Кауфланд - тема 37

  • 69 594
  • 742
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 9 785
Връщах скоро фитнес гривна. Първо написах имейл, за да ми потвърдят, че няма да има проблем. Може и в друг магазин да върнеш.

# 601
  • Мнения: 1 416
Сега звъннах на клиентския номер, казаха ми няма проблем заповядайте в магазина. Да видим довечера.

# 602
  • Мнения: 35 645
Аз за първи път се обърнах към информация преди месец. Момичето се държа ужасно. Писах оплакване.
Не съм такава, но просто много ме ядоса.

# 603
  • Мнения: 1 941
Не разбрах на каква промоция попаднах, но си купих 8 кила кашкавал на Лакрима в опаковки от по 250гр. на цена 2,50лв. бройката.
И португалски зехтин екстра върджин за 2лв./500мл.
При нас има един нов служител - май е словак, словенец, украинец или от някоя подобна държава.
Голям е сладур и е много отзивчив.

# 604
  • Мнения: 8 034

Не знам дали е изгодно и добре като качество, но за закуска ще става...

# 605
  • Мнения: 19 943
Аз от Деком се разочаровах от салам и луканка...саламът се вмириса на 2 ден след отварянето, а имаше още месеци срок...
Луканката беше само сланини

# 606
  • Мнения: 28 015
Сега звъннах на клиентския номер, казаха ми няма проблем заповядайте в магазина. Да видим довечера.
Отивай смело. И ако се заядат, питай за мениждър или нещо такова.

# 607
  • Мнения: 4 904


Малко шок за дамите на информация

# 608
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 663
Не малък, ГОЛЯМ ШОК за дамите на информация. Трети ден ги питам и никоя от тях не знае за тази кампания.

# 609
  • Мнения: 19 943
Не знам, ама някакви дами пишат под поста във Фейсбук 'Участвам'. Joy

# 610
  • Мнения: 62 488
Ще ги питам нашите. Simple Smile

# 611
  • Мнения: 20 941
Не знам, ама някакви дами пишат под поста във Фейсбук 'Участвам'. Joy
Есе Joy

# 612
  • Русе
  • Мнения: 7 144
И аз много се ядосах в събота на тази от Информация. Чаках 10 минути на каса и отидох за ваучер. Онази звънна по телефона да пита има ли опашки, след това ми поиска касовата бележка, а накрая ме изпрати и на шеста каса да говоря с управител, защото тя в момента работела там. Ядосах се, заявих и, че достатъчно време съм загубила на опашката, за да губя още в разговори с управител и си тръгнах. Имаше късмет, че бях с ММ и той ме припираше. Ако бях сама нямаше да се оставя Grinning
За една седмица вече за пети път ходя и зоната с плодове и зеленчуци е почти празна. Проблем с доставките ли имат, какво ли? В понеделник имаше само един кашон с мухлясали лимони, ама иначе промоция. Сливи вече трети ден няма. А краставиците в петък вечер бяха брани през август. Чак отвътре бяха изкуфели и пожълтели. Отново само един кашон. В събота сутринта вече имаше, но не на промоционалната цена от 1,19 лв., а 1,99 лв.

# 613
  • Мнения: 62 488
Нашите вече са дресирани с ваучерите и не протестират.
Ама и аз гледам лошо. Simple Smile
Обаче никъде няма надпис за тях, преди имаше по разделителите и над касите. Сега не. Разчитат хората да не знаят. Crazy

# 614
  • Мнения: 7 849
Ако не беше форумът и аз нямаше да знам за тях, макар и никога да не съм ползвала. На информация, както сте писали ми е ужасно неприятно да се разправям. Последният път връщах комплект чаршафи, в който установих, че липсва възглавница. На такъв разпит ме подложи дамата там, че и в районното така не са ме разпитвали. Допълниха ми го с калъфка и ако може да не го връщам. Ама не! Със или без да ми върнат парите без въпроси, а сега защо? Защото така!

Общи условия

Активация на акаунт