RYANAIR -16

  • 48 319
  • 743
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 6 250
Правят промени в разписанието, нормално е два пъти в годината...
На чата пробвайте в работно ереме

# 601
  • HH
  • Мнения: 3 407
Не се ли писа наскоро, че са им забавили поръчка за 80 машини или нещо подобно, в резултат на което променят графиците на полетите и дори отмениха доста в периода април-май. Тук се питаше често за полета до Хамбург , като този за София е временно спрян, а 4 други от Хамбург за постоянно.
За промените разбирам, че е неприятно, но рисковете ги знаете. Особено като се купуват 2 или повече билета в посока с нискотарифни с прекачване. Те затова продават само точка А до точка Б.

# 602
  • Мнения: 4 915
Ужасно е, направиха хората луди с тия промени! Май все повече предпочитам Уиз, а и цените на Райън от нашето летище напоследък са доста скъпи, то не че и много полети имат... повечето ги пуснаха и набързо ги спряха.

# 603
  • Мнения: 6 250
Да не се разочароваш, ама и Уиз променят полети Grinning

# 604
  • Мнения: 4 915
Да не се разочароваш, ама и Уиз променят полети Grinning
Досега не ми се е случвало с нито една от двете компании, а само с тях летя, но явно съм изкарала голям късмет, пу, пу, да чукам на дърво!

# 605
  • Мнения: 6 250
еми на мен пък ми се искаше да променят едни полети, за да мога да си върна парите, ама не стана...

# 606
  • столицата
  • Мнения: 4 481
В моето съобщение за промяна пишеше, че връщат парите само ако промяната е с повече от 2ч. от първоначално обявеното време за излитане. Но те реално с няколко последователни промени под 2ч. и приемането на всяка поотделно от купувача биха могли да заобиколят това изискване. Аз се радвах именно, че часовете на полетите ми са нормални и предполагат спокойно придвижване на групата ни, но уви. Засега мисля да потвърдя след промяната, но ако дръпнат полета още по-рано ще е наистина много неприятно. Разместват се планове за придвижване, трябва да се уговаря по-ранно настаняване ако изобщо е възможно...А като си помисля, че има още време до полета и могат още промени да настъпват, ужас!

# 607
  • Мнения: 38




"Загубени в превода"......

Първата снимка е от ryanair.com секция FAQ,
а втората от ryanair.com/bg/bg секция ЧЗВ ....

Смешна история....

В моя случай ми изпратиха и-мейл (даже 2 броя) за избор дали да потвърдя или да поискам връщане на сумата, тъй като полета ми се променя с 2ч и 20мин по-рано.

# 608
  • Мнения: 1 154
На сайта има фрмуляр за връзка с райънеър
Скрит текст:
The quickest way to submit your complaint and getting it dealt with by our customer service team is to fill in the online Complaint form. This form will help us direct your specific issue to the right person and we will respond to you within 10 working days.
Писах им и описах проблема си. Получих следния отговор
Скрит текст:
Тhank you for contacting Ryanair.

In order to receive a quick resolution for your query, please contact our Customer Support Call Centre or Live Chat Service.   

You may contact our Customer Support Call Centre via the phone numbers to be found here:

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/faq-overvi … -you-calling-from
телефоните за контакт са само в чужбина. Няма в България. Не знам как ги тарифират и затова не се обадих. Пробвах с чата (на живо!) някъде около 14ч. петък след обяд. Би трябвало да е в работното време.

Скрит текст:
To chat with one of our agents on Live Chat, please use the following link:

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/contact-us   

The availability of the Live Chat Service is as follows:

Mon - Fri, 7:00 - 22:00 CET Sat, 10:00 - 19:00 CET Sun, 10:00 - 19:00 CET 

We remain at your disposal for further enquiries.
 
Yours sincerely,

Mark
The Customer Service Team
For and on Behalf of
Ryanair DAC
Отворих "чата на живо"
Там пък следното събощение
Скрит текст:
Hello, I'm the Ryanair ChatBot. I'll try to answer your query quickly.

Please enter your question or enter 'help' for assistance.

I cannot answer questions about specific bookings so please do not enter any personal details or flight information
Е какво да си чатя с този бот, дето отговаря само на общи приказки. Аз имам конкретен въпрос за конкретна резервация.

# 609
  • Sofiа
  • Мнения: 3 300
Това е линка през,  който аз чатих с асистент в работно време:
https://secure.livechatinc.com/licence/5665411/open_chat.cgi?groups=13

# 610
  • Мнения: 8 113
Благодаря за инфото от последните ви постове. Изпратих си го за всеки случай на имейла, че знае ли се... 😀

# 611
  • Мнения: 1 154
Все пак да попитам. Какво ще стане ако не потвърдя промяната на резервацията? Ще я анулирт и ми върнат ли парите? Няма да я анулират и ще счита, че съм уведомена, пък ако не отида навреме според новото разписание, то си е за моя сметка? Защо резервацията ми изчезна от My Booking?
Никъде в общите условия не прочетох за подобен вариант. А очевидно се случва мнооого често. За една моя резервация дотук два пъти промяна, а до заминаватнето има още много време.

# 612
  • Мнения: 8 113
Ето едно обяснение за нашите неволи с нискотарифните компании. 😀 https://www.economic.bg/bg/news/12/zashto-sa-evtini-evtinite-aviokompanii.html

# 613
  • София
  • Мнения: 3 401
Ураганът"Сабине" връхлита Германия
За пътуващите тази вечер и утре, ще има доста отменени полети за и от Германия.

# 614
  • столицата
  • Мнения: 4 481
Все пак да попитам. Какво ще стане ако не потвърдя промяната на резервацията? Ще я анулирт и ми върнат ли парите? Няма да я анулират и ще счита, че съм уведомена, пък ако не отида навреме според новото разписание, то си е за моя сметка? Защо резервацията ми изчезна от My Booking?
Никъде в общите условия не прочетох за подобен вариант. А очевидно се случва мнооого често. За една моя резервация дотук два пъти промяна, а до заминаватнето има още много време.
Мисля, че това е отговорът: "Applications for refunds must be submitted before the flight departure date." т.е. ако не си ги поискаш до полета ги губиш. Цитатът е от съобщението за промяна в полетите, което получих на мейла си.

Общи условия

Активация на акаунт