СЕДМИ КЛАС. Точките ще проверим, паралелките ще подредим 20.06 - 30.06.2019

  • 124 285
  • 2 478
  •   1
Отговори
# 1 815
  • София
  • Мнения: 1 287
Моля и някой друг, който е ходил да гледа да сподели. Няма ли учител там, който би обяснил на какво се дължи липсата на точка.
При нас липсва също една точка, но аз допускам, че детето не е разписало добре 25в и оттам се губи, тъй като още като свърши изпита се оплака, че не й е стигнало мястото и много сбутано е написала решението.
Иначе много точна преценка от нейна страна за представянето й. Веднага  след изпита, като си свери отговорите със съучениците  си, си откри техническата грешка в 22зад
Скрит текст:
и започна Чипровската трагедия Simple Smile
, а за другите задачи категорично ми каза, че са й верни. Аз така се бях ядосала, че въобще и не ги проверявах, но тя се оказа абсолютно точна в преценката си.
За БЕЛ обаче определено очакваше повече и малко се изненада от резултата. Там няма грешки на теста, а за тезата и преразказа  няма шанс да се докаже кой крив, кой прав. Иска да ходи да гледа, но не знам дали да й го причинявам това. Достатъчно се беше разстроила след изпита по математика. Искам по-скоро да свършва всичко. Писна ми малко.

# 1 816
  • Варна
  • Мнения: 1 145
Днес сутринта за последен път закарах дъщеря ми в това училище. Изпращайки я с поглед, си спомних какво пате с огромна раница беше преди повече от седем години. И ми стана едно такова...хем мъчно, хем гордо. Много особено и хубаво чувство.

# 1 817
  • Мнения: X
1. Правилно ли съм разбрала от прочетеното, че ако детето иска да ходи в чужбински университет е по-добре да запише общообразователна паралелка, вместо профилираща, защото така има по-голям шанс да има в дипломата си предмети, които му трябват? Това за профилиращите важи ли още повече за професионалните гимназии?
Паралелките са или профилирани, или професионални.

# 1 818
  • Там, където мечтите се сбъдват
  • Мнения: 836
1. Правилно ли съм разбрала от прочетеното, че ако детето иска да ходи в чужбински университет е по-добре да запише общообразователна паралелка, вместо профилираща, защото така има по-голям шанс да има в дипломата си предмети, които му трябват? Това за профилиращите важи ли още повече за професионалните гимназии?
2. Другата седмица за заявлението - ако си за професионална паралелка сканираш медицинско. За всички други сканира ли се нещо или те балообразуващите оценки си ги имат в системата? Училищата, които искат медицинската бележка, я искат при записването или още със заявлението се сканира? Да не се окажем неподготвени другата седмица 3-5 юли Simple Smile

Какво означава общообразователна паралелка, не са ли вече всички паралелки с профили? Да нямате предвид професионална такава, които са бившите техникуми? Моят съвет е, не се опитвайте да планирате за след 5 години, следвайте желанията на детето, те са важни.

# 1 819
  • София
  • Мнения: 2 744
Вероятно става дума за допълнителните листове за чернова, които не се поставят в индивидуалния плик. Белова не дават допълнително.

Благодаря, то тогава излиза, че проверяват оригиналната чернова, а допълнителната не я проверяват.

# 1 820
  • София
  • Мнения: 531
1. Правилно ли съм разбрала от прочетеното, че ако детето иска да ходи в чужбински университет е по-добре да запише общообразователна паралелка, вместо профилираща, защото така има по-голям шанс да има в дипломата си предмети, които му трябват? Това за профилиращите важи ли още повече за професионалните гимназии?
2. Другата седмица за заявлението - ако си за професионална паралелка сканираш медицинско. За всички други сканира ли се нещо или те балообразуващите оценки си ги имат в системата? Училищата, които искат медицинската бележка, я искат при записването или още със заявлението се сканира? Да не се окажем неподготвени другата седмица 3-5 юли Simple Smile

На 1 страница в темата има подробно описание на процеса на подаване на заявления за кандидатстване.

Вероятно става дума за допълнителните листове за чернова, които не се поставят в индивидуалния плик. Белова не дават допълнително.

Благодаря, то тогава излиза, че проверяват оригиналната чернова, а допълнителната не я проверяват.

Това беше обсъждано - ако се дава допълнителна чернова, тя е с печат на училището и не се поставя в плика с изпитните материали за проверка, а се предава на квестора.

# 1 821
  • София
  • Мнения: 6 761
Благодаря, то тогава излиза, че проверяват оригиналната чернова, а допълнителната не я проверяват.
Допълнителните листове за чернова са с печат на училището и въобще не се поставят в плика, а се предават на квестора, така че няма как да се проверяват. Те са само за удобство на ученика.

