто няма да се налага всеки ден да я караш из София. И това място е напълно възможно да е тихо и зелено, и не говоря само за Лозенец, има достатъчно такива места в София и вече сме ги споменавали много пъти в дискусиите.
С интерес ще чакам на Нико впечатленията от придвижването Драгалевци-център през сезона с кола, макар и не в час пик. Моите не-лични наблюдения са (от приятелско семейство в центъра на Драгалевци), че зимата по всяко време този маршрут е много задръстен.
Днес в един на обяд стигнах до Витошка за 12 минути. Разбира се в неделя по обяд е нормално да  няма почти никакво движение, а и аз карам с една идея по-бързичко. Спомням си, че примерно май месец дори през седмицата в 3 следобед се стигаше сравнително бързо. Разбира се не за 12 минути. Утре ще засека. За първия учебен ден София би трябвало да е абсолютно пълна.

Последна редакция: нд, 15 сеп 2019, 15:27 от Анонимен

# 648
  • Мнения: 5 639
Ако ще засичаш пак по обяд, няма да си представителна извадка.
Засечи все едно почваш работа на Витошка в 8,30. Ще си ми полезен, с благодарност.

# 649
  • Мнения: X
По това време спя. Ние лягаме късно и съответно ставаме сравнително късно. Обикновено излизаме между 13.00 и 15.00. Затова лично на мен Драгалевци ми е удобно място за живот. А и казано честно са малко дните, през които не стъпваме в апартамента на НДК. Доста често ни се случва да се приберем там за 2-3 часа преди вечерното излизане и реално се прибираме в Драгалевци след полунощ. А тогава пък съвсем няма движение и се стига супер бързо. Съжалявам, че няма да съм ти полезен. Сигурен съм, че шофирането по време на час пик е доста неприятно.

Последна редакция: нд, 15 сеп 2019, 15:43 от Анонимен

# 650
  • Мнения: 2 478
Мда, до график си е и рутина, който може -> избягва и обръща интервалите на работа, сън и шофиране, но това са малко хора. Болшинството се бутат, защото са 9.00-18.30 на работа. Слагаме преминаващите, транзитите и ето ти трафикът.

И аз се нахойках за днес, като си паркирах на "моето" си място - > широко, лесни маневри, без под дървета, без кал, без колела върху бордюр, асфалт, лесно излизане, и не мърдам, като ще наблюдавам довечера да видя какво ще стане, много ми е интересно. Повечето са си тук, но сякаш не съвсем.

Вече не паркирам пред входа ми, защото ми писна да внимавам да не жулна някой и себе си, да си "кълча" хидравликата, нищо че е нова, а пред успоредния съседен блок, където е два пъти по-широко. Иначе се влиза по уличка, но няма места, всеки с по 2-3 коли, че и 5. Комшията ми се чуди и ми вика дали верно там ще паркирам вече, там ми. Не ми е проблем да походя 30 метра, голямата работа, но пък излизаш по-бързо и на широко си отварям врати, чистя си стъкла, гледам си двигателя, сипвам си масло, това-онова.

Последна редакция: нд, 15 сеп 2019, 17:02 от FragranceFanatic

# 651
  • Мнения: 5 639
Хубаво е да си собственик на нощно заведение. Защото този режим няма друго разумно обяснение.
Чисто физически е глупаво, а не ми изглеждаш такъв.

# 652
  • Мнения: 18 498
Скрит текст:
Мда, до график си е и рутина, който може -> избягва и обръща интервалите на работа, сън и шофиране, но това са малко хора. Болшинството се бутат, защото са 9.00-18.30 на работа. Слагаме преминаващите, транзитите и ето ти трафикът.

И аз се нахойках за днес, като си паркирах на "моето" си място - > шороко, лесни маневри, без под дървета, без кал, асфалт, лесно излизане, и не мърдам, като ще наблюдавам довечера да видя какво ще стане, много ми е интересно.
Повечето са си тук, но сякаш не съвсем.

По магазините са, подготвят учениците. Утре е денят на истината.


И, за да сме по темата за кварталите Simple Smile - преди избори пак обещават велоалея по старата жп линия между гара Пионер и Слатина - https://www.24chasa.bg/novini/article/7654306
Толкова пъти съм чувала това обещание... сигурно само обещещанията "АМ Хемус ще бъде готова до..." са повече.

Иначе е хубава идея - пълен кръг в София - до Западен и Северен парк, -  с велоалея и пешеходна.

# 653
  • Мнения: 2 478
На мен ли ми говориш, Notaris?
Какъв режим? Не съм казвал какъв е моят режим, коментирам глобално, аз не съм важен.

Emma, хубава идея, да, още повече, че Хемус и връзката с цяла Северна България през Търново до Варна, я чакаме 30 г.
А да видим до края на мандата ще има ли движение по въпроса, ако не, да ги изриваме, но не е толкова лесно, държат всичко и пращат "машите" на "неполиткоректните".

# 654
  • Мнения: 5 639
Не на теб. Не спомням да си казвал, че ставаш в 12,00 часа.

# 655
  • Мнения: X
Не на теб. Не спомням да си казвал, че ставаш в 12,00 часа.
 Нормално е когато човек  стане в 10.00 да пие кафе и да закуси. После да се помотае или поработи малко преди да излезе да обядва. Когато не ходиш на работа няма нужда да излизаш веднага след като се събудиш. П.П. Добре знам, че най-качествения сън е между 22.00 и 01.00 часа, но уви отдавна не ми се е случвало да си легна в 10 вечерта.

Последна редакция: нд, 15 сеп 2019, 21:46 от Анонимен

# 656
  • Мнения: 5 639
Извинявай, не знаех, че си пенсионер. Знам колко време е пътят в 8 сутринта от Проя до Витошка и Патриарха, просто се чудех дали може под 40 минути, зимата почти час да се вземе. Дори и да обикаляш през Киноцентъра.

# 657
  • Мнения: X
“Пенсионирах” се на 33 години. Предпочетох да изкарвам по-малко пари, но да разполагам изцяло с времето си. От тогава работя значително по-малко и най-вече където и когато поискам.

Последна редакция: пн, 16 сеп 2019, 04:21 от Анонимен

# 658
  • Мнения: 9 776
В днешния празничен за града ден една снимка за спомен от 1981 г. от един от вървежните в момента квартали

# 659
  • Мнения: 6 148
Ох, Таис, от 17 години живея в Борово. В периметър от 500 метра има 4 строежа - прашоляк и затворени улици през ден. Тази година разгеле се сетиха да почнат да пооправят тротоарите, но само в долната част към бул. Гоце Делчев, нагоре към Каблешков е пълна скръб - разбито, натрошено, няма къде да стъпиш. Правят уж и паркоместа нови, но проблема в квартала с паркирането е толкова сериозен, че и 10-етажен паркинг не би ни оправил. Общо взето Борово въобще не е това, което беше някога. Сега само по главата ми не се строи и паркира. Зимата пък се затлачва с мъгли и смог от няколко години. Една миниатюрна детска площадка цяло лято я правят, вероятно за Коледа ще режат лентата.

Общи условия

Активация на акаунт