Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 2
Ролята на технологиите и дигиталните умения при децата
Живеем в технологична среда и е необходимо да отговорим на нуждата от развитие на дигиталните умения при децата, както и да ги научим как да използват тези умения здравословно.
Всички виждаме как интересът към технологиите неконтролируемо расте и заема все по-голяма част от ежедневието на деца и възрастни. Можем ли да предложим образование, което да отговори на нуждите на децата, като им помогне да развивият компетентности, необходими за професиите на бъдещето?



Ние от Фабрика за Мечти "Светлина" вярваме, че най-важното в образованието е децата да се учат да развиват своите силни страни и да бъдат успешни не само в обучението си, но и в живота като цяло. Стремим се да насърчаваме учители и родители да развиват уменията си в разбирането на децата, да вдъхновят детското любопитство към актуалните предизвикателства.
Образованието на 21-ви век е неизменно свързано с дигиталната грамотност. Как да научим децата да прилагат дизайнерско мислене и изчислителни подходи към реални проблеми, гарантирайки автентично учене? Как да помогнем на децата да са подготвени за бъдещето и да използват максимално съществуващите технологии?



Програма за дигитално-медийна грамотност за деца
Представете си глобална обучителна програма с най-новите курсове за деца в областта на дизайна, информационните технологии и програмирането, провокираща креативността и способността им да създават!
Фабрика за мечти "Светлина" представя цялостна холистична визия за това какво може и трябва да бъде образованието в съвременния свят. За разлика от другите технологични образователни програми, подходът е фокусиран в разпознаване на разнообразните интереси на учениците, както уменията за взаимодействие и екипност, които водят до успех във всяка една дисциплина. Подход към ученето, основан на проекти, предизвикващи любопитство, изграждащи доверие и насърчаване на работа в екип. Предоставяне на възможности учениците да търсят решения на реални проблеми в ролята на дизайнери, програмисти, инженери, аниматори, музиканти, режисьори и творци.



Програмата е основана от университета в Станфорд през 1999 г., с цел предлагане на иновативно технологично образование. Призната е в Stanford, Harvard, Oxford, UCLA, Duke, NYU и още 10 престижни университета. Преподавателите и специалистите, разработили програмата, са професионалисти в бранша с изключителни познания в областта на технологиите, с движеща страст към вдъхновяването, преподаването и наставничеството.
Създадена и съобразена с нуждите на всяка възраст от 1. до 7. клас, програмата предоставя необятно технологично разнообразие според интереса и целите на развитие. Всеки един курс е разработен и се състои от между 4 и 7 модула в зависимост от уменията, които е необходимо да бъдат усвоени.
В предлаганите курсове децата се сблъскват с предизвикателства, свързани със света на анимацията, криптиране и шифри, машините на бъдещето. Очакват ги пътувания от основите на моделирането и дизайна до проектирането на градове и места за игра, разработване на апликации, както и много други вълнуващи преживявания, провокиращи желанието за учене.
Посещавайки курсовете, учениците изграждат умения и увереност да бъдат създатели с технологии, което ще им помага да посрещнат предизвикателствата на бъдещето.
Побързайте и изберете заедно със своето дете курс, който да посещава с нетърпение през новата учебна година!



Видове класове според възрастта и интересите
За ученици от 1. до 4. клас:
Криптиране, шифри и дигитални детективи
Област: Програмиране и компютърни науки
В този курс децата ще се сблъскат с декодирането на символи, шифри и криптиране, шпиони и секретни кодове, защита на информацията, криптовалута и дигитална сигурност.

Анимации - как да създадем своя собствена анимация
В този курс предизвикателството за дигиталните творци ще бъде да се запознаят подробно и да научат какво точно е анимацията, ще преминат през всички процеси - от създаването на сториборда до анимацията - такава, каквато я познават.

За учениците от 5. до 7. клас:
Дизайнерско студио за приложения
В този курс децата ще подобряват своите дизайнерски умения, ще разсъждават върху това, което ги вдъхновява и на база на това ще могат да проектират свое собствено приложение, което след това ще се научат как да промотират.

Въведение в 3Д моделиране през Tinkercad
Класът по 3Д моделиране през TINKERCAD позволява на децата да положат основите на моделирането в глобалното общество, да разберат как се става 3Д дизайнер и да създадат свой собствен 3Д модел.

За повече информация можете да се свържете с нас на телефон 0897 811 453 или направо да ни посетите в зелената част на квартал ”Лозенец”, ул. ”Свети Седмочисленици" 23.
Разберете повече на www.fabrikazamechti.svetlina.net

Включете се в играта!
Отговорете на нашите два въпроса до 2 септември и двама от Вас имат шанс да спечелят страхотни награди - ваучери за 20% отстъпка от курсовете за Дигитално-медийна грамотност за деца. Единият ваучер е за дете от 1. до 4. клас, а другият - за дете 5. до 7. клас.

