ОСМИ клас ще бъде песен - лесен, весел и успешен

  • 38 134
  • 709
  •   1
Отговори
# 660
  • Sofia
  • Мнения: 4 389
Уплашихте ме с тази математика Confounded Струва ми се, че споменатите неща ги учихме в университета чак. В нашата специалност бяхме основно от математически и езикови гимназии - е, няма да ви казвам на нас от езиковите колко трудно ни беше Confounded От математиците някои бяха влезли без изпит по мат., а с резултат от олимпиада... направо издишах... Чак се замислих да го "ориентирам" към специалност без математика Satisfied

Дидева, последният ти пост си го запазвам, от време на време да си го поглеждам, че най-сетне ми се изясни какво да очакваме Hands Plus1

Френските майки, да ни направите и една немска маса някъде край вас следващия път Wink (устата ми е голяма, желанието още по-, но много трудно излизам вечер)

# 661
  • София
  • Мнения: 6 094
...Френските майки, да ни направите и една немска маса някъде край вас следващия път Wink (устата ми е голяма, желанието още по-, но много трудно излизам вечер)
Не ни е чужда тази идея. Не само немска, по списъка ще се редим. Grinning

# 662
  • София
  • Мнения: 1 210
...Френските майки, да ни направите и една немска маса някъде край вас следващия път Wink (устата ми е голяма, желанието още по-, но много трудно излизам вечер)
Не ни е чужда тази идея. Не само немска, по списъка ще се редим. Grinning

Хайде сега, по езици ли ще се делим. Дайте на една маса да седнем. Лятото огънят един си беше - нямаше френски, немски, английски,  испански.. СМГ .. Grinning

# 663
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 394
Аз си го представям като сбирка на голям кръгла маса, но едва ли ще намерим чак толкова голяма. Joy

# 664
  • Мнения: 1 812
Аз си го представям като сбирка на голям кръгла маса, но едва ли ще намерим чак толкова голяма. Joy
Ние вчера се местихме по едно време, за да си обърнем внимание, че доста хора бяхме. Така че събираме се и после се поразбъркваме периодично.

# 665
  • София
  • Мнения: 6 094
Аз си го представям като сбирка на голям кръгла маса, но едва ли ще намерим чак толкова голяма. Joy
И като дойдат шведите, ще станем. Joy

jenap, нали това казвам - по списъка от първи пост. Hug

# 666
  • София
  • Мнения: 6 175
Значи дребното днес ми заяви, че искал да научи още един език и му се струвало, че френският е най-подходящ. Така, че искам място между две "французойки" и чаша френско вино  Grinning Да ми обяснят за гимназията...да не си помислите нещо друго.

Последна редакция: пт, 11 окт 2019, 22:06 от M_I_A

# 667
  • Мнения: 1 919
За шведите не знам, ама като дойдат норвежците, ще ви питам... И едни норвежки крадяли мъже.

# 668
  • Мнения: 1 812
За шведите не знам, ама като дойдат норвежците, ще ви питам... И едни норвежки крадяли мъже.
Ха-ха, дамите ще потвърдят, че като тръгвахме съседния салон беше пълен с  шумни мъже чужденци, може и норвежците да са ни надушили Joy

# 669
  • Мнения: 4 582
За шведите не знам, ама като дойдат норвежците, ще ви питам... И едни норвежки крадяли мъже.

Хайде сега да бе хукнат жените масово да си прибират мъжете от работа.

# 670
  • Мнения: 4 582
Щели да олекотяват програмата по математика. Да има повече уроци за затвърждаване. По - леко поднесени и да отпадне излишното. Да имало за напреднали и не толкова... Ама сетили се..
Нашия набор голям експеримент.
За оценки и съм се карала и не съм, все тая... Против оценяването съм, но кой ме пита. Човек трябва да учи толкова, колкото нужда има, това което харесва, а това не трябва са се измерва както сега. Съгласна съм с общата култура, но учебниците не се направени с тази цел,  а пълни с ненужни информации.
Най - важното е учителя. Много са малко истинските незабравимите учители. Имах щастието да ми преподават учители, докато моето дете нямаше този късмет. Трябва да се работи в тази посока, да се затегне приема и завършването им. Да не се дава тази титла на всеки.
Да се спре това масово оценяване само с тестове. Да го няма това непрестанно сравнение по оценки в тази ранна възраст. Ще видим последствията след години, но вече ще е късно. Амбициите на нас възрастните за добри постижения на децата са основната причина за детска агресия в училище.  
Трябва да има баланс, живота не е само училище.
И накрая искам да кажа, че съм против домашните работи, напоследък чета, че в някой държави мислят като мен и нямат домашни, то е същото като да си вземеш работа за в къщи.

# 671
  • София
  • Мнения: 17 991
При малките е възможно, даже препоръчително да няма домашни много. Но един гимназист как да научи нов език без никакви домашни, как да упражни/затвърди нов материал по математика без да поработи и вкъщи, как да се научи да пише ЛИС/есе или не знам каква друга писмена работа, ако няма зададена такава за домашно понякога, която учителят обаче и да провери...

# 672
  • София
  • Мнения: 2 113
В която и крайност да залитнеш, все не е добре. Балансът е винаги най-добре, но е труден за поддържане. Представете си да балансиране на дъска върху нещо кръгло - непрекъснато трябва да работиш с цялото тяло за да удържиш средното положение, развиваш мускули, концентрация. А, ако се килнеш на една страна може и да си почиваш, да блееш, стига да не си много високо и да пропаднеш. Така е целият живот. Сигурно така е и с училището. Нито е място да ходи всеки да си прави, каквото иска и най му се удава, нито е добре всички да са еднакво добри в дълбоките науки. За последното ходиш в университет, а за първото си седиш вкъщи. Съгласна съм напълно, че личността на учителя е ключова. Днес просто сме с такъв бедствен демографски профил и ценностна система, че да избираш кой точно да ти свърши най-добре една работа е непостижим лукс, по-скоро си доволен да намериш изобщо някого да я свърши...както и да е.
Не обичам математиката, но ми се наложи да я уча старателно в гимназията. Повечето от нещата (да не кажа всичките) никога не са ми се явили на помощ в живота директно и по същество. Но, самодисциплината да правиш неща добре, които не искаш, ми трябва всеки ден. За мен това дава училището - умения да живееш в общество по правилата и да преодоляваш себе си. Каквото има да се знае, съществува и без нас, можем да сме щастливи и с друг набор от знания, но не и без да се опитваме да станем по-добри, в баланс. Това най-сигурно се получава като сблъскваме желания и необходимости, мога и трябва.
Оценките би трябвало да ориентират за това как върви прогресът ти, но все по-рядко са това. Като парите са - обезценени.

Последна редакция: сб, 12 окт 2019, 07:27 от dimitrina73

# 673
  • Sofia
  • Мнения: 4 389
.....
Хайде сега, по езици ли ще се делим. Дайте на една маса да седнем. Лятото огънят един си беше - нямаше френски, немски, английски,  испански.. СМГ .. Grinning


Aaa, кЪк беееее.... аз за друго - да обсъдим материала, да сравним.....сънувам го тоя немски. Викаш то пък на маса баш за тия неща ще си говорим Satisfied Спунк ако ни свика по списъка, явяваме се Hands V

# 674
  • София
  • Мнения: 11 692
jenap, нали това казвам - по списъка от първи пост. Hug
Някои ги няма на първа страница,но ако кръглата маса не е на конкретни училища или езици могат и да участват. Wink

Общи условия

Активация на акаунт