СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 3

  • 26 423
  • 782
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 819
И моят вчера донесе 4-ка на входното по география.И все казва,че в тестовете има въпроси и картинки,които не са учени и взети в час.Госпожата не иска да им върне тестовете.Аз гледам да не се ядосвам,все пак БЕЛ и математика са най-важни.Надявам се да успее да поправи тази оценка.

# 661
  • Мнения: 226
И ние в отбора с 4 по география. 2 шестици имало само. Той е доволен, аз не толкова, ни каквото - такова.
Тест не съм виждала от 5 клас. И преди съм писала: няма сила, която да накара определени учители да го направят. Поне в ел. дневник са нанесени, че миналата година и това си спестяваха някои...

# 662
  • София
  • Мнения: 4 035
Аз пък вече не вярвам на това, че нещо не е учено в час. Не помнят. На входното по физика беше потресена, че ги питали какво е ро, никой не знаел, не го били учили. Добре, че Айла ми каза, че е учено, та намерих по кой учебник бяха миналата година, намерих го в електронен формат, намерих урока за ро, снимах й го и й го връчих!
Иначе от 3 оценки на входните, досега само по БЕЛ съм видяла теста. Нито по физика, нито по биология ги видях, ще видим с другите 3 какъв ще е статуса като излезнат оценките.

# 663
  • Мнения: 569
Добро утро
Sweat SmileSweat SmileSweat Smile

Ех, тази география, като някакъв вирус се разпространява. Аз си мислех, че само моето пиленце има проблем, пък то било всеобща криза Simple Smile
Хлапето се вълнува много и някакси (въпреки вътрешната ми съпротива) успява да предаде треската с географията и на мен Simple Smile, а уж ясно си давам сметка, че тази година оценката не й е най-важна.
Направо ми е смешно вече, като чуя "ама по география ...".
Минаха и нашите входни - резултат 5х6. Чакаме само история, математика, музика и ГЕОГРАФИЯ Simple Smile

# 664
  • София
  • Мнения: 1 569
И при нас географията е мъчна наука. Както и историята. Не може да запомни толкова имена, наименования, данни, изсипани в уроците. Като наближат тестове, става страшно - по 10—15 урока с данни. И никак не са й интересни. Вашите деца как учат по тези предмети?

# 665
  • Мнения: 6 584
По география учи от основно от тетрадката, атласа и търси допълнително в интернет. Учителката им е казала да не учат от учебника, не ставал.
По история, не знам как учи, но и се получават нещата, защото с един прочит е запомнила урока и го разказва. Помни дати( за разлика от мен) , слуша в час и миналата година го докара до шестица за годината.

# 666
  • Мнения: 569
Вашите деца как учат по тези предмети?

Ами трудно Simple Smile и им е трудно според мен, защото учителите не успяват да ги заинтригуват. Тъжно е, но е факт. Буквално им изсипват едни години и събития без разказ, без нищо вълнуващо.
Ние в къщи практикуваме следното: Казва какво са учили, ние с баща й четем разни интересни факти случки покрай това, което са учили и разказваме Simple Smile ами, получава се Simple Smile
В пети клас се прибра една вечер и каза "Ох, трябва да търся Протока Дрейк". Питам я къде ще го търси, тя каза "ами, на картата" Simple Smile Голям смях падна Simple Smile (протока е една шушка на картата, ще го намериш ама друг път, ако не знаеш къде е).
Оказа се, че нито знае защо го търси, нито знае кой е Дрейк, абе ... само знае, че за домашно има да го намери и с това се изчерпва заданието. А, не е от децата, които не помнят домашното или какво са учили.

# 667
  • София
  • Мнения: 4 146
И при нас минаха входните нива и оценките са по-слаби от очакванията. Географията му е проблемна, но за щастие по история имат много добър учител. Разказва интересно, организира игри,състезания.

# 668
  • Мнения: 6 584
По ИИ правихте ли входно?

# 669
  • София
  • Мнения: 8 932
Не мога да разбера, кога географията се превърна в най-важния предмет в училище. Аз никога не съм я обичала, така че не знам къде се намира протока Дрейк.
Входните и при моята щерка май минаха, но аз хич не се впечатлявам от оценки. Засега е добре - 5 и 6. И въобще някои предмети, вместо да им създават обща култура и да им предизвикат любопитството, се превръщат в затормозяващи ги такива. И това идва от свръх амбициозни преподаватели, които имат комплекс за значимостта на предмета, по който преподават.

# 670
  • София
  • Мнения: 4 035
Хич не съм се интересувала дали по всички предмети са правили входни, стигат ми 5 разказвателни, английски, мат и БЕЛ. Все си повтарях, че няма да й давам зор за разказвателните през тая година, ма не мога с лека ръка са й кажа да не им обръща особено внимание, та си я подръчквам и за тях Simple Smile

# 671
  • Мнения: 957
Вашите деца как учат по тези предмети?

Ами трудно Simple Smile и им е трудно според мен, защото учителите не успяват да ги заинтригуват. Тъжно е, но е факт. Буквално им изсипват едни години и събития без разказ, без нищо вълнуващо.
Спделям напълно това мнение! Учат само, за да научат урока, без интерес, без смисъл. Не зная дали сега учителите са такива или ние сме попаднали на такива. Учителката от начален клас беше съвсем различна - и до сега дъщеря ми помни неща, които им е разказвала и показвала...

# 672
  • Мнения: 3 048
Нищо й няма на географията. За мен (не хвърляйте камъни) да се поназнайва тя не е по-малко значимо от безумните литературни анализи. Друг е въпросът, че след като получат основата - да се ориентират по карта, основни закономерности за климата и природните зони и т.н., информацията може да се поднася вместо в справочен вид, много по-интригуващо. Децата ще помнят различни места и факти без да се опитват даже.

# 673
  • Мнения: 6 584
Ааа, ще се учи географията, че да не стане :
https://m.youtube.com/watch?v=nKTy9UiVugk
https://

# 674
  • Мнения: 569
Sweat Smile
По ИИ правихте ли входно?
Sweat Smile Еееее Бисе, изби рибата. ИИ = Изобразително изкуство? Не, само по това не са Simple Smile
Кажи сега, че при вас са правили и ще ги призная Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт