Кауфланд - тема 37

  • 69 535
  • 742
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 2 330
Аз от Деком се разочаровах от салам и луканка...саламът се вмириса на 2 ден след отварянето, а имаше още месеци срок...
Луканката беше само сланини

Деком е една от фирмите предлагащи най-некачествени продукти.
Преди години купих някаква луканка от тях и смърдеше на машинно масло.
И кучето не пожела да я яде.

# 616
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 663

За една седмица вече за пети път ходя и зоната с плодове и зеленчуци е почти празна. Проблем с доставките ли имат, какво ли? В понеделник имаше само един кашон с мухлясали лимони, ама иначе промоция. Сливи вече трети ден няма. А краставиците в петък вечер бяха брани през август. Чак отвътре бяха изкуфели и пожълтели. Отново само един кашон. В събота сутринта вече имаше, но не на промоционалната цена от 1,19 лв., а 1,99 лв.

Явно имате проблем с доставките. При нас има от всичко. Снощи си взех сини сливи, бяха намалени на 0.45 лв. Бяло грозде без семки беше намалено на 0.95 лв., но не купих, че нали наскоро купих такова и беше със семки.

# 617
  • Мнения: 4 904
Вики, при нас сутрин е заредено. Според мен нямат достатъчно персонал и не смогват със зареждането в магазина.

# 618
  • Мнения: 1 416
Стана както предполагах, девойката на информация ми се скара, защо съм разопаковала топ матрака. Казах и че за да го видя трябва да го разопаковам, а тя- ами то си ги пише размерите. Казах и че не го връщам заради размери, а защото не отговаря на описанието - пише 4 см, а всъщност е 3см. Обясних, че съм звъняла на телефона на потребителя и от там са ми казали че мога да го върна, за което благодаря за съвета. И тогава чак омекна, звъня на някого, писа нещо и ми върна парите. Но не беше с добро трябваше иаз да повиша тон.

# 619
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 663
Слава Богу, в нашия Кауфланд не ми се е налагало да се обосновавам защо връщам нещо, което им прави чест.
Връщаш стоката с касов бон, та дори и да са изтекли 4-5 месеца, и ти дават парите.
Така е писано и в сайта им: https://www.kaufland.bg/uslugi/klientski-obeshtaniya.html

# 620
  • Мнения: 62 484
Как 4-5 месеца? Не е ли 30 дни?
Или ти за някакви гаранционни стоки говориш?

# 621
  • Мнения: 1 953
До 2г. със сигурност, а може и 3г. да бяха, може да се върне артикул (предполагам, без хранителни Grinning) с касова бележка.

# 622
  • Мнения: 4 904
При нас отношението е кофти не само при връщането. Аз знам какво купувам и не искам да връщам купеното. Аз ходя ако намеря разлика в цената. Толкова ми е писнало, че вече не се занимавам с обикаляне и проверки на етикети, понеже и мен са ме пращал да им нося етикетите, че като имам разлика вече директно връщам. Казвам че има разлика в цената, но няма да ги чакам и искам да върна нещото. Оня ден върнах шоколад на касата още, щото видях веднага двойната цена и си казах, че искам веднага още там да я върна, защото на информация не искам да ходя. Сторнираха ми го.

# 623
  • Мнения: 62 484
До 2г. със сигурност, а може и 3г. да бяха, може да се върне артикул (предполагам, без хранителни Grinning) с касова бележка.

За ел.уреди, да. Peace
Но не си представям да върна дреха/обувки след 3 г.

# 624
  • Мнения: 1 953
Не само за ел. уреди, а дали си го представяме ... Simple Smile.

# 625
  • Мнения: 62 484
Не видях за всичко.
Къде го пише?

# 626
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 663
Как 4-5 месеца? Не е ли 30 дни?
Или ти за някакви гаранционни стоки говориш?

Не е носен и не е ползван продукта, не е ел. уред и си беше в оригиналната опаковка. Просто необмислена покупка.

# 627
  • Мнения: 62 484
Да, но къде го пише това?
Аз знам за 30 дневен срок, за необмислени покупки.
За гаранционни уреди не говорим.

# 628
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 663
В обещания към клиента, като се отвори едното прозорче, пише: Без да дискутираме ще заменим артикула или ще ви върнем парите срещу представяне на касова бележка.
След това продължава за замяната на ел. уреди.

# 629
  • Русе
  • Мнения: 7 144
Вики, при нас сутрин е заредено. Според мен нямат достатъчно персонал и не смогват със зареждането в магазина.
Сутрин, обаче съм на нова работа и вече Кауфланд не ми е по път сутрин и вечер. Ходя, когато имам възможност след работа или в почивните дни. Но такова оголване в плодово-зеленчуковата зона не е било никога до сега.

Общи условия

Активация на акаунт