Томболи, игри, конкурси, награди и подаръци, анкети (90) - септември 2019

  • 119 774
  • 2 006
  •   1
Отговори
# 1 650
  • при късмета
  • Мнения: 25 610
От Спорт Депо днес само ми копират части от общите условия, как се следят статусите на поръчките, че поръчките могат да идват на части, до два дни от приключване на поръчката ще пристигне пратката. И не отговарят на същественото защо за поръчка от 06.09 е изпратен един артикул, а с другите три какво се случи не ми отговориха - само ми copy-paste по -горните отговори. За друга поръчка в четвърък видях че вече пише приключена, но на самия артикул няма товарителница да го проследя, попитах ги какво се случва след като са минали два дни, а няма нищо- предадено е на колега за справка и дотук. Утре пак ще им пиша и само да ми отговорят че са натоварени или нещо от сорта ще ги питам как преди въпреки че приемаха онлайн поръчки по-бързо изпращаха, а сега от седмица с ваучери се пазарува само в магазини нищо не изпълняват. Явно поръчките ми отлежават на някои на бюрото. Направи ми впечатление че като ги питам неящо където не им изнасят въобще не отговарят, а когато преценят и копират стандарния отговор.  При мен въпреки че писах няколко пъти неминава номера с притеснението, но няма да ги оставя и ще продължа да настоявам да се изпълни поръчката която заявих.
В сайта на КЗП, при подаване на онлан жалба, в графата "Конкретизирайте какво съдействие искате от страна на КЗП" има опция "Доставка на стоката". Явно и за голямо закъснение може да пуснеш поне сигнал, ако не жалба. Обаче какво могат да ти осигурят не знам. Вероятно за теб нищо, освен да ти доставят платените продукти, а за тях - глоба. Само предполагам. А имайки предвид, че и на КЗП срока за отговор е месец, то все ще дойдат, ама не ти пречи да ги пришпориш

# 1 651
  • София
  • Мнения: 2 850
ЧЕЗ имат игра във Фейсбук:
https://www.facebook.com/cezelectrobg/

Не съм фен на игри със споделяне, но който иска, може да се пробва.

# 1 652
  • Мнения: 5 435
Вчера и аз писах в чата на Спортдепо, отговориха ми абсолютно същото като на вас. Копираха ми общите условия и след това ни вопъл ни стон. Сега ще проверя имейла си. Поръчах на мм един екип за 80лв, много хубав точно за зимата, намален от 140лв, направо ще ме е яд ,ако го откажат.

# 1 653
  • Елхово
  • Мнения: 1 782
Пратките ми от СД сравнително бързо дойдоха, само от едната остана един продукт, който не беше пратен! Вчера направих поръчка без ваучер и снощи вече ми изписа, че двете поръчки стара и нова са експедирани!

# 1 654
  • Мнения: 4 907
Тези, които останахте с ваучери и нямате офлайн магазин в града ви, защо не помолите помолите някой да ви купи желаното нещо и да ви го изпрати примерно?! Не е ли опция?

# 1 655
  • у нас
  • Мнения: 7 659
Тези, които останахте с ваучери и нямате офлайн магазин в града ви, защо не помолите помолите някой да ви купи желаното нещо и да ви го изпрати примерно?! Не е ли опция?

Няма гаранция дали ще го има в магазина, дори и да изписва системата им, че има еди колко си бройки в този магазин. На нас ни се случи точно това. Има няколко броя от това, което търсим. Чакахме много, нищо не намериха, а обърнаха склада няколко пъти. Оттам звъняха на другия магазин в града /за СД става дума/. И там същата работа - има бройки по система, но реално ги няма в магазина.
Затова поръчах онлайн. Всичко пристигна много бързо. Е, разбира се, разделена беше поръчката. Само последната я пренасочих към офис, който е до нас, и куриерът ми начисли 4 лв доставка, без да ме предупреди. Не стига, че имах и да доплащам, а и за 10 крачки още 4 лв. Но говорих с централата, оттам направиха проверка, нали записват разговорите. И доставката падна, защото куриерът не ме беше информирал за това.

# 1 656
# 1 657
  • София
  • Мнения: 9 850
Няма гаранция, че ще го има нещото, но друг начин да се похарчи ваучер в СД вече няма. Така че това е единствения начин.

# 1 658
  • Мнения: 1 610
Конкурс за деца: Обичам да ходя на училище, защото... Стихче или есе по темата напиши и хубава раница спечели!
http://www.az-deteto.bg/obitcham-da-hodya-na-utchilishte,-zashto … i/19379/view.html

# 1 659
  • Мнения: 405
Срока за връщане на артикул онлайн или в магазин е 14 дни, а не 7 . Артикула може и в магазин да бъде върнат, също по закон Simple Smile

# 1 660
  • Мнения: 4 907
Срока за връщане на артикул онлайн или в магазин е 14 дни, а не 7 . Артикула може и в магазин да бъде върнат, също по закон Simple Smile

Стига обаче да е политика на магазина, защото примерно НМ нямаха такава опция последно като поръчвах онлайн.

# 1 661
  • Мнения: 5 626
А не може ли да се поръча до магазин и от там някой да го вземе и плати на място. После само доставката да се оправи.

# 1 662
  • Мнения: 4 907
Може, стига да има магазин в съответния град. Чичо Пешо от Долно Маждибурчене дето няма магазин на село няма как да използва тази опция.

# 1 663
  • София
  • Мнения: 10 780
Ваучера трябва ли да е на хартия или може и електронно да се изпрати?

# 1 664
  • Мнения: 5 626
Така де, но аз например имам близо магазин. Поръчва си чичо ти Пешо, аз му взимам пратката и му я изпращам с куриер до Долно Маждибурчене.

Ваучера трябва ли да е на хартия или може и електронно да се изпрати?

Моя го сканираха от телефона.

Общи условия

Активация на акаунт