# 1 822
  • Мнения: X
Днес сутринта за последен път закарах дъщеря ми в това училище. Изпращайки я с поглед, си спомних какво пате с огромна раница беше преди повече от седем години. И ми стана едно такова...хем мъчно, хем гордо. Много особено и хубаво чувство.
Аз не изпратих, той си тръгна сам от вкъщи, но ми се сви сърцето.
Малката поема първи клас в същото училище от есента, няма да ми е толкова тегаво.
Съгласна съм, че е много важно училището да е с атмосфера, но къде има такава? СМГ, НПМГ, Конското, еврейското, АК, НГДЕК. Има ли друго място, в което има специфичен училищен дух? Моят страх е от отзивите, че всички софийски ЕГ - перални, Луизиана, 73-то...са с твърде свободен дух /бягам от думата разпасани/.
Луизиана и първата пералня.

# 1 823
  • София
  • Мнения: 2 744
mimiska, Mrs Jan, сетих се  като го казахте, но то като не ти е близко като случай и не го помниш. После като прочетеш и изскача от мозъчното поле.

Лошото е, че квесторите не са обяснили на детето, че е така. Момчето пише широко - това помня, че го обсъждахме като възможен проблем. Което е адски тъжно.



# 1 824
  • Мнения: 475
Ще ходим да си гледа работите младежа. Аз не мислих да си го причиняваме, но учителите ни посъветваха все пак да проверим дали пък не са допуснали някоя техническа грешка проверяващите. Та кажете, моля, какво се счита за техническа грешка? Аз освен варианта да не са му сумирали правилно точките от отделните задачи, за друго не се сещам Rolling Eyes

# 1 825
  • София
  • Мнения: 6 761
Та кажете, моля, какво се счита за техническа грешка? Аз освен варианта да не са му сумирали правилно точките от отделните задачи, за друго не се сещам Rolling Eyes
Преди може да е имало грешки от грешно сумиране, но сега с онлайн проверяването не би трябвало. В случая проверяващия само присъжда точки за отделните задачи, а компютъра сумира.

# 1 826
  • Пловдив
  • Мнения: 2 800
Като не съм в сферата на образованието, може и да не си задавам точно въпроса. Имам предвид следното - примерно детето учи в езикова гимназия (нея условно наричам общообразователна, защото езикът не е нещо специфично) или в математическа, но с програмиране/биология (не е ли това профилирана?),или в професионална гимназия (тук в Пловдив примерно Търговската). По какъв начин това влияе на възможностите за учене после, защото планът за изучаване е коренно различен. Коментирали сте назад в темата, но не съм сигурна, че съм разбрала на 100%.
А другия ми въпрос за заявлението - така и не открих отговор в указанията за онлайн кандидатстване, затова и питам.
Тези от вас, които ходите да си гледате работите, има ли шанс за корекция в точките, ако е по тяхна грешка, или си оставате само с разочарованието?

# 1 827
  • Мнения: 338
Много интересно какво разнообразие от хора има. Моята си седи в къщи, слуша си K-POP и си танцува. Даже не знае съучениците й какви точки са изкарали...
По повод кое училище е по-по-най-, за мен водещо е средата в тези училища. А да се твърди, че в ЕГ-тата в София (НЕГ, АЕГ, Исп и ФР) няма среда е меко казано смешно. Големият ми син сега завърши 91-во, до 7-ми клас беше в СМГ и повечето му приятели и досега са от там - еми... няма такива деца. Умни, възпитани. Естествено, че правят простотии от време на време, но това си е в реда на нещата. Ако децата ви имат достатъчно висок бал, за да могат да избират - няма значение в кое от водещите училища ще учат от гледна точка на средата и децата, с които ще са там. Изборът трябва да направят според това, какво им се учи, къде са им интересите.

# 1 828
  • Мнения: 1 032
Днес сутринта за последен път закарах дъщеря ми в това училище. Изпращайки я с поглед, си спомних какво пате с огромна раница беше преди повече от седем години. И ми стана едно такова...хем мъчно, хем гордо. Много особено и хубаво чувство.
Аз не изпратих, той си тръгна сам от вкъщи, но ми се сви сърцето.
Малката поема първи клас в същото училище от есента, няма да ми е толкова тегаво.
Съгласна съм, че е много важно училището да е с атмосфера, но къде има такава? СМГ, НПМГ, Конското, еврейското, АК, НГДЕК. Има ли друго място, в което има специфичен училищен дух? Моят страх е от отзивите, че всички софийски ЕГ - перални, Луизиана, 73-то...са с твърде свободен дух /бягам от думата разпасани/.
Луизиана и първата пералня.

първата пералня английската ли е?

# 1 829
  • Мнения: X
Като не съм в сферата на образованието, може и да не си задавам точно въпроса. Имам предвид следното - примерно детето учи в езикова гимназия (нея условно наричам общообразователна, защото езикът не е нещо специфично) или в математическа, но с програмиране/биология (не е ли това профилирана?),или в професионална гимназия (тук в Пловдив примерно Търговската).
Езиковите гимназии са профилирани  гимназии с основен профил чуждоезиков. Третият и/или четвъртият профилиращ предмет може също да е информатика или биология. Нищо не пречи пък в профил природоматематически езикът да е профилиращ.

Общи условия

Активация на акаунт