Черен петък 2019

  • 155 971
  • 1 898
  •   1
Отговори
# 1 530
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 763
При онлайн пазаруване в Орсей има ли код за намаление  или цената е каквато е посочена?
Каквато е посочена. Удобно е че се обновява и виждаш твоя размер къде е наличен, реална е иф. Пробвала съм след покупка във физически магазин, съответният артикул този № изчезва и от сайта.

# 1 531
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 17 155
абе всичко е лъжа и измама. случвало ми се е да купя последната бройка и след ден-два или месец пак си стои една единствена бройка.  hahaha
от черния петък не намазах, но от черния следпетък и от светлата Коледа ще се облажа. възможно е и с по-голяма отстъпка както беше за някои артикули от черния предпетък.
важното е да има покупки - отстъпките са целогодишни  Joy

# 1 532
  • Мнения: 462
Значи останахте без обувки от Грация-та,така ли?Хубава работа,ама българска....

# 1 533
  • Sofia
  • Мнения: 16 421
-15% на всичко, което не е намалено от месечната промоция, която е само до днес де, нов каталог за декември нямаха на хартия. Взех някои неща.

Т.е. и намалението от -15% е било само за днес? Утре няма да го има, предполагам?

# 1 534
  • Шумен
  • Мнения: 1 532
Хм, на фона на ставащото, аз трябва да съм много доволна значи.  Ще видя какво са ми пратили де,  то остава и там да има издънки. Явно сайтът куца, щом не отразява веднага след изчерпване на номер. Да си сменят този, който им го е направил. То всеки втори е голям спец по създаване на сайтове, както знаем.
И като изключим неразбориите с наличности, които всъщност не са за изключване, тези два онлайн магазина бяха  от малкото със свястно намаление.

Последна редакция: сб, 30 ное 2019, 21:20 от elhitza

# 1 535
  • Пловдив
  • Мнения: 1 207
-15% на всичко, което не е намалено от месечната промоция, която е само до днес де, нов каталог за декември нямаха на хартия. Взех някои неща.

Т.е. и намалението от -15% е било само за днес? Утре няма да го има, предполагам?


На съобщение по вайбър пише три дни от 29.11 до 1.12 утре ще проверя дали е така.

# 1 536
  • Мнения: 6 466
Аз от Бершка си поръчах едно палто. Надявам се да не съм прецакана и да е нереално намалението, но ми хареса. Хич не съм следила и сравнявала.
Там цените не играят нагоре и нагоре. Отстъпката е реална.

Хах, сигурно.
Ето и поредното доказателство
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2849363285098250& … d=100000738195689
Онлайн няма такива неща. Стандартната цена не се променя нагоре. В магазините не ме интересува какво е.

Хаха, и аз от баламите. Някой знае ли това палто дали наистина е било 100лв? https://www.bershka.com/bg/%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8/cyber-days/% … .html?colorId=605 Така или иначе го поръчах и ми харесва, но поне да знам дали съм от глупаците.
Не си се прецакала. Чичо Google е запазил данните от две различни дати - 21.11 и 17.10. Цената е все 99.95лв. Плюс това реалната и намалена цена е същата, както в испанския сайт.
Всъщност има данни и за по-ранни дати и е все тази.

# 1 537
  • Мнения: 5 024
Страшно съм ядосана и разочарована от Грация и Кавалер от години пазаря предимно онлайн такова чудо като тях не съм срещала. На 23и 24.11 направих поръчка общо три чифта, съответно не пазарих от намалението на другите магазини, подведена от добрите отзиви, а и отдавна търсих такива модели. Днес ми   пишат след мой имейл какво става, да не чакам поръчка, не са налични... Сайта ми дава пак да ги поръчам. Що за безумие...

# 1 538
  • Бургас
  • Мнения: 8 555
Обадиха ми се от Грацията, свършили са някои обувки и много ме е яд.
Е как тогава сайтът позволява да поръчваме модели и бройки, които вече са изчерпани? Стана ми интересно, че нещо се бавят с моята, а на мъжа ми дойде поръчката. Подозирам вече какво може да е, след като ти прочетох поста.
На някои магазини са им стари платформите и трудно (или не могат) да обновяват наличности по време на големи пазарувания като ЧП

Не че са стари. По-скоро ползват безплатни платформи, които са орязани и изобщо не се вкарват наличности. Най-често ползват wordpress с някаква безплатна тема за магазин, в която дори няма поле за наличност.

# 1 539
  • Мнения: X
Грацията ми казаха, че имат много работа и наистина са изчерпили количества.
И мен ме питаха ,дали да заменят цвят.
 Възмутена съм от обслужването в един от Оринджите. Може би защото бях с ваучер и им казах, а така няма да получат процент. Исках да ме ориентират, че да хопъчам и онлайн освен това.

# 1 540
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 130
За да не се чудите ще има или няма да има намаление в Лили утре:

Последна редакция: сб, 30 ное 2019, 23:28 от ❇Sisi_91❇

# 1 541
  • Мнения: X
И аз доста неща попъчах от аутлета на Манго, ще дойдат вторник.
Но някои набелязани не успях да поръчам, ще следя тук темата за размяна, може пък да се появят.
А връщането не им е изгодто, действително, но пък на цените, на които поръчах, мисля, че ще мога да ги сменя успешно, ако не съм улучила номер.
Цяла нощ рових в аутлета да си избирам- наизуст ги научих нещата. Stuck Out Tongue Winking Eye
Накрая видях, че връщането е по БП, което си се изпраща с тракинг номер задължително извън бг и донякъде е надежно (писала съм жалби за изгубени пратки и връщат пари или ги намират), но пък си е скъпичко и бавно.
Та... изтрих моите неща (че си е рисково дали ще ми станат или харесат как стоят) и поръчах само за щерката.

# 1 542
  • Мнения: X
Мангото с какъв куриер идват, че нещо не попълних съвсем точно адреса за палучаване?

# 1 543
  • Мнения: 3 922
С Еконт. Аз гледам проследяването (в самата поръчка кликаш върху Query order status) и като влезе пратката в БГ се обаждам на нац.телефон и пренасочвам за получаване до близък офис на Еконт.

# 1 544
  • Мнения: 646
Е какво стана с Хиполенд, нали щеше да има 25% или е имало вчера и изтървах?!?!

Общи условия

Активация на акаунт