ОСМОКЛАСНИЦИ шестици редят, мама и татко в Школо ги следят

  • 29 077
  • 741
  •   1
Отговори
# 285
  • София
  • Мнения: 11 701
Няма да участват във формиране на общия успех, но ще бъдат вписани в дипломата.
Много благодаря!А дали по-назад е цитиран официален документ/наредба,бих искала да го/я погледна?
Уж чета,но...

# 286
# 287
  • Мнения: 672
Направих нова таблица от двете.

Ако сравняваме часовете, посветени на гимназиален материал, би трябвало да гледаме графи С и Д.
Така погледнато, по новия план имат повече часове, изключая физиката; по история е съществена разликата.
Това с какво се обяснява? С местене на материал?

# 288
  • София
  • Мнения: 11 701
Дидева безкрайно благодаря! Hug

# 289
  • София
  • Мнения: 1 817
Изпуснала съм тема и половина. Но беше много натоварено последните седмици.
Бройте ме и мен за среща. Нямам претенции кога.

При девойката в училище хич не е розово положението.

Класната, по испански, за която първите две седмици слушах колко е готина, си показа рогата. Като преподаден материал са много преди другите класове, като научен - не. Дъщеря ми се оплаква, че непрекъснато се правят забележки, ако някой не е разбрал и попита, отново забележка... Много тежки тестове.
По математика помоли отново да ходи на уроци, защото госпожата не можела да преподава. Склонна съм да повярвам, защото не вярвам без причина да си причини допълнително математика.
Но има и нещо положително. Госпожата по БЕЛ, от която в началото беше ужасена, се оказа (както и предположих след родителската) върхът. Каза, че преподава много хубаво и интересно.
Не е истина, но голям гърч пада и по музика. А рисуването, от което последните години се бях изприщила и се надявах най-накрая да стане развлекателен предмет, си е същия кошмар.
За оценки дори не ми се говори... На нея също.

Та така върви в общи линии осми клас при нас. Сега отивам да прочета поне тази тема.

# 290
  • София
  • Мнения: 2 113
etomira това Б паралелка ли беше?
Питах сина ми какво споделя неговият съученик от основното училище, който е в тази паралелка - доколкото споделят, е чул, че била строга и по доста различен начин минавала през материала. За математиката - няма лоши впечатления, потвърждава плюсовете по БЕЛ.

# 291
  • София
  • Мнения: 11 981
Ние спряхме английския тази година, а като гледам не е толкова натоварен. Догодина сигурно ще е по-трудно с разказвателните на немски. Сутринта му споменах да си включим пак и школа по АЕ, а той "да беее, да имам още повече домашни за писане" - 'щото сега се е убил да пише Grin
Sanaka, какво е положението при твоята девойка, нали мин.година тя пропусна, а тази възобнови - как ѝ се получават нещата в комбинация с училищното натоварване? (не че моЙто може да се сравнява с някое старателно,  отдадено на ученето момиче, но все пак...)

Не знам с кое старателно, хеле пък отдадено на ученето момиче го сравняваш. Joy По-скоро е много бърза и организирана и отмята много работа за кратко време. Но към социалния живот е далеч по-отдадена. Laughing
Иначе, ако сега трябваше да взимам решение, нямаше да спрем английския миналата година. Имаше твърде много свободно време и съвсем спокойно можеше да продължи с него, въпреки новия език. Но и не го е забравила за една година, така че прекъсването не е проблем. При нея не личи много, но натоварването в 9-ти клас е по-голямо с включването на всички разказвателни предмети и то по много. Въпреки ударното учене на новия език в 8-ми клас, предметите са значително по-малко. Тя ходи на английски веднъж седмично по 4 часа /в събота/. Не мисля, че я натоварва особено допълнително, въпреки че тя мрънка, тъй като й краде от времето за социален живот. Joy Не знам, до дете си е. Ако учи бързо, спокойно може да продължи с английския тази година, а ако с него е на високо ниво, не мисля и че ще се получи смесване на двата. Не е като да учи успоредно граматика и на двата езика.

