Отговори
# 75
  • Мнения: 5 425
В грешка си, Шарки. Харесва им, защото не ги гърчат достатъчно. А и подборът е слабичък. Затова не влизат в топ университети, въпреки ужасните суми, които прахосваме за тях. Даже да не отваряме дума, къде са в класацията по двете основни матури Grinning
Имат и много други дребни недостатъци, като например това, че ги готвят за корпоративни винтчета, гърчейки ги по устав. Но дисциплинарният гърч им харесва повече от учебния. Не смеят даже от час да избягат задръстените мазохисти Grinning

#amused-no-end

# 76
  • Мнения: 6 382
Шарки, съвсем съзнателно не споменах Призма, когато цитирах вас тримата. Дано най-после разбереш. Повече не смятам за нужно да продължаваме темата.

# 77
  • Мнения: 20 030
рос, това с омразата е твое усещане. Няма омраза. Няма завист, ако следващото, което ще се каже е, че хората мразят, защото завиждат.

Шарки, за каква скромност и прикриване говориш?
Хахаха, убеди ме. Там, където няма чувства (в случая омраза) има безразличие - пример: коментари за родители на деца от испанската, френската, всичките английски...

Сериозно ли го пишеш това, при положение че Андариел няколко пъти писа в предната тема по повод провокациите на Нико защо АК бил по-назад от няколкото ДГ, че стотните не са важни и децата са добри, прилежни и т.н. и в четирите училища?
Какво да коментира на испанската, френската и английската след като системата на обучение е еднаква?

# 78
  • Мнения: 3 008
Шарки, само ти, Ежко и рос твърдите, че колежа е подложен на "разпни го". Аз ти казвам, че вашето "осанна" е единственото, което дразни. Особено в контекста на нападките на Ежко към абсолютно топ държавни училища.
Ако се върнеш, ще видиш, че съм първата, която реагира на поста на Призма. Но е важно и да схванеш посланието на думите ми.

Фенси,
Така ли?
Нима твърдение, че бг матура с няколко стотни разлика прави АК посредствено , не е разпни го?
Защо не се коментират резултатите на някое друго училище?
Защо все АК?
Никой не пожела да се опита да анализира, че това е училището, от което най-много ученици отиват да учат в държава, за която нашите матури нямат значение и са получили безусловен прием (необвързан с нащите матури) през март. Кво им пука на тези деца колко ще изкарат на матурата по БЕЛ и все пак училището, въпреки тези деца, които явно не са си дали зор,  е на няколко стотни разлика. Никой не посмя дори да напише, че 7-8 години АК беше все първи на матурите. Ми то няма как да си вечно първи.
Не, че някога са имали значение за мен тези матури. Помня мнението на дъщеря ми, че ако тези матури й трябваха, щеше да ходи на математика, а не на английски. Точно заради щуравата ни система. Помня и как ми обясняваше за есето, че е имала прекрасни нетрадиционни идеи, но е решила да пише , за това което е убедена, че ще пишат всички , за да е сейф. Ако не пишеше за матура, щеше да пише на съвсем различна тема. Научили сме ги и да са психолози, за кого/ какво, че после на техен гръб остава.
От нея знам, че като чуеха в България, че е от АК и всички настръхваха. Не беше сигурна дали съвсем преднамерено само на тяхната стая ( с децата от АК) не бяха дали грешни задачи- за олимпиадата, която писах по-горе.

# 79
  • Майничка
  • Мнения: 13 882
Rosss, писахме. Не си го прочела.

# 80
  • Мнения: 5 425
А, Рос, не е само АК. Ние сме демократична нация и държиме на равенството на училищата. АК може да е добро, но да е по-добро от СМГ - Nein! Подобно и за 20 и НЕГ. И т.н.
И в стремежа си към равенство, искаме да смъкнеме всички до нашето ниво, вместо да се стремим да се изкачим до тяхното.  Справка: призивите за регулация на частните училища от хора, които не са ги ползвали никога.
Различните винаги и навсякъде са били мразени. Ние си ги бесим. За да стигнат по-бързо до Тангра.

# 81
  • Майничка
  • Мнения: 13 882
Малко се пооливате с тези социнтелигентски реминисценции.

# 82
  • София
  • Мнения: 62 595
Айде сега, отивали най-много в чужбина! Ходенето в чужбина е първо въпрос на желание и второ въпрос на пари. Който има желание, но няма пари - търси начин да намери пари и отива или не отива. Който няма желание, но има пари - не отива или отива.. Има желание и има пари - отива. Няма желание и няма пари - не отива. Като цяло водещо е желанието, защото по широкия бял свят има достатъчно университети, които са с ниски такси и дават възможност младежите да работя или има студентски заеми и т.н.
Отиваноте в чужбина при равни други условия се подпомага от знаенето на чужд език. Предимството на АК е, че учат по двете системи и нивото на английския е много високо. Но ходенето и неходенето в чужбина е по избор.

# 83
  • София
  • Мнения: 16 315
Малко се пооливате с тези социнтелигентски реминисценции.
А, малко! Laughing

НикоооТ, кажи нещо за чистачките!

