WIZZ AIR - 35

  • 50 800
  • 983
  •   1
Отговори
# 915
  • Мнения: 4 915
За пръв път резервирам билет в WIzz air и изобщо самолетни билети...
Полетът е на 24.12. Стигам до графата с местата. Даде ми препоръчани, после реших да избера и ми начисли 60 лв такса. Сега колкото и пъти да започвам наново резервацията, местата си са все същите заедно с таксата. Как да ги променя? Има ли опция да не си ги плащаш, съответно и да не си ги избираш?


Anguished  60 лв за място...
мислех, че са около 10 евро.
Зависи къде са местата и закъде е полетът. Най–евтините последно като гледах бяха по 6 евро, най–скъпите по 15. Най–скъпите са напред с малко повече място за краката. Зависи и дали ще ги купиш с резервацията или по–късно.

# 916
  • Мнения: 4 999
Уиз съвсем се оляха с таксите. На Черния петък ми даде цена на приоритет от 73 лева на човек. Ядосах се и отказах билета.
Знам, че все отнякъде трябва да си избият кредитните карти, ама 73 лева за още една раница на борда...

# 917
  • Мнения: 9 589
Уиз съвсем се оляха с таксите. На Черния петък ми даде цена на приоритет от 73 лева на човек. Ядосах се и отказах билета.
Знам, че все отнякъде трябва да си избият кредитните карти, ама 73 лева за още една раница на борда...

Е, кАжи честно! FlushedFlushed Най-скъпото приорити ми е било 30 лв. ИНаче 18-20лв. 73лв са още един билет.

# 918
  • Мнения: 4 379
При мен в сряда след чекирането ми се появи, че имам приорити, ММ не 😂. Гледах плащането нямам платено, само билетите. Смахната работа.

# 919
  • Мнения: 541
Успях, след 2-часови опити и връщания Grinning
Иначе 60-те лева са за двама души -  отиване и връщане.
Да разбирам ли, че като не съм избрала места ще ни разпределеят на случаен принцип в деня на полета и може и да не сме един до друг на седалки?
И друг въпрос - за тези билети в сайта пише "чекиране до 2 дни преди полет" - т.е. ще ми пратят бордните карти на мейла и после какво трябва да направя?

Последна редакция: сб, 21 дек 2019, 10:29 от simonazh.

# 920
  • Мнения: 761
Имам такава мека чанта 44х32х20 , дали ще мине за ръчен багаж https://paulaventi.com/ranitsi-enzo-nori/sakove-enzo-nori/sakove … -NORI-EN077-green

# 921
  • Мнения: 6 454
Да разбирам ли, че като не съм избрала места ще ни разпределеят на случаен принцип в деня на полета и може и да не сме един до друг на седалки?
И друг въпрос - за тези билети в сайта пише "чекиране до 2 дни преди полет" - т.е. ще ми пратят бордните карти на мейла и после какво трябва да направя?

да, случайно ви разпределят и може да не сте заедно (ако има дете ще сте заедно)
чекираш се на сайта и си изтегляш бордната карта на телефона или я разпечатваш
показваш я на гейта

# 922
  • Мнения: 541
Благодаря за отговорите! Simple Smile

# 923
  • Мнения: 1 458
Здравейте! Имам проблем с плащането на билети с ДСК Уиз.
Ползвам си картата навсякъде, и онлайн и на пос терминал, няма проблем. Тази седмица, обаче се опитвам 3 пъти да купя самолетни билети от сайта и не става. Стигам до края и ми изписва, че банката е отхвърлила плащането, поради 3 причини: Надвишен кредитен лимит - не е вярно, дори съм вкарала мои средства над лимита, сгрешени данни от кредитна карта - не е вярно, няколко пъти въвеждах и проверявах и недостатъчна наличност - пак греда, имам около 200 лв над лимита.
Едните билети ги купихме с картата на приятеля  ми - дебитна на уникредит и си мина плащането.
Сега трябва да купя билетите за връщане. Звъннах на кол центъра на банката, казват, че те не откриват проблем, до тях не било достигало никакво плащане, че да го отхвърлят.
Идеи защо се получава така?

# 924
  • Мнения: 1 582
Без думи съм! След като вчера някакъв кавал от кол центъра (софийският номер) на Уиз ме увери, че линията Варна - Виена се спира и ми предложи да задейства процедура по връщане на парите ми, днес вече си има полети до края на годината. Не за нашите дати, но за съседни дати. Обадих се отново, исках да канселирам процедуата по връщане на парите и да сменя просто датите със съседни. Е, не може, защото парите вече 'пътували'. Връщат ми 200, аз трябва да платя 530 най-ниска възможна цена за месец напред и назад от бившите ни дати. Направих ги на бъзи и коприва за изключително непрофесионално отношение и подвеждане на клиент, което води до сериозна финансова загуба за моето семейство. За тях 300 лв може да са нищо, за нас са нещо. Не се побирам в кожата си. Ние конкретно трябва да пътуваме пролетта за Виена, защото имаме ортопедичен преглед за 2 от дъщеричките ни. Другите 2 семейства идват с нас за компания и екскурзия. Т.е. за тях не беше фатално, щяха да им върнат парите и просто да си променят плановете, но ние задължително трябва да пътуваме.... Наистина нямам думи!

# 925
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
E преди да наредят парите обратно, не предложиха ли алтернативен маршру? Вярно са супер зле!!!

# 926
  • Мнения: 6 454
Винаги е добре да се поизчака, точно в случай, че само променят разписанието. Три часа след вас са написали, че има полети в съседни дни.
Иначе, там в кол центъра са оператори, те не знаят какво ще става и какво няма, така че не разчитайте много на съвети от тях.

# 927
  • Мнения: 1 582
Нищо не ми предложиха, защото нали уж се прекратявала тази линия. Всъщност, имаше предложение - да потърся полет с друга авиокомпания....

# 928
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Хм, спомням си, че когато отмениха линията София-Рим предлагаха на хората да пътуват от/до Милано, не са ли длъжни, м@м@а @м... Може би го правят само при оставащи 14 дни и по-малско до полета.

Последна редакция: сб, 21 дек 2019, 12:53 от Mooimeiske

# 929
  • Мнения: 1 828
Без думи съм! След като вчера някакъв кавал от кол центъра (софийският номер) на Уиз ме увери, че линията Варна - Виена се спира и ми предложи да задейства процедура по връщане на парите ми, днес вече си има полети до края на годината.
Разговорите би трябвало да се записват. Аз бих вдигнала скандал и бих искала безплатни билети за причиненото неудобство. Прилагаш и документите, че отивате на преглед.

Общи условия

Активация на акаунт