Etomira, какъв гърч по музика? Flushed Там се пишат само шестици. Laughing

# 292
  • София
  • Мнения: 1 817
Dimitrina, В паралелка. С френски.

Sanaka, пише презентации. 😂 Снощи четох за музиката в древногръцката митология (или нещо подобно).

AniK, тази година девойката продължи с английския. Не й тежи. Каза, че й е като глътка въздух, а това ниво било много интересно.

# 293
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Извинете за спама, но просто не мога благородно да не завидя за уж леките шестици по музика - в 8 клас синът ми имаше да пише три реферата с големина между 10-15 печатни страници, А4, шрифт 12 (искаха се даже разпечатани и подвързани), после трябваше да ги презентира и го препитваха на детайли, плюс редовните контролни без предупреждение на теория. Като това беше за всички деца. Имаше шестица за срока и годината, но доста си се потруди за нея.

# 294
  • София
  • Мнения: 1 397
Моите трябваше да пишат по една презентация на срок, контролно на теорията и да знаят наизуст 5-6  задължителни песни.

# 295
  • Мнения: 888
Горното ми се вижда направо безумно като изискване за предмета “Музика”; според мен това трябва да е “ глътка въздух” между основните предмети и не разбирам преподаватели с такива изисквания. А за какво са им на децата непременно 6-ци по Музика ...ей така да си ги имат в дипломата...?

# 296
  • София
  • Мнения: 6 180
За мен това са изисквания за музикално училище. То хубаво да имаш музикална култура, но изобщо не съм сигурна, че по този начин ще се постигнат трайни познания и интерес. Ако пък така е заложено по програма, още по-зле за програмата. Значи по нищо не се отличава от лудите нормативи по физическо. Явно идеалът за всестранно развита личност, все още битува в българското образование.

# 297
  • Варна
  • Мнения: 2 442
Горното ми се вижда направо безумно като изискване за предмета “Музика”; според мен това трябва да е “ глътка въздух” между основните предмети и не разбирам преподаватели с такива изисквания. А за какво са им на децата непременно 6-ци по Музика ...ей така да си ги имат в дипломата...?

От позицията на миналогодишния осмокласник - заради стипендията и за обща култура. От моя гледна точка - струваха си усилията му, защото научи много нови неща - от писането на реферати до достатъчно добро разбиране на история на музиката. А и той беше свикнал да е пълен отличник до този момент, така че удържа фронта Simple Smile.

А колкото до глътката въздух, нямаше развлекателни предмети. Даже по ИИ правиха входно и изходно в края на 8 кл.

# 298
  • Мнения: 11 908
Моят син в 5 клас имаше 5 по музика, а вече свиреше доста сериозни неща, преди това е пял в хора на момчетата.Същевременно в класа имаме деца, дето "мечка им стъпила на ухото", ама "да не разбутваме шестицата" имаха 6И едва ли повече знаеха и теорията, след като синът ми учеше и солфеж, а някои композитори, които изучаваше, не ги бях чувала даже. .Не съм си го слагала на сърце, това да ми е проблем.
По рисуване пък, съвсем заслужено в 7 клас има 4. Имаха доста контролни и там.

Добре, че все още никой не се е сетил да изнамери помагало и учебна тетрадка по физическо.

# 299
  • София
  • Мнения: 11 981

Sanaka, пише презентации. 😂 Снощи четох за музиката в древногръцката митология (или нещо подобно).

Нямам идея какво са правили по музика, не знаех, че са писали презентации, обаче сега погледнах в Шокло за миналата година: Среден успех на класа 6,00; Среден успех на училището - 5,99. Колко да е гърч? Joy
Въпросното 5,99 предполагам, че е бъг в статистиките на Школо. Или един от 778 ученици все пак е успял да изнерви толкова госпожата, че да му пише 5. Laughing

Последна редакция: пт, 18 окт 2019, 19:11 от sanaka

Общи условия

Активация на акаунт