Последна редакция: чт, 24 окт 2019, 11:56 от sanaka

# 84
  • Мнения: 5 425
Предимството на АК е, че учат по двете системи и нивото на английския е много високо.

Една доста голяма група влиза в АК с ниво на английски над необходимото за следване в UK/USA. Явно търсят лесното на гърба на мама (и понякога тате). Grinning

Малко се пооливате с тези социнтелигентски реминисценции.
Гаргамела, смъкни малко нивото на изказ. Не всички сме завършили в училище в челната тройка на ДЗИ. Може да не те разберем...както и болшинството ученици - ползващите псевдоакадемичен език учители и учебници.
Кажи си го по български "недоограмотено папгалстване". Като това на Андрей Райчев Grinning

Последна редакция: чт, 24 окт 2019, 12:13 от Ezhko

# 85
  • Мнения: 3 008
Айде сега, отивали най-много в чужбина! Ходенето в чужбина е първо въпрос на желание и второ въпрос на пари.
...
Отиваноте в чужбина при равни други условия се подпомага от знаенето на чужд език. Предимството на АК е, че учат по двете системи и нивото на английския е много високо. Но ходенето и неходенето в чужбина е по избор.
Ако това е по повод моя коментар, не става въпрос за чужбина, а за потвърден прием на ученици в университети извън Европа, след който прием и 3 да имат на матурата им е все тая. За 2 не съм съвсем сигурна (може би е спорно. Няма да имат бг диплома, но не знам дали ще имат американска. Тя се изчислява по различен начин и не знам влизат ли в нея въобще матурите- това е спорно). Имах впредвид, че не е все тая дали всички се борят за висок резултат , както в другите училища или имаш няколко човека, на които не им пука от резултата и съответно няма да си направят труда за преговор , да не говорим за учене.

За 77ми- път. Не идеализирам АК. Както сме писали многократно , за всяко дете е подходящо различно училище, според  характер, нагласа, темперамент....
Но само го чоплите това училище.
Фенси,
като не съм права къде се вадеха някакви опити за отрицателни мнения за НЕГ, испанска, английска в последните две теми? Не претендирам да съм ги изчела, но колкото пъти отварях, някой нещо все му беше накусано млякото срещу АК.

Последна редакция: чт, 24 окт 2019, 12:15 от rosss

# 86
  • София
  • Мнения: 16 315
Предимството на АК е, че учат по двете системи и нивото на английския е много високо.

Една доста голяма група влиза в АК с ниво на английски над необходимото за следване в UK/USA.
Глупости! В 7-ми клас и на български още нямат необходимото езиково ниво за следване.

# 87
  • Мнения: 7 683
А и "призивите за регулация", първо, не са били никога никакви призиви, а желание да има справедливост и ред, прозрачен прием и да няма подигравки с децата още от най-крехка възраст. И освен това, такива мисли са отправяли примерно Фенси, Санака, и как така никога да не са ползвали частни училища, като е точно обратното:)
И как пък никой да не е изтъквал, че години наред АК са били все първи на матурите? Ами точно Русалката го написа. Колкото до НЕГ, дали е по-добро са неуместни сравнения, но със сигурност не е по-лошо от АК. Просто е различно, но не е по-лошо. Пък и на въпросните матури (която класация наистина не може да се гледа като показател за кой знае какво), и в годините, когато АК бяха винаги първи, те деляха това първо място с НЕГ;)

Никой от наистина интересуващите се от образование не е правил капитал от това, че сега АК били с 13 стотни зад първенеца и никой не счита, че това прави АК лошо училище, нито пък се е излагал да го казва! Това беше написано от човек, който досега не е участвал никога в темите за образование и за когото е видно, че влиза тук само за да налага снобарското си мнение за кварталите на столицата и как локацията определя качествата на хората, които живеят на дадено място. Което е толкова нелепо, че изобщо не подлежи на коментар. Само още и Попея мисли така Grinning, но не го е коментирала в тези теми, а там, където си му е мястото, в темите за кварталите и жилищата.

# 88
  • София
  • Мнения: 62 595
Рос, не съм много сигурна дали разбирам точно какво имаш предвид, затова малко отговарям по картинка.
Описаното от теб е лична стратегия.  Ако искат да преговарят, това си е тяхна работа.
Лично на мен би ми било чудно да имаш акъл да изкараш изпити и ниво за място в топ-университет и да не се понапънеш малко да  завършиш произведението  и да ти е все едно каква оценка имаш на българските матури.

# 89
  • Мнения: 6 382
Ми той Ежа е забравил, че точно аз бях първата, която каза, че трябва да се озаптят ЧУ и да се въведат някакви правила за провежданите "изпити" и да се елиминира субективизма. Отделно, че съвсем наскоро говорехме за простоиите около "сградите-фургони и къщурите ала дядовата ръкавичка" и, че това трябва по някакъв начин да се регулира и да спре. Дали чрез въвеждане на лицензиране или по друг начин...

Общи условия

Активация на акаунт