СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 4

  • 24 687
  • 742
  •   1
Отговори
# 315
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 363
Здравейте. И ние бяхме на Хъшове, само че закъсняхме с 10 минути, защото много трудно намерих място за паркиране и съответно изкарахме първата част като наказани на 2-ри балкон. След антракта се преместихме на нашите места. И на двете ни хареса, макар че Ема отправи критика, че "много са го пародизирали, в книгата не е написано така...", та трябваше да обяснявам за похватите и въздействието на театралното изкуство. И на нея й се приспа, мрънкаше защо е толкова дълго, но след финала останала доволна. На това представление бях преди точно 13 години, с нея в корема ми в 9 месец. Тогава тя много бурно реагираше на гърмежите и виковете и си спомням, че едвам издържах до края с огромния корем на тясната седалка.Тогава играеше Чочо и беше малко по-различно като декори и сценография, но не по-малко въздействащо. Не помня да е имало "Само Левски", "циганите ще ни нарежат на скраб" и прочее.

# 316
  • София
  • Мнения: 2 885
И аз взех билети за Хъшове на 22.11, отиваме цялото семейство. А за ВВ бях спечелила билети за негов концерт от БГ Радио, уникално беше, бяхме двамата с мъжа ми, като излязохме, сякаш летяхме.

# 317
  • София
  • Мнения: 385
И при нас се промъкват желания за НПМГ с география или с химия и биология, освен немските паралелки. Определено желанията се променят в зависимост от учителя, който го е впечатлил, когато хареса учителя и подхода му, харесва и предмета, който преподава.

# 318
  • Мнения: 3 069
Не ви е лесно в София с големия избор на училища определено.

# 319
  • Мнения: 5 234
Гледам списъци на паралелките от сайта на МОН и се чудя - защо списъкът за 2019/2020 е без колона за начин на баллобразуване, а списъкът за 2018/2019 е с такава колона?

# 320
  • Мнения: 6 951
Гледам списъци на паралелките от сайта на МОН и се чудя - защо списъкът за 2019/2020 е без колона за начин на баллобразуване, а списъкът за 2018/2019 е с такава колона?
Е как ще е без балообразуване? От 14 до 21 колонка касаят балообразуването.

# 321
  • Мнения: 5 234
За този списък 2019/2020 говоря. Срещу 2018/2019.

Може ли линк към твоя, моля.

# 322
  • Мнения: 6 951
Моят съм си го дръпнала края на април от сайта на руо. Нямам идея дали още е там. Не зная тук може ли да се качва ексел.

# 323
  • Мнения: 8 249
Обаче и в сайтовете на инспекторатите такава конспирация цари... Понякога необходимата информация е дълбоко скрита някъде из подменюта, архиви. Отделно, за всяка област са с различен облик. Няма някакви единна структура. Лятото гледахх справки за различни области и във всеки сайт намирах това, което ме интересува на различно място.

# 324
# 325
  • Мнения: 54
Ако някой е успял да се справи с разсеяността на детето си и бързането при решаването на тестове, което води до елементарни грешки, моля да сподели. Омръзна ми да повтарям да чете внимателно, да пише разбираемо, че някой път дори бърка цифра, толкова грозно е написана и съответно всичко става грешно, нищо че може половин страница да е решението. В училище госпожата отнема малко точки при такива грешки, защото вижда, че знае как се решава задачата, но на матурата е различно. И винаги след тест има малиееи колко съм глупав, каква елементарна грешка, ако бях проверил. И следващия път пак не проверява.

# 326
  • Мнения: 3 894
Venito, ако някой намери лек за тази "болест" ще спечели луди пари .. и ние страдаме от това. Явно е характерно за момчета та в тази възраст

# 327
  • Мнения: 8 249
И аз не знам лек. Гледах му тази вечер входното по БЕЛ. Ами същата работа като входното по английски. Където е сбъркал, са все възможно най-елементарните неща.

# 328
  • София
  • Мнения: 5 155
Децата много пъти допускат технически грешки, особено в алгебрата. Например при разкриване на скоби, прилагане на формули и пр. Особено, когато материалът е нов. При достатъчно упражнения обаче, грешките намаляват и изчезват. При решаването на една задача проблемът не е в техническите грешки ( въпреки, че и те отнемат точки), а най-вече в логическите. Затова трябва внимателно да четат условието. В една математическа текстова  задача всяко изречение носи определена информация и идеята е, не да прочетат условието няколко пъти като стихотворение, а да фиксират вниманието си върху всяко изречение от условието. Да осмислят каква информация може да им даде.

# 329
  • София
  • Мнения: 1 059
Ох, и при нас има този проблем.  Решава сложната част от задачата,  и след това на простите сметки прави глупости: 2.3=5 или 18:3=9. Сметки тип 2ри клас. Наистина не знам как се бори това,  освен с повече решаване на задачи.
Иначе, днес ме смая с новината,  че им искат уч. тетрадка по музика!!! Това ми идва малко в повече,  макар че след като я разгледах изглежда доста добре.  За съжаление не вярвам учителката да успее да им обясни и запали да я попълнят с мисъл, а не с преписване.

Общи условия

Активация на акаунт