Моля, посочете в коментара си в кой клас ще бъде тази година Вашето дете. Books

Въпрос 1:
Какви курсове представляват интерес за вашето дете?
А. Курсове, свързани с дигиталните науки и развиващи компетенциите на 21-ви век
Б. Курсове по езици
В. Курсове по изкуства (рисуване, музика, театър)
Г. Хуманитарни науки
Д. Интересувам се от съботна детска градина
Е. Емоционална интелигентност
Ж. Консултативен кабинет - психолог, логопед
З. Друго - посочете какво


Въпрос 2:
Кое време и час предпочитате за посещение на допълнителни курсове на Вашето дете?
А. През седмицата между 16:00 - 18:00 часа
Б. През седмицата до 16:00 часа
В. Събота и неделя до обед
Г. Събота и неделя следобед


Моля, запознайте се с Общите условия на играта ТУК.



Последна редакция: ср, 28 авг 2019, 10:41 от Редактор***

# 1
  • на последния етаж
  • Мнения: 5 637
В/В
Детето ми ще бъде 4-ти клас тази година.
З/В (математика). Второто ми дете ще бъде 1-ви клас.

Последна редакция: вт, 27 авг 2019, 13:15 от Лита

# 2
  • София
  • Мнения: 755
Въпрос 1:
Какви курсове представляват интерес за вашето дете?
А. Курсове, свързани с дигиталните науки и развиващи компетенциите на 21-ви век

Въпрос 2:
Кое време и час предпочитате за посещение на допълнителни курсове на Вашето дете?
Г. Събота и неделя следобед

Моля, посочете в коментара си в кой клас ще бъде тази година Вашето дете - 6 клас.

# 3
  • у нас
  • Мнения: 4 103
1 - А
2 - В

# 4
  • Мнения: 13 546
Моля, посочете в коментара си в кой клас ще бъде тази година Вашето дете. - 2 клас


Въпрос 1:
Какви курсове представляват интерес за вашето дете?
А. Курсове, свързани с дигиталните науки и развиващи компетенциите на 21-ви век
Б. Курсове по езици
В. Курсове по изкуства (рисуване, музика, театър)
Г. Хуманитарни науки
Д. Интересувам се от съботна детска градина
Е. Емоционална интелигентност
Ж. Консултативен кабинет - психолог, логопед
З. Друго - посочете какво  - А, Б и В

Въпрос 2:
Кое време и час предпочитате за посещение на допълнителни курсове на Вашето дете?
А. През седмицата между 16:00 - 18:00 часа
Б. През седмицата до 16:00 часа
В. Събота и неделя до обед
Г. Събота и неделя следобед

# 5
  • София
  • Мнения: 1 681
5 клас

Въпрос 1:
Какви курсове представляват интерес за вашето дете?
А. Курсове, свързани с дигиталните науки и развиващи компетенциите на 21-ви век

Въпрос 2:
Кое време и час предпочитате за посещение на допълнителни курсове на Вашето дете?
А. През седмицата между 16:00 - 18:00 часа

# 6
  • Елхово
  • Мнения: 338
1 - А
2 - В

# 7
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 616
4ти клас.
1ви въпрос-А
2ри въпрос-Г

# 8
  • Мнения: 268
1.Б
2.Г
Шести клас

# 9
  • Мнения: 441
1 - Ж
2 - В

Синът ми ще бъде 3 клас.

# 10
  • Мнения: 2 240
Въпрос 1:
Б. Курсове по езици
В. Курсове по рисуване

Въпрос 2:
Г. Събота и неделя следобед

Дъщеря ми ще бъде в 3-ти клас.

# 11
  • София
  • Мнения: 1 239
Въпрос 1:
Какви курсове представляват интерес за вашето дете?
А. Курсове, свързани с дигиталните науки и развиващи компетенциите на 21-ви век

Въпрос 2:
Кое време и час предпочитате за посещение на допълнителни курсове на Вашето дете?
Г. Събота и неделя следобед

2-ри клас

# 12
  • София
  • Мнения: 502
Моля, посочете в коментара си в кой клас ще бъде тази година Вашето дете. -6 клас

Въпрос 1:
Какви курсове представляват интерес за вашето дете?

Б. Курсове по езици
В. Курсове по изкуства (рисуване, музика, театър)

Въпрос 2:
Кое време и час предпочитате за посещение на допълнителни курсове на Вашето дете?
А. През седмицата между 16:00 - 18:00 часа

П.С. Всъщност удобни часове са тези, но когато е втора смяна удобни са часове 19- 20 часа

# 13
  • София
  • Мнения: 620
Моля, посочете в коментара си в кой клас ще бъде тази година Вашето дете. -2  клас

Въпрос 1:
Какви курсове представляват интерес за вашето дете?
Б. Курсове по езици
В. Курсове по изкуства (рисуване, музика, театър)


Въпрос 2:
Кое време и час предпочитате за посещение на допълнителни курсове на Вашето дете?
В. Събота и неделя до обед

# 14
  • Мнения: 209
Курсове по изкуства. Съботно-неделни преди обед.

Общи условия

Активация на акаунт