Oriflame 2019 / 2021 - тема за клиенти и консултанти

  • 39 204
  • 698
  •   1
Отговори
# 615
  • Перник
  • Мнения: 4 863
Здравейте, имате ли мнение за бояте за коса на Орифлейм? Покрива ли, трайна ли е?

Доколкото ми е известно, Орифлейм не предлага боя за коса.

# 616
  • Мнения: 76
Благодаря! Може да бъркам. Все ми се струва, че преди съм я виждала в каталози.

# 617
  • Мнения: 269
Благодаря! Може да бъркам. Все ми се струва, че преди съм я виждала в каталози.

В ейвън има боя за коса.

# 618
  • Мнения: 176
Привет, дами!
Въпросът ми  е относно мостра за червило и съответно същият нюанс червило:
Как или къде може да се види на кой код/серия/ червило отговаря номер на мострата? Благодаря!

# 619
  • Мнения: 269
Привет, дами!
Въпросът ми  е относно мостра за червило и съответно същият нюанс червило:
Как или къде може да се види на кой код/серия/ червило отговаря номер на мострата? Благодаря!

От падналото меню избирам мостри, и от там вече търся кое червило искам, и гледам по името на самия цвят.

# 620
  • Мнения: 176
Привет, дами!
Въпросът ми  е относно мостра за червило и съответно същият нюанс червило:
Как или къде може да се види на кой код/серия/ червило отговаря номер на мострата? Благодаря!

От падналото меню избирам мостри, и от там вече търся кое червило искам, и гледам по името на самия цвят.
Благодаря, но на мострата е изписан номер 336, а няма червило с толкова кратък код. Преди в печатната форма за поръчка тези неща можеха да се видят, но след обновлението не ги намирам..

# 621
  • Мнения: 269
Привет, дами!
Въпросът ми  е относно мостра за червило и съответно същият нюанс червило:
Как или къде може да се види на кой код/серия/ червило отговаря номер на мострата? Благодаря!

От падналото меню избирам мостри, и от там вече търся кое червило искам, и гледам по името на самия цвят.
Благодаря, но на мострата е изписан номер 336, а няма червило с толкова кратък код. Преди в печатната форма за поръчка тези неща можеха да се видят, но след обновлението не ги намирам..

Да, такъв код няма да откриете. Търсете самия цвят или името на червилото, и така ще го откриете.

# 622
  • София
  • Мнения: 16
Добро утро! Някой ползвал ли е възобновявящата пилинг маска Novage? Поръчах  си я и се надявам да избистри тена на лицето ми. Вече 10 дена ползвам серията Brilliance и не мога да дам още мнение и като допълнение реших да включа и пилинг маската, пък дано да ми се получи🙄
Здравейте Красимира, ползвам маската от няколко години, веднъж седмично и съм доволна. Функцията е не толкова избистряне на тена, а има ексфолиращо и обновяващо действие. Отстранява мъртви клетки, "неравности", някак си изглажда кожата. След употреба определено се чувства по-мека. Използвам я най-вече след къпане, но след като са минали поне 20-30 мин. Нанасям по-плътен стой и стоя в покой около 15 минути. Отстранявам с навлажнена с топла вода малка хавлиена кърпа. След употребата нанасям крем за лице /от години вече ползвам само NovAge като ги редувам. Спрях да си правя експерименти с други марки кремове/ . Надявам се да ви е било полезно. Успех:hibiscus:

# 623
  • Мнения: 159
Здравейте! Имам въпрос относно новите правила, които въвеждат в Орифлейм. Тъй като обмислям да се прехвърля на Лоялен клиент и точките, които правя дали ще отиват в структурата, в която съм в момента? Стори ми се от написаното, че приключваме със участието в структури, в смисъл, че не мога да водя нови хора да се присъединят към моя екип, но да разбирам ли, че въпреки това оставаме при този при когото сме се регистрирали първоначално и той ще получава моите БТ, ако е избрал да стане Партньор? Надявам се да съм успяла да се изразя правилно. Благодаря предварително!

# 624
  • Мнения: 2 524
Тази тъпотия и аз не я разбрах много. Вярно, че я чета сега докато си пия кафето, но ...

# 625
  • Мнения: 10 191
Влезте в профила си, там излиза едно съобщение с общи условия. Като цяло ако не се направи избор, партньорът на Орифлейм става лоялен клиент с -20% отстъпка, ако избере бизнес ниво- може да се стигне с бонуси до -30% общо, но ще има годишна такса и предполагам условия за обеми за допълнително даваните над -20% отстъпки (там също това е базовата отстъпка).

# 626
  • Мнения: 269
За голяма част от хората има неясноти, особено ако не сте били на уебинара за новия план. Избирайки да бъдете лоялен потребител вие ще ползвате 20% отстъпка, при 150лв поръчка ще имате безплатна доставка и ще може да разменяте точки за поръчки. Ако имате група под вас я губите, и всичките ви хора отиват директно под вашия спонсор. Освен това няма да може да присъединявате хора.
Бизнес партньора получава 20% + възможност за още 5 и 10% допълнителна отстъпка, изграждате екип, разменяте отново точки за различни неща. Плащате еднократна такса от 20лв, и годишна от 10лв. Плюс имате собствен онлайн магазин.

# 627
  • Мнения: 2 524
Vee.vee, много благодаря за разяснението. Пазарувам предимно за себе си, така че се превръщам в лоялен клиент одма, въобще не искам сайт и там каквото и да било.

# 628
  • Мнения: 1 685
А как може да стана лоялен клиент. Като им вляза в сайта има опция само за бизнес партньор, да им приема новите условия.  Нова регистрация ли трябва за лоялен клиент?

# 629
  • Мнения: 10 191
Написах го по-горе- за настоящите консултанти/партньори - ако не се заяви опцията за бизнес клиент, се става автоматично лоялен - пише така в условията.

Последна редакция: нд, 22 май 2022, 10:24 от fenyx

Общи условия

Активация на акаунт