Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна закупени от Lidl артикули, както хранителни, така и нехранителни?
Как мога да върна продукти, закупени от Lidl, след изтичане на едномесечния период?
Как мога да върна гарантиран артикул, без да искам възстановяване на сумата?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна закупени от Lidl артикули, както хранителни, така и нехранителни?
Хранителните продукти, закупени от Lidl, могат да бъдат върнати във всеки магазин в страната по всяко време срещу представяне на касов бон. Можете да върнете закупени от Lidl нехранителни стоки в рамките на 90 дни след покупката, като представите касова бележка. След изтичане на 90-дневния период можете да се свържете с безплатния телефон за въпроси относно гаранцията.
-
Как мога да върна продукти, закупени от Lidl, след изтичане на едномесечния период?
-
Как мога да върна гарантиран артикул, без да искам възстановяване на сумата?
Ако имате проблем с артикул под гаранция и не искате възстановяване на сумата, можете да се възползвате от услугата за гаранционно обслужване. След ремонт артикулът ще бъде върнат при вас чрез куриер за тяхна сметка или може да бъде взет от място. Ако повредата не може да бъде поправена, ще получите нов артикул. Услугата е валидна за период от 3 години.
-
Коя сметана е по-добра, тази с 22% или тази с 35% съдържание на мазнини?
-
Как мога да отворя тенджерата със сметана?