Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 838
  • 802
  •   1
Отговори
# 480
  • София
  • Мнения: 4 035
Празното шише за момчетата може и да свърши работа, но момичетата какво да ги правим?
Тези от МОН са отвратителни. Нямам никакво съмнение, че интервюто на оная зам.-министърка (без грам извинение за оная) е дадено с ясно съзнание за това, което е казала.

Всички интервюта на "експертите" от МОН са дадени според мен с ясната мисъл да изкарат родителите врагът, онези, които всяват смут, изкарват децата си миропомазани и т.н. Е, успяха, след като вчера във въпросната група Учители.бг една черно на бяло написа, че родителите са малоумни.

# 481
  • Мнения: 24 467
Не напуска изпитната зала преди приключване на работата върху съответната част, ако тя е с продължителност до 60 минути. В случаите, когато частта е с продължителност 90 минути, излизането от изпитната зала е възможно след изтичане на първите 60 минути от работата върху съответния част.
Това беше тази година. Чак сега забелязвам съответния част.Joy

Какво ли е искал да каже авторът? Stuck Out Tongue

Каквото и да е искал да каже,не  се е справил. Човек трябва да има много развитето фантазия, за да вникне в същността на логиката...

Ами то не е поезия, жива проза е и се интерпретира леко/вато/- пикае ти се  - не ти се пикае - седиш  си един час на дупето. Или си ползваш шишето.
Ми аз, като малоумна, поне имам оправдание що си пращам детето с празно шише.

# 482
  • Мнения: 3 049
Това означава законово регулиране на честотата на физиологичните нужди.

Приема се, че ако отидеш до тоалетна преди началото в следващия един час ти е забранено да имаш нужди отново....
(Не знам, как ще могат всички да ползват училищните тоалетни в 9 без една минута, обаче. Отивам да мисля...)

# 483
  • Мнения: 6 587
Празното шише за момчетата може и да свърши работа, но момичетата какво да ги правим?
Тези от МОН са отвратителни. Нямам никакво съмнение, че интервюто на оная зам.-министърка (без грам извинение за оная) е дадено с ясно съзнание за това, което е казала.

Всички интервюта на "експертите" от МОН са дадени според мен с ясната мисъл да изкарат родителите врагът, онези, които всяват смут, изкарват децата си миропомазани и т.н. Е, успяха, след като вчера във въпросната група Учители.бг една черно на бяло написа, че родителите са малоумни.

И как стигнаха до това гениално умозаключение?  Joy
Или звездите им говорят...

Солничка, на комунален принцип- всичко е общо. Стига сте се глезили, може и по няколко деца в една тоалетна. Oha!

# 484
  • Мнения: 8 229
Аз не мога да се начудя и да схвана каква е идеята на времевото разделяне на двете части, модули или каквото е там по математика. По БЕЛ разбирам, има текст за преразказ, но по математика!? Там какво го налага?
Имаш 60 минути за 20 задачи, които изобщо не са чак толкова лесни. Това прави по 3 минути на задача. И след това имаш цели 90 минути за 5 задачи, вярно с по 3 подусловия. Само че част от задачите в първата част също имат подусловия. И понеже тази година си направих труда да реша изпитния вариант, изобщо не съм съгласна, че това е някакво справедливо разделяне на времето. Какво коства да им дадат всички 25 задачи и да обявят, че има 150 минути за решаването им. Ако е въпросът за почивка и тоалетна, нека има една регламентирана десетминутка в средата за тоалетна.

# 485
  • Мнения: 24 467
... Там какво го налага?
....
Инерцията налага всяко решение у нас.
Ако някой няма личен интерес, иде ред на инерцията.

# 486
# 487
  • София
  • Мнения: 4 035


И как стигнаха до това гениално умозаключение?  Joy
Или звездите им говорят...


Не знам, преди 17 часа помолих да ми обясни какво точно ме прави малоумна, ама още не ме е огряло да разбера...

# 488
  • софия
  • Мнения: 25 459
ston, не работим в МОН и за това не можем да вникнем в задълбочената и професионална логика на (липса на) разпределение на модули или части бяха, че не видях аз разликата и в това (части/модули).

# 489
  • Мнения: 6 926
Как каква е разликата? Преди реформата бяха модули, след реформата са части! Работят хората.

# 490
  • Мнения: 6 587


И как стигнаха до това гениално умозаключение?  Joy
Или звездите им говорят...


Не знам, преди 17 часа помолих да ми обясни какво точно ме прави малоумна, ама още не ме е огряло да разбера...
Бързаш, не я надценявай дамата...

# 491
  • Мнения: 3 049
Викам да заложат и по 60 тояги на голо преди и след изпита и да се свърши. Тия доказаха, че децата са им врага.

То не беше време да те притиска, да пишеш до тая или оная черта, да внимаваш как зачертваш, да не са ти отделени чернова и белова, ей го на и тоалетната е проблем, квесторите тук-таме и те черешката на тортата...

# 492
  • Мнения: 6 587
Викам да заложат и по 60 тояги на голо преди и след изпита и да се свърши. Тия доказаха, че децата са им врага.



Тъкмо няма да имат нужда от тоалетна след това...

# 493
  • Мнения: 47 982
По-добре би било направо да наддаваме на сайта на МОН. Дали поне това биха могли да организират

# 494
  • Мнения: 5 425
По-добре би било направо да наддаваме на сайта на МОН. Дали поне това биха могли да организират
А, не!
Наддаването е за ЧУ. В ДУ - безплатно и според заслугите!

Общи условия

Активация на акаунт